Jump to content

Dagens Opptur


hermz

Recommended Posts

United, Arsenal, Liverpool, Chelsea, Newcastle, Villa, Spurs, Everton, B`ham, Sunderland, Southampton, Charlton, Leeds, Nottingham, Ipswich, Norwich, Swansea, Hull, Boro, P`mouth, Derby, Sheff W, Sheff U, Leicester, Coventry, Watford, Palace, Burnley, Bolton, Blackpool, Reading, West Brom, West Ham, Wigan, Wimbledon, Blackburn, City, Fulham, Stoke, Wolves, Barnsley, QPR, (Oldham?)

 

Tok dette som en utfordring i en pause fra eksamenslesning. Kommer ikke på flere enn dette, men det er garantert et par jeg har glemt

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 653
  • Created
  • Last Reply

Sommerferie nå ?

Går du på skole ?

Hvor i landet bor du ? :P

Enten går han privat eller så har han "sommerferie" da han kanskje er ferdig med eksamen <_<

Jeg er ferdig med eksamen i morgen, dermed har jeg ferie, hvor jeg stort sett har fri resten av året! :D

Link to comment
Share on other sites

Enten går han privat eller så har han "sommerferie" da han kanskje er ferdig med eksamen <_<

Jeg er ferdig med eksamen i morgen, dermed har jeg ferie, hvor jeg stort sett har fri resten av året! :D

 

Ditto :P Examen i treningslære imorgen, deretter en muntlig i midten av Juni!

Så har også mer eller mindre sommerferie framover :-)

Link to comment
Share on other sites

går på uis i stavanger :P

Slett ikke verst! Trives du bra der? Hvilken linje går du? :)

Min opptur: Endelig ferdig med Matematikk eksamen, så da er skoleåret 09/10 over for min del! Det eneste som kan ødelegge denne hittil perfekte dagen er vel en Fabregas-overgang, men håper for all del at det ikke skjer i år :P

 

EDIT: skrivefeil i lykkerus :)

Link to comment
Share on other sites

Oppturene har stått i kø for min del i dag:

 

- Chill dag på skolen, bowling i byen fra 12:00 og ut

- Så fikk man beskjeden om at det var blitt streik, mye fri framover da

- Hvis streiken varer til utover i neste uke, slipper jeg muntlig eksamen

- Utrolig digg vær i Tromsø for tida, og er bra også i morgen

- Is, fotball, chilling, gaming... Det kan egentlig ikke bli bedre :P

Link to comment
Share on other sites

Slett ikke verst! Trives du bra der? Hvilken linje går du? :)

Min opptur: Endelig ferdig med Matematikk eksamen, så da er skoleåret 09/10 over for min del! Det eneste som kan ødelegge denne hittil perfekte dagen er vel en Fabregas-overgang, men håper for all del at det ikke skjer i år :P

 

EDIT: skrivefeil i lykkerus :)

 

joda, gjekk bare årsstudium i kunsthistorie. ganske avslappandes:)

Link to comment
Share on other sites

United, Arsenal, Liverpool, Chelsea, Newcastle, Villa, Spurs, Everton, B`ham, Sunderland, Southampton, Charlton, Leeds, Nottingham, Ipswich, Norwich, Swansea, Hull, Boro, P`mouth, Derby, Sheff W, Sheff U, Leicester, Coventry, Watford, Palace, Burnley, Bolton, Blackpool, Reading, West Brom, West Ham, Wigan, Wimbledon, Blackburn, City, Fulham, Stoke, Wolves, Barnsley, QPR, (Oldham?)

 

Tok dette som en utfordring i en pause fra eksamenslesning. Kommer ikke på flere enn dette, men det er garantert et par jeg har glemt

Kan ikke huske at Swansea har vært i PL, men derimot Swindon og Fjørtoft har vært der.. og ja Oldham og gode gamle Ian Marshall har vært med! Luton Town gikk vel ned litt før PL startet opp tror eg..

Link to comment
Share on other sites

Hehe, nei, selv om eksamen nesten er ferdig og pensum er over, og vi kan finne på sprell, så går det nok ikke så langt ;)

 

Nei, det var fordi at jeg hadde kjørt fra dem dagen før.. :P

 

Kjørt fra dem i hva om jeg tør spørre? :P

Link to comment
Share on other sites

Kjørt fra dem i hva om jeg tør spørre? :P

 

På moped :P

Tror det var fordi jeg kjørte gjennom ei sentrumsgate med parklys, så i speilet at dem bremsa ned og snudde, så jeg ga på mot et lyskryss, og når jeg ser 50 meter fremfor meg at det er grønnt, gir jeg på, og når jeg er 20 meter fra, så skifter det til rødt ! Så jeg står der og venter, men ser ikke politiet, men når det var grønnt så jeg onkel blå komme bak, så jeg ga på, inn ein oppkjørsel og på vei hjem (bor midt i en skog) og inn en skogsvei og der kom dem ikke opp ;)

Link to comment
Share on other sites

På moped :)

Tror det var fordi jeg kjørte gjennom ei sentrumsgate med parklys, så i speilet at dem bremsa ned og snudde, så jeg ga på mot et lyskryss, og når jeg ser 50 meter fremfor meg at det er grønnt, gir jeg på, og når jeg er 20 meter fra, så skifter det til rødt ! Så jeg står der og venter, men ser ikke politiet, men når det var grønnt så jeg onkel blå komme bak, så jeg ga på, inn ein oppkjørsel og på vei hjem (bor midt i en skog) og inn en skogsvei og der kom dem ikke opp :)

 

Hva ble bota på da ? ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...