Jump to content

Useriøse rykter


Mads

Recommended Posts

Edit:

 

Jeg mener Kane aldri blir felt av Karius der, kan knapt ha rørt han...

 

Lamela sin var drøy overspilling og trodde det også var filming, men den er egentlig ikke så mye å si på.

Ellers var Alli sin filming det mest komiske utpå her.

 

2-2 passer vel oss fint eller?

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

Edit:

 

Jeg mener Kane aldri blir felt av Karius der, kan knapt ha rørt han...

 

Lamela sin var drøy overspilling og trodde det også var filming, men den er egentlig ikke så mye å si på.

Ellers var Alli sin filming det mest komiske utpå her.

 

2-2 passer vel oss fint eller?

Ser nå at jeg postet feil, skulle poste dette i Everton posten. Men ja , 2-2 er også bra

Link to comment
Share on other sites

Ser nå at jeg postet feil, skulle poste dette i Everton posten. Men ja , 2-2 er også bra

Slik jeg ser det så er det bedre att begge lagene taper to poeng enn at det ene av de tar tre, så perfekt resultat slik jeg ser det.

 

PS!!! Når det gjelder "feilposting", så er det noe de fleste av oss gjør av og til og/eller kommer til å gjøre i fremtiden, men den rette posten her er ikke kamptråden vår mot Everton men derimot en av følgende poster, "Lets laugh at Liverpool" eller "lets laugh at Tottenham" i gruppen Engelsk Fotball :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ryktes nå at vi ser på muligheten for å hente Özyakup tilbake til klubben.

 

Han er ikke noe utpreget defensiv løsning han heller, så klarer ikke helt å se hva han skal tilføre. Han er mer en playmakertype enn noe annet vil jeg si. Altså veldig lik de midtbanespillerne vi allerede har. Men han har en veldig god pasningsfot så kanskje Wenger ser for seg at han skal ta rollen til Xhaka?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Et rykte som absolutt er i kategorien useriøse rykter, men siden ryktet angår et særdeles mye diskutert og "betent" tema så fortjener det å bli tatt med.

 

Ifølge tyske medier så skal Tomas Tuchel, tidligere trener i Borussia Dortmund allerede ha "bundet" seg til en fremtid i Arsenal som Wengers arvtaker.

 

Ryktet har bakgrunn i at Tuchel vist nok skal ha vært ønsket som ny trener i Bayern Munchen, en stilling han ikke har kunnet ta over siden han allerede har bundet seg til en "ikke-tysk"-klubb. PSG var en av de ryktede "utenlandske" klubbene, men dette skal ha vært et "sidespor" og Arsenal skal være hans neste klubb.

Det er dog vanskelig å lese ut av "oversettelsene" (i alle fall for meg) om ryktene mener at dette er en posisjon han i så fall skal ta over allerede kommende sommer eller først når Wengers kontrakt utløper sommeren 2019.

 

Men uansett så er dette bare et rykte og etter min mening et ganske useriøst rykte også!

 

EDIT!!

 

Det ene useriøse ryktet slår det andre i hjel, eller i det minste skadeskyter det ;D

Dette fra en annen "ryktesmed" viser hvor mye rart det spekuleres i på nettet :lol: , Underholdende er det dog til en viss grad i en stille fotballperiode

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

Skrives så mye rør at man får vondt i både ører og øyne. Tuchel er sikkert spennende, står for noe litt annet enn Wenger og ikke det værste forslaget jeg har hørt, men det skal vel tas med en STOOOOR klype salt som så mye annet.

 

Ellers ser jeg Wenger er på krenka sporet som resten av verden i disse tider, nå føler han seg litt krenket pga alderen sin... En skal høre mye, men dette også tas med en klype salt ;)

 

Kamp igjen til helga, blir hyttetur istede. Selv etter landslagspause er man ikke sultefora som før. Midtukas EL er vel det mest interessante som gjenstår. Gleder meg til sommeren (bokstavlig talt, det snør ute!), og fotball VM. Også satser vi på en enorm endring i Arsenal ledelsen sommeren 2018.

Link to comment
Share on other sites

Moi er ikke god nok for oss.

 

Tuchel hadde vært ypperlig. Er en grunn til at Pep anbefalte Bayern München å hente han som erstatter når han forlot de, men usikker på hvordan det ville gått mtp. forholdet til Sven Mislintat. De hadde et særdeles dårlig forhold i Dortmund for å si det mildt.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ryktebørsen er ikke direkte hyperaktiv når det gjelder Arsenalrykter, men det er to "rykter" som ikke før bort. Det ene er hvem som er aktuell som vår nye manager og det andre er Jack WIlshere.

 

Når det gjelder Manager så går de fleste på Luis Enrique og det ene ryktet slår det andre ihjel. I neon rykter så er Enrique klar, i andre rykter så er han ute av bildet. Når det gjelder alternativer til Enrique så er det relativt stille, Jardim blir nevnt sporadisk, mens det siste nye ryktet er Man Uniteds assisterende manager Rui Faria.

 

Det andre ryktet gjelder som sagt Jack Wilshere og dette er kanskje litt mer sannsynlig. Wilshere skal ha fått et nytt og noe forbedret kontraktsforslag fra Arsenal og han har i utgangspunktet et ønske om å bli værende i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Det ryktes at Aaron Ramsey kan bli soglgt i sommer. Klubben ønsker i utgangspunktet å forlenge Ramseys kontrakt, men det skal være uaktuelt å repetere situasjonene med Sanchez/Özil og la Ramsey gå inn i en ny sesong med mindre enn et år igjen på kontrakten.

Alternativene ifølge ryktene er ny kontrakt eller salg!

 

Et annet rykte er at Borussiastopperen Sokratis ikke bare er nær en overgang han er veldig nær en overgang til Arsenal ;D

Link to comment
Share on other sites

De siste par dagers rykter på spillerfronten er begrensede, men Cazorla ser ut til å være på vei til Villareal. Siste nytt rundt Jack er at han kommer til å skrive under på en ny treårskontrakt med Arsenal. Det er vel kanskje ikke den interessen for Jack ute i Europa som hans agenter hadde trodd.

 

Når det gjelder spillere inn så forsetter ryktene om Sokratis fra Borussia. Et annet rykte er at han vil få med seg enda en ny stopper i Caglar Soyuncu fra Freiburg.

I mål så er det fremdeles de langvarige ryktene om Bernd Leno fra Bayer Leverkusen som holder stand.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dagens heteste rykte når det gjelder spillere til Arsenal er Marouane Fellaini som går gratis fra United 1. juli.

 

Det er tydelig at det er "gamlekara" som er inn hos de som styrer Arsenalskuta, denne sommeren.

Link to comment
Share on other sites

Dagens heteste rykte når det gjelder spillere til Arsenal er Marouane Fellaini som går gratis fra United 1. juli.

 

Det er tydelig at det er "gamlekara" som er inn hos de som styrer Arsenalskuta, denne sommeren.

 

Fellaini er en god spiller, hvis man spiller på hans styrker.

Link to comment
Share on other sites

 

Enig der, men har slitt en del med skader. Pluss at jeg syntes han er en forferdelig ekkel fyr.

Han er ikke min drømmesignering heller, men en stall trenger mange forskjellige typer. Han hadde vært en god tilvekst til vår stall.en som kan gi litt juling også. Vi har ikke for mange av dem.

Link to comment
Share on other sites

Vi har vel vært ryktet til Nzonzi de siste dagene. Tror han kunne blitt en god tilvekst til midtbanen vår. Det var vel Emery som hentet han til Sevilla også om jeg ikke husker feil. Heller Nzonzi enn Fellaini

Link to comment
Share on other sites

Vi har vel vært ryktet til Nzonzi de siste dagene. Tror han kunne blitt en god tilvekst til midtbanen vår. Det var vel Emery som hentet han til Sevilla også om jeg ikke husker feil. Heller Nzonzi enn Fellaini

Velkommen tllbake Kim.

Blr vi hente tilbake Fabianski?

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke måte på hvor mange spillere som tilsynelatende er klare for Arsenal i løpet av kort tid, man kunne vel fylt minst ett Arsenallag med spillere som er "klare" for en overgang.

 

Ett rykte som jeg selv finner litt spennende er midtbanespilleren Lucas Torreira fra Sampdoria. Spilleren fra Uruguay skal ha en utkjøpsklausul på ca £22mill og Napoli skal også være interessert i spilleren. Arsenal skal dog ifølge ryktene ligge fremst i "køen".

Torreira blir beskrevet som en av de beste defensive midtbanespillerne i Serie A og for de som har lest mine "ønsker" når det gjelder hvilke posisjoner der jeg ønsker nye spillere så vil dette være midt i blinken (for meg).

 

Han er nok ikke den "Vieira"-klonen jeg drømmer om, men det jeg leser er likevel positivt.

 

---------------------------------

 

I følge flere engelske nyhetsmedier så skal også Sokratis fra Broussia Dortmund være i boks, men av uklare årsaker så vil ikke overgangen bli offisielt kunngjort før i juli måned.

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

Det er ikke måte på hvor mange spillere som tilsynelatende er klare for Arsenal i løpet av kort tid, man kunne vel fylt minst ett Arsenallag med spillere som er "klare" for en overgang.

 

Ett rykte som jeg selv finner litt spennende er midtbanespilleren Lucas Torreira fra Sampdoria. Spilleren fra Uruguay skal ha en utkjøpsklausul på ca £22mill og Napoli skal også være interessert i spilleren. Arsenal skal dog ifølge ryktene ligge fremst i "køen".

Torreira blir beskrevet som en av de beste defensive midtbanespillerne i Serie A og for de som har lest mine "ønsker" når det gjelder hvilke posisjoner der jeg ønsker nye spillere så vil dette være midt i blinken (for meg).

 

Han er nok ikke den "Vieira"-klonen jeg drømmer om, men det jeg leser er likevel positivt.

 

---------------------------------

 

I følge flere engelske nyhetsmedier så skal også Sokratis fra Broussia Dortmund være i boks, men av uklare årsaker så vil ikke overgangen bli offisielt kunngjort før i juli måned.

Dersom det er en defensiv midtbanespiller du ønsker, er det like greit han ikke er en Vieiraklone, all den tid Vieira ikke var noen defensiv midtbanespiller

Link to comment
Share on other sites

Dersom det er en defensiv midtbanespiller du ønsker, er det like greit han ikke er en Vieiraklone, all den tid Vieira ikke var noen defensiv midtbanespiller

Neivel. Belær meg gjerne.

 

"Defensive midfielder" eller "holding midfielder" eller "??? Midfielder".

 

Xhaka er på ingen måte en defensiv midtbanespiller men Wenger gav han mye av ansvaret for denne oppgaven i Arsenal.

 

Kall rollen hva du vil, definer gjerne for meg hva en defensiv midtbanespiller er, men når jeg prøver å finne artikler om Vieira på nettet så er det det begrepet "defensiv midtbanespiller" som går igjen når han omtales.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...