Jump to content

Dagens Opptur


hermz

Recommended Posts

  • Replies 653
  • Created
  • Last Reply

At Henry er solgt til Barca

 

Er det dagens opptur? :P

JA , det er det for meg

 

Hvorfor det?

Derfor

Hva f har han gjørt den siste sesongen for Arsenal og de gangen han har spilt, kjefter han og klager mere på med spillere enn han jobber på banen.

Arsenal skulle f meg solgt han i fjor når de kunne fått 500 mill kr for han :-|

Nå får Arsenal kun ca 190 mill kr for han og det er bedre enn under 100 mill neste år.

Hvis noen vil kjøpe han da!!!!!

Link to comment
Share on other sites

At Henry er solgt til Barca

 

Er det dagens opptur? :P

JA , det er det for meg

 

Hvorfor det?

Derfor

Hva f har han gjørt den siste sesongen for Arsenal og de gangen han har spilt, kjefter han og klager mere på med spillere enn han jobber på banen.

Arsenal skulle f meg solgt han i fjor når de kunne fått 500 mill kr for han :-|

Nå får Arsenal kun ca 190 mill kr for han og det er bedre enn under 100 mill neste år.

Hvis noen vil kjøpe han da!!!!!

 

Er du syk??? ;)

Link to comment
Share on other sites

At Henry er solgt til Barca

 

Er det dagens opptur? :huh:

JA , det er det for meg

 

Hvorfor det?

Derfor

Hva f har han gjørt den siste sesongen for Arsenal og de gangen han har spilt, kjefter han og klager mere på med spillere enn han jobber på banen.

Arsenal skulle f meg solgt han i fjor når de kunne fått 500 mill kr for han :)

Nå får Arsenal kun ca 190 mill kr for han og det er bedre enn under 100 mill neste år.

Hvis noen vil kjøpe han da!!!!!

 

Er du syk??? :huh:

 

Han var dessverre skadet store deler av denne sesongen, men han scorte uansett 10 mål for oss. Hvis du er glad for at Thierry Henry, tidenes mestscorende for Arsenal, er solgt er du en idiot :angry:

Link to comment
Share on other sites

En ting som ikke blir glemt Gooner4ever, er når Henry puttet ballen i gollen mot Man U tidligere i år og det på overtid, det var det største høydepunktet i dette året som gikk for min del...at han nå er blitt solgt til barca er ingen opptur!!

Link to comment
Share on other sites

At Henry er solgt til Barca

 

Er det dagens opptur? B)

JA , det er det for meg

 

Hvorfor det?

Derfor

Hva f har han gjørt den siste sesongen for Arsenal og de gangen han har spilt, kjefter han og klager mere på med spillere enn han jobber på banen.

Arsenal skulle f meg solgt han i fjor når de kunne fått 500 mill kr for han :(

Nå får Arsenal kun ca 190 mill kr for han og det er bedre enn under 100 mill neste år.

Hvis noen vil kjøpe han da!!!!!

 

Er du syk??? :huh:

 

Han var dessverre skadet store deler av denne sesongen, men han scorte uansett 10 mål for oss. Hvis du er glad for at Thierry Henry, tidenes mestscorende for Arsenal, er solgt er du en idiot :D

 

At Kongen blei solgt kan ALDRI, jeg gjentar ALDRI bli en opptur... er enig i at han var sytete siste sessong, men han var nok frustrert over skadene, og lot desverre dette gå ut over medspillerene sine... får ikke sagt det nok: at Kongen blei solgt kan ALDRI bli en opptur...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Metallica konsert etterpå :)

 

Heldiggris!!

 

Dagens opptur: Kom hjem fra England! Borte bra men hjemme best :blink:

 

Veit det :P er verdt alle penga... England, jeg regner med at du var i London eller??? :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...