Jump to content

Dennis Bergkamp


bergkampje

Recommended Posts

Da er min norske wikipedia artikkel om Dennis ferdig! Så kan dere boltre dere med info om my hero. Kom GJERNE med kritikk, eller gjerne med synspunkter slik at jeg kan gjøre artikkelen enda bedre.

 

Bare så det er sagt, artikkelen er skrevet på en nøytral måte, prøvde ihvertfall :huh:

 

Link er fint: http://no.wikipedia.org/wiki/Dennis_Bergkamp

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Da er min norske wikipedia artikkel om Dennis ferdig! Så kan dere boltre dere med info om my hero. Kom GJERNE med kritikk, eller gjerne med synspunkter slik at jeg kan gjøre artikkelen enda bedre.

 

Bare så det er sagt, artikkelen er skrevet på en nøytral måte, prøvde ihvertfall ;)

 

Link er fint: http://no.wikipedia.org/wiki/Dennis_Bergkamp

 

har du skreve alt ??? veldig veldig bra :huh:

Link to comment
Share on other sites

Da er min norske wikipedia artikkel om Dennis ferdig! Så kan dere boltre dere med info om my hero. Kom GJERNE med kritikk, eller gjerne med synspunkter slik at jeg kan gjøre artikkelen enda bedre.

 

Bare så det er sagt, artikkelen er skrevet på en nøytral måte, prøvde ihvertfall ;)

 

Link er fint: http://no.wikipedia.org/wiki/Dennis_Bergkamp

 

har du skreve alt ??? veldig veldig bra :huh:

 

Ja sykt bra!!!!!

har du lagt ut andre artikler

Link to comment
Share on other sites

Da er min norske wikipedia artikkel om Dennis ferdig! Så kan dere boltre dere med info om my hero. Kom GJERNE med kritikk, eller gjerne med synspunkter slik at jeg kan gjøre artikkelen enda bedre.

 

Bare så det er sagt, artikkelen er skrevet på en nøytral måte, prøvde ihvertfall

 

Rett og slett imponerende bra! Har foreløpig bare rukket å skumme igjennom, men her ser det meste ut til å være med. Så et par mindre språklige ting i forbifarten, men det er uansett bare pirk.

Link to comment
Share on other sites

Var også imponert over denne biografien til Bergkamp. Du har fått med det meste ja.

Savner hva han gjør på nå,men har forstått av min hollandske venn at han er totalt vekke fra mediabildet vår godeste DB.

Ingen kan beskylde han for å være PR kåt;-)

Link to comment
Share on other sites

En meget bra artikkel! Måtte du skrive flere!!

 

Mener forresten at det ble fortalt på omvisningen på Emirates at Bergkamp hadde sin egen Vip-boks på Emirates. Stemmer dette, eller er det bare jeg som var i ekstase under omvisningen?

 

Ingen tvil om at Bergkamp var en stor mann, både på og utenfor banen. Ingen over, kun Adams på siden! ;)

Link to comment
Share on other sites

Har hørt at Faren til Dennis, Wim Bergkamp er død etter å ha vært syk en stund.

 

Wim Bergkamp var den første personen som sparket i gang kampen på Emirates Stadium i Dennis's testemonial kamp.

 

vel, Rest in Peace Wim :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Det stemmer. En måneds tid siden nå. Kreft.

 

Trist for Dennis.

 

Får benytte anledningene til å hylle DB10 som tidenes beste Arsenal forward. Selv om jeg ikke har fulgt Arsenal mer enn et drøyt tiår. har jeg utrolig vanskelig for å se noen overgå Dennis Bergkamp som fotballspiller og forvandler som Arsenalspiller. Før Bergkamp kom til Arsenal var vi ikke en stormakt på samme måte som med DB10 på laget. Det kan vel kalles det store genitrekket Rioch(Dein) gjorde, det å hente Bergkamp til klubben for £7m .

 

Bergkamp var symbolet på banen på forvandlingen til Arsenal ved Arsene Wenger. En fantastisk tekniker som kunne gjøre banen 50% større bare ved å få ballen i føttene. Du verden for en fotballspiller. Jeg elsket den mannen, den eneste mannen jeg noensinne har elsket. Alle de tekniske finessene han gjorde kunne lett måle seg med Zidane, den eneste forskjellen var at denne mannen spilte for Arsenal i rødt og hvitt. Han var en naturlig helt. Med et voldsomt forventingspress innfridde han med topp 3 i BBCs "Goal of the Month" i september '97. Og for noen fantastiske mål. Han hadde vel (i mine øyne) flere assists enn mål, hvilket gjorde han til den komplette fotballspiller i et lag. Han var ingen "fox in the box", han var en perfeksjonist som fullførte angrepene. Han var fotballspilleren som innfridde alle fotballtenkernes ideer om hvordan sporten skulle spilles.

 

For meg finnes det bare en toppspiller, alene og for alltid, Denis Bergkamp er og blir den beste. Skulle ønske tide kunne skrus tilbake og så stå stille. Jeg savner deg.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 8 months later...

Fantastisk! Håper Arsene snapper ham opp og sikrer seg ham i trenerapparatet. Han bor vel i London, og har nok kontakt med Wenger fremdeles, og å få en slags trenerjobb i Arsenal tror jeg hadde vært bra for både klubben og Dennis selv. I tillegg så kunne han fort ha vært en kapabel erstatter for Wenger når han trekker seg. Bergkamp har et sinnsykt fotballhode, og vet hva klubben Arsenal står for og kunne bygd videre slik Wenger nå har begynt.

 

Med Bergkamp som erstatter så ville jeg ikke vært nervøs når Wenger reiste (trist selvsagt, men ikke livredd, slik jeg ville i nesten alle andre tilfeller).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

det kan skysports bekrefte: http://www.skysports.com/story/0,19528,11906_3428268,00.html

Selvom dette kanskje er gammelt nytt;)

 

Ville heller hatt han i Arsenal :( Forhåpentligvis kan han få seg litt erfaring i Ajax, for så å reise til oss :) Håper han kan ta over etter Wenger når han begynner å bli senil... Vil gjerne ha en som vet hva klubben står for.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

og da viser det seg at Bergkamp er Nederlands rikeste fotballspiller: http://www.sportwereld.nl/voetbal/2307999/...voetballer.html Kan tenkes at Bergkamp tjente godt i sine dager i Arsenal;)

 

Bergkamp var visstnok flink til å investere pengene i eiendom da han spilte for Arsenal og han har lenge vært verdens nest rikeste spiller etter Møkkham. Men det er vel endringer der de siste årene

 

BE

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...

×
×
  • Create New...