Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
On 7/19/2018 at 3:49 PM, ben elfen said:

Ryktes sterkt at vi har knabbet Joel Lopez fra ungdomsakademiet til Barshitlona. 

Han er venstre Back. 

 

BE

 

Aldri hørt om ;o

Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, ben elfen said:

Enig. Heldigvis er ikke Ramsey uerstattelig. 

 

BE

Ramsey i knallform er nærmest uerstattelig mener jeg. En av de soleklart beste spillerne i ligaen når han er i form, men er enig i at han ikke er uerstattelig for tiden da han har blitt litt for offensiv og ikke har bidratt så godt til å holde balansen i laget. Håper og tror at dette kun var fordi Wenger ønsket å pushe han fremover. Håper at han signerer en ny kontrakt snarest og at Emery får han til å spille mer balansert som han gjorde i 13-14 sesongen hvor han var ligaens beste midtbanespiller i mine øyne.

Link to comment
Share on other sites

13/14 sesongen begynner å bli vel lenge siden nå.. Helt enig i at en Ramsey i form er mer enn god nok til å bidra, men samtidig er en ræva Ramsey (som er nesten like vanlig) en man ikke ønsker i laget. 

 

Synd han ikke har 2 år igjen av kontrakt slik at emry kunne testa han skikkelig ut i sin formasjon og taktikk før han legger alle egga i kurven.

Forøvrig: hvor mye tror folk vi hadde fått for Ramsey ved ett salg? Jeg tipper ca 35-40 mill pund. 

Link to comment
Share on other sites

Altså han var ikke i dårlig form sesongen som var heller da. Ble kåret til årets spiller. Bare sier at 13-14 sesongen (og siste halvdel av 12-13) viste at han har et eksepsjonelt høyt nivå i kroppen.

Link to comment
Share on other sites

For at jeg skal bli forstått rett. Jeg ønsker at han skal signere og bli, fordi jeg synes han er en strålende spiller, men som alltid ønsker jeg spillere som ikke ønsker å spille for Arsenal, eller spillere som holder Arsenal «for ransom» dit pepperen gror. 

BE

Link to comment
Share on other sites

Det nyeste (useriøse) ryktet er at Chelsea nå vil komme med et bud på Ramsey, summen som blir nevnt er £30mill.
Ramsey er rett nok inne i sitt siste kontraktsår og det vil selvsagt gjenspeile noe på verdivurderingen, men £30 mill er rett og slett for billig. Det er en sum som nesten gjør det verdt å la han gå ut kontrakten.

Nå har jeg tidligere skrevet at han bør selges hvis han ikke snart skriver under på ny kontrakt, og det står jeg ved men selvsagt ikke til enhver (lav) pris. Salg bør som vanlig helst skje ut av PL, og hvis det må skje til en konkurrent så skal det ikke skje på billigsalg.

Link to comment
Share on other sites

Rart at ingen har plukket opp Max Meyer. Husker han ble kalt "den nye.." i Tyskland og skulle ta over etter Draxler i Schalke da han ble solgt. Spiller også fast på tyske u-lag. Kontrakten hans gikk ut etter sesongen og nå har han vært gratis en i en måned..

Link to comment
Share on other sites

Ryktene rundt Meyer var tidligere i sommer at han verdsetter seg selv så høyt at flere klubber har valgt å "sky banen". 

Jeg mener også å ha lest, men her kan husken min kanskje feile, at han har vært såpass kranglete i sin "gamle" klubb og det er ikke nødvendigvis en positiv egenskap for en ny klubb. 

Link to comment
Share on other sites

Haha, ser man det! Det var ikke det nødvendigvis at han skulle til Arsenal, bare stusset litt over at et slikt talent har vært tilgjengelig gratis såpass lenge. 

 

Hadde forventet at han ende opp i en større klubb. 

 

Edit: Nå er han faktisk klar for Palace! Ryktes om 170k i uken..

Edited by Noname
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...