Jump to content

Kjendissupportere


ben lakris

Recommended Posts

En annen tennisstjerne; Hingis. Benny Andersson fra ABBA, Ronny O'Sullivan - snookermesteren, Michael Moore - Fahrenheit 9/11, Damon Hill - F1 kjørere, skuespillerne Gillian Anderson (X-files),Kevin Costner og Joan Collins (Alexis i Dynastiet), togrøveren Ronald Biggs. Og sist, men ikke minst i denne omgang; selveste Fidel Castro. Alle skal visstnok være tilhengere.

Men det er vi her inne som er den store massen. Uten oss ingen storklubb.

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke om han er nevnt før, men Angus Young i AC/DC er Arsenal-fan.

 

Har ikke Arsenal hatt en spiller som heter Angus McKinnon en gang??? fra skottland... mener å ha lest det i TGP en gang, men husker ikke hvilket det var i farta... han godeste Angus Young heter egentlig Angus McKinnon Young, og er også fra Skottland, så tanken har streifet meg at dette muligens er barnebarnet til vår x-spiller Angus McKinnon... noen som har no peil på det området??? :)

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke om han er nevnt før, men Angus Young i AC/DC er Arsenal-fan.

 

Har ikke Arsenal hatt en spiller som heter Angus McKinnon en gang??? fra skottland... mener å ha lest det i TGP en gang, men husker ikke hvilket det var i farta... han godeste Angus Young heter egentlig Angus McKinnon Young, og er også fra Skottland, så tanken har streifet meg at dette muligens er barnebarnet til vår x-spiller Angus McKinnon... noen som har no peil på det området??? :)

 

Det stemmer det ;)

 

Angus McKinnon

Link to comment
Share on other sites

Den Engelske dronningen skal ha visket i øret til Fabgreas at hun er Arsenal supporter ja :P

Tror d var når Arsenal var på teselvskap ;)

sikkert bare ute etter å få Cesc til å sitte på fanget, slibrige gamle kjærringa! ;D

 

mener Muammar Ghadaffi er med, så Gunners er visst populære blandt diktatorene

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...
  • 1 year later...

Alan Davies (Britisk komiker) er Gooner med sesongkort.

Han spilte i TV-serien Jonathan Creek, og er nå i humorprogrammet QI (Quite Interesting), begge på BBC. Har stor sans for ham ;)

 

Link til hans Twitter-konto (Han tvitrer en god del om Arsenal og fotball)

Han har også en morsom Podcast som heter It's Up For Grabs Now og har egen Twitter-konto, på Facebook, finnes som RSS, og som App til iPhone.

Link to comment
Share on other sites

Alan Davies (Britisk komiker) er Gooner med sesongkort.

 

Han har også en morsom Podcast som heter It's Up For Grabs Now og har egen Twitter-konto, på Facebook, finnes som RSS, og som App til iPhone.

Alan Davies' podcast anbefales til alle. Har fått med meg samtlige episoder og kan ikke få nok av dem. Alan Davies har et bra og morsomt syn på ting og man får et ringside perspektiv. Spesielt etter Hull-kampen var podcasten noe helt spesielt. Hadde Phil Brown hørt alt som ble sagt lurer jeg virkelig på hvor brun/oransje/rød han hadde sett ut...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Johan Kaggestad proklamerte i går under TV2s Tour de France sending at Arsenal er hans klubb. Hyllet Wenger for å ha påpekt at det kan være nødvendig med EPO-testing innen fotballen. Fortalte dog at han også hadde Barcelona som favoritter. Ikke en helt vanlig kombinasjon kanskje.

Link to comment
Share on other sites

Er uenig, vil tro at Barcelona og Arsenal er en vanlig kombinasjon pga den pene fotballen begge spiller, og er nok mange som følger langt mindre med på stjelingen deres enn vi som sitter her på forumet.

Ja kan være at du har rett i det.

Mange har Barcelona som sitt lag også fordi de vinner så mye. Medgangssupportere har de nok mange av.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ser på CL oppvarmingsprogrammet på Viasat4 nå. Her proklamerte godeste Ari Behn at han er Arsenal-supporter og pleier å gå på Emirates. Han og engle-prinsessa bor vel i Islington?

 

Da må jeg jo nesten slutte å mislike fyren.

Leste om det i VG-helg for noen måneder siden, visstnok konvertert fra å være unitedsupporter til Arsenalsupporter.

Link to comment
Share on other sites

Ser på CL oppvarmingsprogrammet på Viasat4 nå. Her proklamerte godeste Ari Behn at han er Arsenal-supporter og pleier å gå på Emirates. Han og engle-prinsessa bor vel i Islington?

 

Da må jeg jo nesten slutte å mislike fyren.

 

Følger i Kong Olav V's fotspor, da. Han var jo mange ganger på Highbury.

 

Jeg konverterte i mitt syn på Behn for et par år siden og det er faktisk mer fornøyelig å se hans sprell med et glimt i øyet, enn det var å irritere seg over ham.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...