Jump to content

Dagens Nedtur


henry#14

Recommended Posts

  • Replies 447
  • Created
  • Last Reply

Veldig irriterende. Kjente jeg klødde litt i øyene i fjor, men det forsvant når jeg tok en zyrtec, nå i år har det tatt helt av. Renner fra nese og øyne. Hjelper nesten ikke med zyrtec heller. Konstant tett i nesen, har prøvd nesespray (uten suksess). Skal til lege på tirsdag, håper han har noe på lur.

Link to comment
Share on other sites

Skjønner hva dere mener. Jeg har selv hatt gresspollen-allergi i en del år. Husker første gang jeg oppdaget at jeg hadde det. Jeg var sikkert fire år eller noe, så da jeg så de røde øynene i speilet trodde jeg at jeg hadde blitt til et monster ;) Heldigvis har det roet seg litt opp i gjennom årene.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Du får ha god bedring da, Arsenal94. Kjipt med sykdom i sommerferien.

 

Takk, det begyner å komme seg nå.

Blei fort litt bedre når broren min kom inn med en pose fra arsenal store med den nye Arsenal drakta.

Link to comment
Share on other sites

Dessuten er det dårlig vær i Tromsø idag, akkurat som i går. Men på Mandag var det fint, bruker å være slik her oppe i Nord; en dag med sol -seks dager med regn.

Det er tilfelle også her i Alta ja... Blir bra å komme seg bort, for sommer her oppe er ubrukelig.

 

Oh, you got that right!

Blir to deilige uker i Bulgaria for min del.

 

Arsenal94: Det kan jeg tenke meg. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

må gå med knekt krageben i 6 uker, etter å ha blitt lovet spill på førstelaget vårt ..

God bedring.

Husk du vil bli bra og komme sterkt tilbake.

Og ikke forser noe som helst, ta deg tid til å bli frisk.

 

hehe, det er akkurar det !

tror ikke jeg har tålmodighet til det ..

Link to comment
Share on other sites

nå har Manu sikret seg nesten alle de styggeste spillerne i ligaen med unntakk av Lescott og Crouch...

Det der er yids-nivå!

 

EDIT: Hvis du snakker om utseende, regner med det.

 

Tok det vekk, vil ikke bli kalt yids og har stor respekt for Lescott som spiller, men er trøtt nå og tapte nettopp 100 kr på veddemål med en United fan

Link to comment
Share on other sites

blir vel kanskje "gårsdagens nedtur" men det får heller gå. Tapte B finalen i Aarhus Football Festival 2-0 etter en kamp som minnet mer om ett masseslagsmål enn noe annet. Fire røde kort, to springskaller og x-antall slag ble delt ut, og dommeren så ingen annen råd enn å blåse av kampen, noe som iogfor seg var greit. Det er definitivt noe av det sykeste jeg har vært vitne til på en fotballbane.

Link to comment
Share on other sites

Fikk penger i bursdagsgave av besteforeldrene mine. Nå har jeg vært 2 uker på ferie, men nå finner jeg ikke konvolutten med kortet og pengene igjen. Leita overalt, noen som har noen tips til hvordan jeg bør tenke for å finne dem. Jeg har jo ikke brukt dem opp. :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...