Jump to content

Dennis Bergkamp


bergkampje

Recommended Posts

Sturt Pearce har aldri slått som meg som den skarpeste kniven i skuffen. Etter jeg leste dette derimot så ble det ikke bedre.

 

Stuart Pearce's finest moment. "Bergkamp was a waste of money."

 

Just a few excellent quotes from this piece:

 

"Buying Bergkamp is a massive gamble on Arsenal's part and I'm not convinced it will pay off."

 

"I would have taken Stan Collymore ahead of Bergkamp, even for £1million more."

 

"Arsenal are a big club who want to win the Premiership. Personally, I see them having no chance of emerging as champions."

 

:lol:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sturt Pearce har aldri slått som meg som den skarpeste kniven i skuffen. Etter jeg leste dette derimot så ble det ikke bedre.

 

Stuart Pearce's finest moment. "Bergkamp was a waste of money."

 

Just a few excellent quotes from this piece:

 

"Buying Bergkamp is a massive gamble on Arsenal's part and I'm not convinced it will pay off."

 

"I would have taken Stan Collymore ahead of Bergkamp, even for £1million more."

 

"Arsenal are a big club who want to win the Premiership. Personally, I see them having no chance of emerging as champions."

 

i etterpåklokskapens lys er jo disse uttalelsene nesten hysterisk morsomme. Og når det skrives at Bergkamp WAS a waste of money vitner det om at dette ikke bare er manglende vurderingsevne på forhånd. Det kan vel nesten hevdes at det er snakk om en alvorlig forstyrret virkelighetsoppfatning. For Bergkamp er vel en av de største røverkjøpene noen gang i engelsk fotball?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Vet ikke helt hvilket forum dette passer inn i, men tittet litt på Køln - 1860 Munchen på Eurosport 2 nå. Etter 80 minutter ble Moritz Volz byttet inn ;)

 

Akkurat dette her hadde passet "rimelig" godt inn i "Hvor ble de av?-tråden.

 

Volz har ikke akkurat så mye med Dennis Bergkamp å gjøre. :)

Link to comment
Share on other sites

 

Akkurat dette her hadde passet "rimelig" godt inn i "Hvor ble de av?-tråden.

 

Volz har ikke akkurat så mye med Dennis Bergkamp å gjøre. :)

 

 

De som styrer websiden bør ha alle topicene synlige. Jeg fant ikke tråden "hvor ble de av" i "nostalgi". Jeg vet at det går an å søke, men det kan man jo ikke gjøre om man ikke vet navnet på tråden...

Link to comment
Share on other sites

De som styrer websiden bør ha alle topicene synlige. Jeg fant ikke tråden "hvor ble de av" i "nostalgi". Jeg vet at det går an å søke, men det kan man jo ikke gjøre om man ikke vet navnet på tråden...

 

Dette er opp til hver bruker faktisk og ikke en generell innstilling på forumet.

 

Når du går inn på en seksjon av forumet (som f.eks. nostalgi) så ser du forskjellige alternativer for sortering av tråder o.l. Som f.eks. "Start Date", "Most Replies" etc. Trykk på "Custom" som er lengst til høyre blant disse alternativene. Velg deretter "Show All" under "Time Frame" og oppdater filter.

 

Presto! Plutselig så vises alle tråder denne seksjonen av forumet! :) Dette må forøvrig gjøres på alle de forskjellige seksjonene forøvrig hvis du vil at alle tråder skal vises der også.

 

Da håper jeg du finner de trådene du leter etter litt lettere Ravenghost ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Fortjent, så fortjent!

 

Dennis Bergkamp

The Club will unveil a Dennis Bergkamp statue before the game on Saturday, so we're taking a look at the great man's Arsenal career in numbers.

 

Dennis Bergkamp has gone down in history of one the Club's greatest players of all time, having scored 120 goals from 423 appearances over 11 trophy-laden seasons with Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 5 months later...

Dennis hadde alt man kunne ønske seg som fotballspiller, han kunne være en ufyselig spiller når han måtte. Brilliant team player som faktisk gjorde medspillere gode, gjorde mål, skapte mål og kunne gi litt juling tilbake. Herlig spiller!!

 

Kanskje på tide å få prøve seg som manager i Arsenal? Vi trenger tenke litt nytt, ikke sikker på at det blir suksess, men verdt å prøve!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Det er helt "koko" at han på det målet bruker venstrefoten og spiller den på den siden av Dabizas.... Noen andre som har tenkt på dette? Jeg har lurt på om det var meningen at han skulle spille ballen rundt på den måten eller om han bare skulle dra med seg den på den siden han var i forhold til forsvareren... Sluttresultatet ble jo meget bra da!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 4 months later...
  • 1 year later...
Sønnen til Bergkamp på prøvespill hos Arsenal

Arsenal har Mitchel Bergkamp på prøvespill denne uken, melder Daily Maill. 22-åringen er sønnen til klubblegende Dennis Bergkamp og er for øyeblikket klubbløs etter at han forlot Almere City i sommer. Den unge Bergkamp får nå mulighet til å vise seg frem for Arsenals trenerteam. 22-åringen blir sett på som en offensiv midtbanespiller.

 

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...