Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Da er halve måneden passert og intet nytt så langt i dette vinduet. Stefanb har en liste over her vedrørende spillere ut , veldig lik hva flere andre har nevnt også , men hvor mange av disse får vi solgt ? Jeg mistenker at de aller fleste også er på treningsfeltet i august uten at andre klubber har gitt noen anstendige bud på disse. Tror ikke det er mange klubber i PL som vil by på disse. Ikke så mange ute i europa heller.

Hva skal skje med Auba ? Slår han til og drar til Kina med tre millioner eller hva det var i uken ?  Skulle etter hva jeg så sist sesong like å se Øzil dra til Kina og så kunne Auba ha fått hans lønn for å bli.

Torreira hinter om Italia . Håper ikke det skjer. 

Hva skjer om to av våre bedre spillere blir solgt nå ? Hvor mange er det som vil signere for oss når de beste er borte ? Hvis ikke vi får inn noen som positivt kan løfte oss så frykter jeg det verste for neste sesong. Når Emery ikke har mye med midler til rådighet så blir det et spesielt vindu for oss. Så langt er det overhodet ingenting som tyder på noe positivt - noe som vil løfte oss.

Frykter det blir sånn i fortsettelsen også. Så langt er det bare rykter om tilbud fra Arsenal som har blitt avslått av andre klubber. Ikke et bud på noen av de på Stefanb sin liste  over her.

Hvis ikke noe skjer i dette vinduet så tror jeg det kan bli mange vonde opplevelser neste sesong. 

Link to comment
Share on other sites

Det at halve juni har gått og intet har skjedd, bekymrer meg egentlig ikke så mye, realiteten er at ser man samlet på de "store" klubbene i PL så er det relativt lite som er skjedd for de fleste av de klubbene.

Jeg er så absolutt bekymret over hva som vil skje eller ikke vil skje  de knappe to månedene til sesongen starter opp igjen, men når det gjelder tiden fra sesongslutt til dags dato så hadde jeg egentlig ikke hatt noen tro på at det ville skje så mye på overgangsfronten.

Jeg forventer heller ikke at det skal skje så veldig mye i den siste halvdelen av juni heller, dette er vel normalt sett en rolig måned på overgangsmarkedet, jeg håper dog at det skal skje mye i første halvdel av juli. Med tanke på at vi har flere særdeles viktige oppgjør i PL i august, så er det viktig at eventuelle nye spillere får en sjanse til å få muligheten til å bli kjent med sine medspillere på banen.

Rykter er rykter og jeg ser for meg at de som eventuelt kommer til oss er spillere som ryktemakerne gjerne har oversett i sin iver etter å konstruere sine rykter, det er jo ikke måte på hvor mange som har vært nær en overgang allerede.

Jeg har en kollega på jobb som har en "evne" til å misoppfatte ordtak og gi de en ny vri, så i denne sammenheng så gjør jeg hans ord til mine "det gjelder å ha is i ræva".

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Ben Elfen said:

@Stefanb - utenkelig å ikke ha Lacazette i første elleveren

 

(Edit) Linje 2 - Faen glemte linje to

Egentlig ikke. Gjorde det akkurat jeg. 😂

Neida. Jeg elsker Lacazette, men Aubameyang har bare en hakket større x-faktor.

Kan godt droppe Özil og dytte inn Lacazette som hengende spiss. 😉

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, Stefanb said:

Egentlig ikke. Gjorde det akkurat jeg. 😂

Neida. Jeg elsker Lacazette, men Aubameyang har bare en hakket større x-faktor.

Kan godt droppe Özil og dytte inn Lacazette som hengende spiss. 😉

Finn et lag med tre målpoeng garantister på topp og Özil som dirigent så er jeg happy. 

 

Linje 2: samt å få orden på det defensive selvsagt

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Ben Elfen said:

Finn et lag med tre målpoeng garantister på topp og Özil som dirigent så er jeg happy. 

 

Linje 2: samt å få orden på det defensive selvsagt

Özil har helt klart ikke hatt hodet på det riktige stedet de siste 2-3 sesongene. Jeg kunne faktisk gjerne tenkt meg å selge han.

Link to comment
Share on other sites

Ja , hva skal vi med en spiller som har så høy lønn uten å gi noe tilbake. Men , han blir kontrakten ut og hever sine 3,5 millioner i uken - en lønn han kun får i Arsenal. Det er sagt mye om hans forhold til Emery , men det har vel ikke vært plagsomt med forespørsler om å få kjøpe ham heller. 

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, Gunners68 said:

Så meldes det at Berllerin ikke blir klar til sesong start. Ellers kun rykter om spillere som IKKE kommer til oss. Så lang dreier vel ryktene seg mest om veldig unge spillere. 

Er det ikke fint at unge spillere linkes til oss?

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, Gunners68 said:

Så meldes det at Berllerin ikke blir klar til sesong start. 

Det at Bellerin ikke blir klar til sesongstart anser jeg ikke som en overraskelse, prognosen har slik jeg har oppfattet det vært at han sannsynligvis ikke ville bli klar før ut på høsten. 

Jeg er mer spent på om Holding er fit for figth når serien starter. 

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Martinelli kommer vel i gruppen ung og lovende. En spiller som hvis han kommer nok i utgangspunktet vil spille på U23, men samtidig være en god backup for våre to spisser.
 

Når så Nketiah er ryktet å gå på utlån (til Tyskland), som jeg synes er en god ide, så er det greit å få inn en god backup i den offensive lagdelen.

Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, Verminator5 said:

Det går rykter om at Man Utd vil by £70 mill for Auba. Om vi selger han til det pakket i nord, kommer jeg ikke til å tilgi styret, ledelsen eller Emery!

Enig. 

Linje 2: noe jeg ofte er

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Gunners77 said:

Er vel snart like mange rykter om hvem som skal bort og hvem som kommer til oss. Torr, Aub, Xhaka, Kos, Bellerin. Ikke selg noen av disse.

Typisk deg å komme med one timers altså. 

Linje 2. Du kan lære av meg - Laccazette, Özil, Leno og ungguttene skal heller ikke selges. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...