Jump to content

Dagens Opptur


hermz

Recommended Posts

  • Replies 653
  • Created
  • Last Reply

Jøss, da har jeg et relativt stort ansvar, Castor! For øvrig gir jeg gjerne et spark til samtlige på Barcelona, kanskje to-tre til Busquets, hvis jeg først skulle få øye på han...

Det er en god tanke at du skal sparke Barcelona spillerne i piquen, bare synd at nesten samtlige på laget mangler et slik organ :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 8 months later...

Fant ikke ett bedre egnet sted.

Gratulerer til forumist Kim. Han ble nemlig pappa for noen dager siden. La oss håpe at dette får fram en mykere side ved ham. Som barnløs var han en liten hissigpropp på dette forumet. :-)

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Takker :) Pernille kom til verden på fredag, og jeg må si at det føles stort å bli far for første gang :) Plutselig virker fotball å være mindre viktig, så det kan nok være at jeg blir å være mindre hissigpropp her inne ja ben elfen ;) Kom hjem fra sykehuset i dag, så har ikke rukket å få meldt inn nurket i supporterklubben ennå, men skal få hivd meg rundt å få gjort det så fort som mulig :)

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer! En liten opptur for meg også! Sikret meg en bachelorgrad i økonomi og administrasjon forrige uke! :) Master til høsten :)

Gratulerer! Selv har jeg nettopp fullført min bachelorgrad i Internasjonal markedsføring. Mon tro om vi har studert på samme sted? :)

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer! Selv har jeg nettopp fullført min bachelorgrad i Internasjonal markedsføring. Mon tro om vi har studert på samme sted? :)

 

Jeg tviler på om Skopling har studert vekselvis i Malaysia, Singapore, Hong Kong, Kina og Fillippinene som du tydeligvis har gjort :genius:

 

Godt jobba Kim, supporterklubben trengte flere jenter!

 

Sånn apropos navnet Pernille. Jeg har alltid ment at det er et skikkelig søtt navn som passer godt for småjenter, eller kvinner med rødaktig hår, men ikke for andre voksne kvinner. Er det noen andre som tenker sånn, eller er jeg bare helt sær i hodet?

Link to comment
Share on other sites

Sånn apropos navnet Pernille. Jeg har alltid ment at det er et skikkelig søtt navn som passer godt for småjenter, eller kvinner med rødaktig hår, men ikke for andre voksne kvinner. Er det noen andre som tenker sånn, eller er jeg bare helt sær i hodet?

 

Jeg skal spørre kjerringa som ikke er ei rødgåra voksen dame, eller lita jente, men som heter Pernille. Jeg har gitt'a adressa di

Link to comment
Share on other sites

Jeg skal spørre kjerringa som ikke er ei rødgåra voksen dame, eller lita jente, men som heter Pernille. Jeg har gitt'a adressa di

 

Eh, funker vel også på voksne blondiner...

 

Eller, bare send kona di hjem til meg du, bare du ikke kommer sammen med henne så er jeg fornøyd ;D

Link to comment
Share on other sites

 

 

Eh, funker vel også på voksne blondiner...

 

Eller, bare send kona di hjem til meg du, bare du ikke kommer sammen med henne så er jeg fornøyd ;D

Hu trenger ikke hjelp fra meg - hu kom på 2. Plass i mullah-løfting, bak Shabana Rehman.

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg tviler på om Skopling har studert vekselvis i Malaysia, Singapore, Hong Kong, Kina og Fillippinene som du tydeligvis har gjort :genius:

 

 

Haha! Har studert i utlandet selv, men da i marginalt mindre eksotiske Bergen by og på NHH ;)

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer alle sammen!

Dagens opptur for meg var å fullføre min siste eksamen denne semesteret, noe som betyr at jeg er ferdig med andre semesteret mitt på UiO :) Nå er det sommerferie, om man ser bort i fra jobb 2 ganger i uka(som øker til 5 ganger i uka i juli)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...