Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Men det mest håpløse med denne situasjonen er at Arsenal ikke solgte ham i sommer og fikk litt penger for ham mens de kunne.

Det virket ikke som det var så stor kjøpsinteresse for Øzil i sommer. Interessen blir vel større når det er gratis. Jeg tipper at United venter til sommeren med eventuelt å hente han. Behovet deres er ikke prekert i januar.

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

Det virket ikke som det var så stor kjøpsinteresse for Øzil i sommer. Interessen blir vel større når det er gratis. Jeg tipper at United venter til sommeren med eventuelt å hente han. Behovet deres er ikke prekert i januar.

Da er det bare å ønske ham lykke til:

Break a leg.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Så spørs det hvem man skal stole på. Avisene, eller agenten som har uttalt at Özils kontraktsforhandlinger med oss går bra

Kanskje ingen av de..... Jeg har ett inntrykk av (generelt sett) at begge de nevnte partene skriver/uttaler seg slik det passer best ut fra egeninteresser der og da.

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Går en del rykter om både Fekir og Goretzka om dagen. Ja takk begge to sier jeg.

 

Burde kommet før denne sesongen i mine øyne.

 

Ja, vi ville brukt sinnsykt mye i sommer, men vi ville hatt en fantastisk midtbane og latterlig godt angrep. Hadde vi også solgt unna Giroud og Walcott så hadde vi fortsatt ikke vært blant de som brukte mest.

Link to comment
Share on other sites

 

Burde kommet før denne sesongen i mine øyne.

 

Ja, vi ville brukt sinnsykt mye i sommer, men vi ville hatt en fantastisk midtbane og latterlig godt angrep. Hadde vi også solgt unna Giroud og Walcott så hadde vi fortsatt ikke vært blant de som brukte mest.

Selge Walcott ville jeg støttet, men ikke Giroud. Da måtte vi hentet inn enda en spiss isåfall.
Link to comment
Share on other sites

Selge Walcott ville jeg støttet, men ikke Giroud. Da måtte vi hentet inn enda en spiss isåfall.

I utgangspunktet så ville jeg beholdt Giroud som et andre-/tredjevalg på topp, men så sant Wenger ikke skifter spillestil og taktikk igjen så vil ikke Giroud komme til sin rett igjen i Arsenal, så derfor ender jeg med den konklusjonen at Giroud gjerne må få gå til sommeren,

Link to comment
Share on other sites

Vå må gjerne begynne med forsterkninger allerede i januar. Litt av en logestikk som skal gjøres med spillertroppen om alexis og øzil forsvinner, med de åpenbare manglene vi allerede har i laget. Stikker de må vi erstatte de + en stopper og en sentral midtbane spiller som går rett inn i 11eren. Det er et minum. Da er vi oppe i 4 signeringer av vesentlig betydning . Det kommer vel aldri til å skje under wenger . I hans hode er iwobi , Coq og holding mer en godt nok til å vinne pl

Link to comment
Share on other sites

Vå må gjerne begynne med forsterkninger allerede i januar. Litt av en logestikk som skal gjøres med spillertroppen om alexis og øzil forsvinner, med de åpenbare manglene vi allerede har i laget. Stikker de må vi erstatte de + en stopper og en sentral midtbane spiller som går rett inn i 11eren. Det er et minum. Da er vi oppe i 4 signeringer av vesentlig betydning . Det kommer vel aldri til å skje under wenger . I hans hode er iwobi , Coq og holding mer en godt nok til å vinne pl

Iwobi er god nok i mitt hode også. Scoret nylig 2 mål da Nigeria Knuste Argentina 2-4 ❤️

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Tja om du seriøst mener Iwobi er bedre enn alexis selv slik alexis er hitill Iår vil jeg vite hva du drikker? Spør hvem som helst supporter av hvilket som helst lag og de vi være uenige med deg.

 

Iwobi kan vær fremtiden men det vet man ikke ennå, han er dessuten horribelt giddalaus til å jobbe bakover, no du selv har kritisert (med rette) alexis for. Enormt talent, men de er det mange av.

Link to comment
Share on other sites

Iwobi er ikke i nærheten av Alexis i toppform nei, men nå er Alexis milevis unna toppformen, og klarer heller ikke å se for meg at denne vil øke drastisk den neste tiden.

 

Han har allerede bestemt seg for hva han skal gjøre neste sesong. De planene involverer ikke Arsenal, og da er det på tide å få han vekk. Det samme gjelder dessverre også Özil. Vi kan ikke ha spillere som åpenbart ikke ønsker å være her.

 

Fekir, Draxler og Goretzka er alle spillere jeg kunne tenkt meg. Samt bli kvitt den jævla 3-5-3 formasjonen.

 

Cech

Bellerin - Mustafi - Koscielny - Kolasinac

Goretzka - Xhaka

Fekir - Iwobi - Draxler

Lacazette

Link to comment
Share on other sites

Der er vi uenige. Ser heller at vi satser på Iwobi, ung lovende og en kontrakt på mer enn 7,5 mnd, enn Sanchez, giddalaus, umotivert, sutrete og ikke spesielt god heller.

 

BE

 

 

Tja om du seriøst mener Iwobi er bedre enn alexis selv slik alexis er hitill Iår vil jeg vite hva du drikker? Spør hvem som helst supporter av hvilket som helst lag og de vi være uenige med deg.

 

Iwobi kan vær fremtiden men det vet man ikke ennå, han er dessuten horribelt giddalaus til å jobbe bakover, no du selv har kritisert (med rette) alexis for. Enormt talent, men de er det mange av.

 

 

Jeg er enig med Ben Elfen.

Link to comment
Share on other sites

Mye rar øl ;) Neida, men Iwobi har vi begge troa på! Jeg mener dog han ikke er helt ferdig ennå, men håper inderlig han fullfører. Alexis er som vi begge vet, her på lånt tid. Tror ikke på opplegget lenger og burde vært solgt til 2x prisen vi ga for han i sommer. Men historien ville det annerledes.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...