Jump to content

Englands landslag


taugooneren

Recommended Posts

England har diverre alt for store forventningar til seg sjølv før kvart einaste meisterskap. Seier dei skal vinne VM, men ryker alltid ut i kvartfinalen. Lampard og Gerrard fungerar ikkje sentralt, og dei har ikkje gode nok spissar. Shrek scorar ikkje, og dei andre held ikkje mål. Svennis tok jo med seg spissar som Vassel og Alan Smith i si tid.

Er nok ikkje lenge før pressa og fansen krev hovudet til McClaren på eit fat.

Link to comment
Share on other sites

Walcott spilte på U-21 landslaget dagen før, jeg så forøvrig den kampen også og kan ikke si at Theo overbeviste. En som derimot viste at han er i storform er Leroy Lita, jeg synes han gjorde en god figur de minuttene han spilte.. klarte tilogmed å skrive seg på scoringslista. :)

 

Når det kommer til a-landslaget synes jeg at spillerne blir brukt feil jeg, det er greit at Lampard og Gerrard begge to er knallbra spillere.. men desverre passer de ikke sammen på midten. Man trenger et anker, som Hargreaves eller Carrick sammen med en spiller som Gerrard eller Lampard. Å bruke Gerrard på en av flankene er heller ikke optimalt. Jeg synes Stevie burde begynne å bruke spillere der de er gode og for ALL del kvitte seg med Neville-brødrene. Høyresida kvikna til når Richards kom inn.

 

På flanken ville jeg mye heller har brukt Lennon og Downing enn SWP og Gerrard/Dyer.

 

England har jo et mangfold av utrolig bra spillere, men det ser ikke ut til at noen manager enda har baller til å benke spillere som Lampard, Gerrard og The Neville-sisters..

Link to comment
Share on other sites

Enig med deg Ramsrud, men meiner at England har størst problem på spissplassen. Skandale at Defoe får spele, og eg gløymer heller ikkje at folk som Alan Smith, James Beattie og Darius Vassel har ikledd seg drakten.

Andre Scum - spelarar er og med på å sette sitt preg på England, tenker på Mrs. Robinson. Verre keeper har vell England neppe hatt, og eg har sett David James.

Fekk sjokk og lurte på om eg hadde sett feil, når eg såg Phil Neville spele på backen. Trudde han var ferdig. For all del må også Gary og skiftast ut.

 

Har eigentleg aldri likt England sitt landslag, og heia på Spania i går. Men håpar at dei beheld McLaren, blir for dumt om dei sparkar han tidleg, pga. eit par tap.

Link to comment
Share on other sites

Jeg leste i det nye firre fire to. Der sto det at det var egentlig Wenger som var førstevalget etter Sven Gjøran. Men han ville ikke bryte kontrakten sin med Arsenal.

Det spørs da, når kontrakten hans utløper i 2008, kanskje han bli ny trener for England!

Det har eg null tru på.

Link to comment
Share on other sites

Jeg siterer:

.....Hvis det skulle skje, ville det vært alle gode ting er tro for forbundet, som var interessert i Wenger før Eriksson fikk jobben høsten 2000, og så prøvde å snakke med han våren 2006 når de lette etter svenskens etterfølger. Wenger var Brian Barwicks førstevalg, og da franskamnnen snakket med FA, gjorde han det klart at han ikke ville vryte kontrakten med Arsenal

 

Videre:

....Hvis jeg er ledig på markedet, og får tilbud om England-jobben, takker jeg selvsagt ja. Men for øyeblikket er det ingenting som kan få meg til å trene Engalnd....

 

Så det er en mulighet ser du!

Link to comment
Share on other sites

Jeg siterer:

.....Hvis det skulle skje, ville det vært alle gode ting er tro for forbundet, som var interessert i Wenger før Eriksson fikk jobben høsten 2000, og så prøvde å snakke med han våren 2006 når de lette etter svenskens etterfølger. Wenger var Brian Barwicks førstevalg, og da franskamnnen snakket med FA, gjorde han det klart at han ikke ville vryte kontrakten med Arsenal

 

Videre:

....Hvis jeg er ledig på markedet, og får tilbud om England-jobben, takker jeg selvsagt ja. Men for øyeblikket er det ingenting som kan få meg til å trene Engalnd....

 

Så det er en mulighet ser du!

Då beklagar eg! Men får for all del håpe at Wenger blir verande i Arsenal lenger enn 2008.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nå er da Preston spilleren Dave Nugent tatt ut på landslaget!!! Steve McClaren viser nok en gang sin inkompetanse ved å ta ut en 1. divisjons spiller. Et hån mot alle engelske spisser i PL. Dave Nugent er et stort talent, men det er en grunn til at han ikke er PL spiss enda.

 

Synes McClaren virker useriøs, og bare eksperimenterer hit og dit hele tiden.

Link to comment
Share on other sites

Nå er da Preston spilleren Dave Nugent tatt ut på landslaget!!! Steve McClaren viser nok en gang sin inkompetanse ved å ta ut en 1. divisjons spiller. Et hån mot alle engelske spisser i PL. Dave Nugent er et stort talent, men det er en grunn til at han ikke er PL spiss enda.

 

Synes McClaren virker useriøs, og bare eksperimenterer hit og dit hele tiden.

 

Og hva gjorde Svennis når han tok ut Walcott til VM?

Jeg synes det er helt riktig å ta ut formspillere i landslagstroppen, på nettopp det punktet var ikke Svennis veldig pålitelig. Han plukka ut de store navnene og ikke de store formspillerene. Riktignok er det ofte slik at de store navnene også gjør det bra. :)

 

Nugent er knallbra og grunnen til at han ikke spiller i Premier League er nok at han vil spille ferdig sesongen for Preston før han i det hele tatt bruker noe krefter på overgangsrykter.

 

Og det at han ikke spiller i PL er heller ikke nødvendigvis noe tegn på at han ikke er god nok, cupene de siste årene har vist at det ikke er veldig stor forskjell på de 2-3 øverste divisjonene i engelsk fotball. De beste i Championship er holder bra nivå i PL.

 

Eller tviler du på at Bendtner er god nok for Arsenal også? :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...