Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Selvsagt er det "useriøse rykter" men jeg måtte ta med denne fra VG, siden den minner meg om siste dag i overgangsvinduet 2013 da det var flere overganger som var avhengig av hverandre (Bale & Özil)

Hentet fra vg.no

 

Telegraph: Arsenal og Monaco enige

Ifølge Telegraph-journalist James Ducker skal Monaco og Arsenal være enige om en overgang for Thomas Lemar. Ifølge Get French Football skal Arsenal ha bydd 925 millioner kroner for Lemar.

Nå skal det i følge Ducker være opp til Lemar å avgjøre om han vil til Arsenal eller ikke. En Lemar-overgang kan åpne for at Alexis Sanchez forlater Arsenal.

Det stopper imidlertid ikke der. Kylian Mbappé kan være mannen som sørger for at begge overgangene går i vasken. Blir han PSG-klar, skal Monaco ikke være like villig til å slippe Lemar. Dermed må sannsynligvis også Sanchez finne seg i å bli i Arsenal. Det skriver Mirror.

-----------------------------------------------------------

PS!!! Har det ikke blitt veldig stille rundt Mustafi-ryktene?

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

Mustafibeilerne har kjøpt Höwedes og er dermed ikke lenger aktuelle. Han blir mot både hans, og Arsenals, vilje.

 

Dette leste jeg et sted i dag.

 

BE

Juve har lånt/kjøpt Höwedes, Mustafi var linket til Inter på en liknende avtale. Fantastisk kjøp av Juve IMO.

 

Etter en oppblussing av Lemar-ryktene i engelsk media roet det seg litt ned igjen. Antar at vi ikke henter noen nå og at Alexis blir frem til neste vindu hvertfall.

Link to comment
Share on other sites

Håper vi setter Alexis på benken.

 

BE

Håpet på et salg med Lemar inn, slik det var rykter om i går. Alexis er bedre pdd. men spiller for seg selv og er visst et ikke så god å ha med å gjøre i garderoben. Lemar har helt andre kvaliteter og hver gang vi har solgt en god angrepsspiller har vi erstattet han med flere spillere som scorer mål og fungert hakket bedre som lag.

Link to comment
Share on other sites

For å avslutte min andel av ryktene for overgangsvinduet 2017 så vil jeg la mitt siste rykte være kanskje det mest useriøse av alle ryktene som er spredd her i denne tråden.

 

Tidlig i august så var det en del rykter om at Everton ville signere Giroud (da Lacazette kom til Arsenal). Ryktene nå sier at Giroud faktisk ville gjennomføre denne overgangen, men kona sa NEI!!! (joda jeg forstår henne, tenk å måtte flytte fra London til Liverpool :gimme: )

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Håper luftslottet PSG rakner. Ufyselig klubb.

 

BE

Jeg tror faktisk at det er en stor sjanse for at dette luftslottet rakner, når dagens eier en gang får en mer interessant hobby. Men det går nok noen år før det eventuelt går til helvete.
Link to comment
Share on other sites

Jeeeeezez gutter.... http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-4899036/Neymar-demands-PSG-sell-Edinson-Cavani.html

 

Kan godt ta Cavani, vi, men er vel ikke så aktuelt med Lacazette på plass. (Er jeg som lager dette ryktet, altså...)

Cech/Ospina

Bellerin(Chambers)-Mustafi(Per)-Koscielny(Holding)-Kolasinac(Monreal

---------------Xhaka(Ramsey)----Coquelin(Elneny)---Wilshere(Cazorla)

-------------------------------------Özil(Iwobi)

-------------------Lacazette(Alexis)----------Cavani(Giroud)

 

Nesten for god dekning på topp. Fremdeles klare mangler på midtbanen og ingen backup på høyrebacken (Chambo er stopper!)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Det er vel egentlig gammelt nytt som blir brukt på nytt i mangel av andre nyheter. Når det er sagt så er den sannsynlige fremtidsmodellen for Arsenal en oppdeling av den nåværende allmektige managerrollen.

 

Fotballverden blir mer og mer komplisert og vi trenger å la vår neste manager i større grad konsentrere seg om den daglige driften av det sportslige og å få inn en ny stilling som tar seg av "logistikken" og det mer administrative.

 

Da Wenger fikk forlenget sin kontrakt i vår så var et av argumentene fra ledelsens side at klubben ikke var klar for et skifte da. Og med klar så tolket jeg det slik at det var rent organisatorisk at klubben ikke var klar.

 

Selv om det nok er uenighet blant oss om Wenger bør få gå ut kontrakten, så bør klubben uansett besettelse en slik rolle før denne sesongen avsluttes. Den som skal besettelse denne rollen bør få litt fartstid i klubbens ledelse før en ny manager ansettes en gang i fremtiden.

 

Om denne "sportsdirektøren" skal være Overmars eller ikke har jeg egentlig ingen mening om, men jeg ser det som et pluss hvis en kvalifisert person allerede har en tilknytning til klubben.

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hadde ikke forundra meg, sier litt om hvor lite spillerne tror på opplegget i klubben.

Det er bra å ha spillere på utgående kontrakt, da kan de gå gratis til en konkurrent. Ingen problem i verden. Penger har vi nok av, skal vi kompensere for tapt salg er det bare å skru opp billettprisene. Det er jo det Wenger indirekte har sagt.

Link to comment
Share on other sites

Det er bra å ha spillere på utgående kontrakt, da kan de gå gratis til en konkurrent. Ingen problem i verden. Penger har vi nok av, skal vi kompensere for tapt salg er det bare å skru opp billettprisene. Det er jo det Wenger indirekte har sagt.

 

Stemmer det.. Er helt sykt hvordan kjøp/ salg fungerer for Arsenal.

Hvis spillerene ikke vil signere ny kontrakt, ja så selg de sommeren etter en sesong(da de altså har 1 år igjen) Og få inn erstattere asap!

Link to comment
Share on other sites

Hvis han likevel skal bort får de ihvertfall selge ham i januar. Og om ManU ikke er interessert i å kjøpe ham i januar, må klubben forsøke å bruke den innflytelsen de eventuelt har til å heller forsøke å selge ham billig til en annen klubb. Özil er ikke uerstattelig, og jeg vet heller ikke om ha egentlig kommer til å forsterke ManU så mye; mulig de har bedre råd til å ha en luksusspiller i laget enn Arsenal kan? Men det mest håpløse med denne situasjonen er at Arsenal ikke solgte ham i sommer og fikk litt penger for ham mens de kunne.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...