Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Den er grei ?, men kan ikke du samtidig be Sanchez når han føkker off om å ta med seg vedkommende som sa at spillere på utgående kontrakt blir bedre spillere!

Han som sa det sa bare det eneste han kunne si når han fikk mikrofon foran seg.

 

Jeg er klar for å bytte manager, men ønsker ikke at det skal være noen hasteavgjørelse.

 

BE

Edited by ben elfen
Link to comment
Share on other sites

Han som sa det sa bare det eneste han kunne si når han fikk mikrofon foran seg.

 

 

BE

Nei, han måtte ikke si det han sa bare fordi han fikk en mikrofon foran seg.

 

Wenger har en tendens til å komme med enkelte merkelige (til dels uforståelige) kommentarer av og til. Dette er heller ikke noe nytt, det gjorde han forsåvidt også lenge før jeg kom til den konklusjon at nok er nok når det gjelder hans rolle i klubben.

 

Selv med en mikrofon i ansiktet så er det lov til å tenke seg om.

Link to comment
Share on other sites

Han som sa det sa bare det eneste han kunne si når han fikk mikrofon foran seg.

 

Jeg er klar for å bytte manager, men ønsker ikke at det skal være noen hasteavgjørelse.

 

BE

Hvis det er slik tøv man skal lire av seg og i tillegg bortforklare det med at det er det eneste han kan si med en mikrofon foran seg, hva er da poenget med mikrofonen?

Link to comment
Share on other sites

Tror også det som sies der skal tas med en klype salt.. Nå har managere (vår egen inkludert) begynt å "lyve" ang tilgjenglige spillere også. Mulig dette er noe som benyttes for å overraske motstandere, jeg vet ikke. Men det er fryktelig mye svada som kommer ut når mikrofonen kommer frem.

Link to comment
Share on other sites

Ja si det.

En av flere grunner til at jeg ikke gidder å se pre match pressemøtene. Bare piss som lites ut uansett. Dette gjelder ikke bare Wenger, men stort sett samtlige managere.

 

BE

At det kommer mye piss ut av kjeften på mange av manageren er jeg fullstendig enig i, det unnskylder uansett ikke Wenger når han kommer med de mest "ultratåpelige" kommentarene sine.

 

Jeg har ingen problemer med at AW vurderer en kamp på en annen måte enn fansen, men det bør tross alt være en grense for hvilke tåpeligheter fans av hvilken som helst klubb skal måtte tåle fra sin manager. Hvis en manager (uansett klubb) ikke forstår at kommentarer gitt til pressen også fungerer som kommentarer gitt til sin klubbs egnet fans da bør de føkke off.

 

Informasjonsstrømmen fra de fleste (alle) I klubber er vel allerede så minimal at slike kommentarer fra managere er ofte den eneste informasjonen som når ut og da er egentlig ikke slikt piss akseptabelt.

Link to comment
Share on other sites

Tror også det som sies der skal tas med en klype salt.. Nå har managere (vår egen inkludert) begynt å "lyve" ang tilgjenglige spillere også. Mulig dette er noe som benyttes for å overraske motstandere, jeg vet ikke. Men det er fryktelig mye svada som kommer ut når mikrofonen kommer frem.

 

Dette har Wenger gjort i en årrekke. Dette skjedde flere ganger da Henry var så vital for oss. Syns det var gøy jeg. Men nå som Wenger ikke har det samme grepet, er ikke den form for løgner like artig lengre.

Link to comment
Share on other sites

At man til tider er tilbakeholden med informasjon i forhold til taktikk synes jeg forsåvidt er greit, men å lire av seg dumskaper etter eget forgodtbefinnende som at spillere på utgående kontrakt er positivt når man har spikket og spart på transfersiden siden overgangen til Emirates er vanskelig å svelge. Med den kommentaren/unnskyldningen rant det over. Det ble for dumt å sitte å høre på.

Da får man bare si ingen kommentar. Så får vi se hvor interessant det blir for fansen med stadig dyrere billetter, og tv-rettigheter og en like lukket klubb som grensen mellom Mexico og USA etter noen år til med Trump.

Link to comment
Share on other sites

At man til tider er tilbakeholden med informasjon i forhold til taktikk synes jeg forsåvidt er greit, men å lire av seg dumskaper etter eget forgodtbefinnende som at spillere på utgående kontrakt er positivt når man har spikket og spart på transfersiden siden overgangen til Emirates er vanskelig å svelge. Med den kommentaren/unnskyldningen rant det over. Det ble for dumt å sitte å høre på.

Da får man bare si ingen kommentar. Så får vi se hvor interessant det blir for fansen med stadig dyrere billetter, og tv-rettigheter og en like lukket klubb som grensen mellom Mexico og USA etter noen år til med Trump.

+1
Link to comment
Share on other sites

Personlig driter jeg i om Van Dijk hentes til Liverpool for så og så mye penger.

 

Vårt største problem er faktisk ikke det defensive talentet i klubben, men heller hvordan vi rett og slett forsvarer oss. Ja en individuelt god spiller kan sikkert hjelpe oss med å bli bedre, men det hjelper fint lite når midtstopperne våre konstant blir satt i situasjoner hvor de under opp i undertall mot angriperne til motstander laget.

 

Pluss føler uansett vi trenger mer offensivt skyts enn defensivt pdd. Vi må ha en erstatter for Alexis og høyresiden vår burde vært bolstret med Mahrez forrige sommer eller denne sommeren.

 

Hvis Özil forsvinner så trenger vi også en erstatter for han.

 

Blir virkelig en spennende tid i vente for oss nå. Hvis Alexis og Özil forsvinner og med flere mindre overbevisende prestasjoner fra flere av våre sentrale spillere så burde tiden for å bygge for fremtiden være inne nå mener jeg. Spillere som Niles, Nelson, Nketiah, Nelson, Willock osv. burde være spillere som blir integrert i førstelaget i løpet av sesongen og som potensielt kan bidra på førstelaget allerede fra nå av.

Link to comment
Share on other sites

Selv om jeg skulle ønske at Walcott ble karrieren ut i Arsenal og fortsatte å score en god del mål for oss, så tror jeg det beste for han (og oss) er at han forsvinner så snart som mulig.

 

Nelson tilfører mye av det Walcott ikke klarer, men samtidig ønsker jeg at vi henter inn en skikkelig høyrekant. Mahrez er drømmen på høyresiden.

Link to comment
Share on other sites

Problemet er nok større enn så. Ja de unge som du her nevner kan sikkert bli gode på sikt. Problemet er at de ikke er gode nok ennå, i likhet med flere av våre antatt beste. Troppen er sagt å være den beste på mange år, jeg lukter bullshit lang vei. Tror faktisk troppen er en av de svakere, og uten stjernene ( som heller ikke bidrar stort) blir den ennå svakere. Og da med en svak manager og ledelse i tillegg sier det seg selv hva som skjer.

 

Som så mange ganger før seg jeg frem til ny manager, og gjerne en stor utskifting videre opp i systemet også før jeg virkelig får tro på en særlig forandring.

 

Men så er det mange som er happy med dagens status der vi som oftest er med i cl ( til første utslagsrunde vel og merke), vinner en FA cup i ny og ne og samtidig er sjanseløse i ligaen. Er man fornøyd med det så forstår jeg jo selvsagt beundringen til både Wenger og hvordan Arsenal drives.

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

Da har Liverpool lagt 75 millioner pund på bordet for van Dijk. Vanvittig pris. Men de synes i hvert fall villige til å gjøre noe med sine defensive problemer. Og de ser lystne ut på faktisk å bli best. Det er mer enn jeg kan si om vår egen klubb.

Det vesle jeg har sett av van Dijk i år har vært heller middelmådig. Måtte det fortsette i Liverpool!

Link to comment
Share on other sites

Jepp, mange av europas topplag har snuset på han, så han er sikkert en stinker :) Med det viser iallefall Liverpool ambisjoner og prøver å tette hull de har i laget. Penger har de også skjønt at må brukes for å oppnå noe i dagens fotball..

Bortsett fra det, håper jeg han flopper noe grenseløst selvsagt.

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

Slik jeg ser det er strukturen generelt i laget for dårlig. Det grunnleggende må jobbes kraftig med. Både hvordan vi forsvarer oss og hvordan vi angriper. Kanskje klarer vi å beholde Özil, da må vi bygge opp laget rundt ham og prøve å få frem styrkene hans. Da må spillerne rundt bli flinkere til å gå på hundreprosentsløp.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Ryktene for sommeren er nå i gang.

 

Arsenal har funnet sin Cech-erstatter

Evening Standard melder at Arsenal har funnet sin erstatter for den 35 år gamle målvakten Petr Cech. Han er 10 år yngre, og vokter i skrivende stund buret for Atletico Madrid.

 

Jan Oblak skal være klubbens foretrukne mann å forsterke laget med. Avisen skriver samtidig at de vil gå for Bordeaux-stjernen Malcom når sommervinduet etter hvert melder sin ankomst.

 

http://direkte.vg.no/studio/vgsporten#!verbatimId=5a74bba95152f73844d95680

Link to comment
Share on other sites

Målvakt, Stopper og DM er mine ønsker for sommervinduet.

 

Selvsagt skal vi ikke ha Benzema og vi skal ikke ha en eneste jævla offensiv spiller inn før vår defensive lagdel er fikset.

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...