Jump to content

Dagens Opptur


hermz

Recommended Posts

I morgen tidlig drar jeg til Østerrike for å dekke Arsenals pre-season for Arsenal Norway. Herregud som jeg gleder meg :blink:. Jeg regner med å ta en del filmer og bilder, så jeg kan sikkert last opp en del når jeg kommer tilbake.

Gjør meg en tjeneste og følg ekstra nøye med på keeperne, og kom gjerne med en egen oppdatering på dem.

Han siste som var der og kom med en keeperoppdatering har tydeligvis ikke peiling.

 

God tur

 

BE

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 653
  • Created
  • Last Reply

Gjør meg en tjeneste og følg ekstra nøye med på keeperne, og kom gjerne med en egen oppdatering på dem.

Han siste som var der og kom med en keeperoppdatering har tydeligvis ikke peiling.

 

God tur

 

BE

 

Alle som ikke har ditt syn i en debatt, har ikke peiling. Skjønner ikke hvorfor du gidder å være på et forum med en slik holdning. Synes du burde respektere andre sine meninger litt mer, men kanskje for mye forlangt?

 

Ellers, nyt turen Magnus87. Håper på et godt referat av dine synspunkter på spillerene der nede, både de rutinerte/etablerte, de nye, og de unge fremmadstormende talentene.

God tur!

Link to comment
Share on other sites

Alle som ikke har ditt syn i en debatt, har ikke peiling. Skjønner ikke hvorfor du gidder å være på et forum med en slik holdning. Synes du burde respektere andre sine meninger litt mer, men kanskje for mye forlangt?

 

Ellers, nyt turen Magnus87. Håper på et godt referat av dine synspunkter på spillerene der nede, både de rutinerte/etablerte, de nye, og de unge fremmadstormende talentene.

God tur!

At en ikke har peiling, betyr vel ikke at alle som mener noe annet enn meg ikke har peiling?

 

BE

Link to comment
Share on other sites

At en ikke har peiling, betyr vel ikke at alle som mener noe annet enn meg ikke har peiling?

 

BE

 

Holdningen din BE, det er den som kommer frem med slike "beskrivelser".

Så lenge en kommer med sine meninger på en seriøs måte, så skal man ikke få slikt slengt etter seg.

Link to comment
Share on other sites

Holdningen din BE, det er den som kommer frem med slike "beskrivelser".

Så lenge en kommer med sine meninger på en seriøs måte, så skal man ikke få slikt slengt etter seg.

Jeg har sunne holdninger, ingen ting i veien med det

 

Til moderator: er det fortsatt lov å kalle meddebattanter for kjøtthuer?

 

Be

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
  • 1 month later...

Hyggelig søndag! Arsenal karer seg videre i FA-cupen, selv om det så stygt ut en stund. Tottene taper for Fulham, Athletico Bilbao(som er klubben jeg heier på i Spania) slår Atletico Madrid 2-0 i Madrid, Shitty må ut i omkamp mot Notts County, og en helt enormt spennende VM-finale i håndball for herrer mellom Danmark og Frankrike!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Skulle kjøre fra skolen og ned i sentrum for å fylle på statoil koppen, men da jeg kom nedøver sammen med mine andre kompiser, så så jeg at det kom ei regnbyge, så jeg svinga av og tok turen hjem. Får så vite at Biltilsynet hadde kommet på statoil med tralla og avskiltet 3 mopeder. Hadde jeg dratt ned der så hadde jeg også endt opp med en moped uten skilt og en "kjekk" lappe der tallet 4200 står.

LITT flaks skal man ha! B)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Eksamen i JUS123 Forvaltningsrett 2 er gjennomført og det er sommerferie! :)

 

Gratulerer! Må også være en deilig følelse.

 

Går 3. året på VGS nå, og selv om vitnemålet mitt går rett til helvete med ræva karakterer og mye fravær, kom jeg dog opp i Breddeidrett som muntlig eksamen, og er veldig fornøyd med det. Det kan kanskje veie opp for de mange 2erne som er stående på kortet fra før? :P

Link to comment
Share on other sites

Sommerferie for mitt vedkommende også! I morgen drar jeg på avslutningstur til Barcelona med klassen, det blir nok bra! Kanskje jeg støter på Fabregas? :huh:

Da er det i såfall din oppgave å overtale han til å bli værende i London! :)

Link to comment
Share on other sites

Sommerferie for mitt vedkommende også! I morgen drar jeg på avslutningstur til Barcelona med klassen, det blir nok bra! Kanskje jeg støter på Fabregas? :huh:

 

Hvis du tilfeldigvis skulle treffe på Pique så må du gjerne sparke han i piquen fra meg. Da først får jeg en opptur B)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...