Jump to content

Steve Bould


Frank

Recommended Posts

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Jeg lurer forferdelig på hvor Bould-effekten vi så i de to-tre første kampene denne sesongen er blitt av. Ikke bare er forsvaret på bærtur flere ganger, men vi slipper til motstandere fryktelig lett.

 

Og hvorfor klarer ikke dette laget å balansere effektiv offensiv fotball med strukturert forsvar?

Link to comment
Share on other sites

Hvor Bould effekten ble av? Jo det skal jeg si deg

 

Song er borte, og erstatteren som holdt litt av kontrollen, Diaby, han er skadet. Wenger gamblet og tapte noe så jævlig. Etter dette har forsvaret vært mildt sagt under pari.

 

Folk som tror vi ikke savner Song - wake up and try a reality check.

Link to comment
Share on other sites

Hvor Bould effekten ble av? Jo det skal jeg si deg

 

Song er borte, og erstatteren som holdt litt av kontrollen, Diaby, han er skadet. Wenger gamblet og tapte noe så jævlig. Etter dette har forsvaret vært mildt sagt under pari.

 

Folk som tror vi ikke savner Song - wake up and try a reality check.

Link to comment
Share on other sites

Jeg lurer forferdelig på hvor Bould-effekten vi så i de to-tre første kampene denne sesongen er blitt av. Ikke bare er forsvaret på bærtur flere ganger, men vi slipper til motstandere fryktelig lett.

 

Og hvorfor klarer ikke dette laget å balansere effektiv offensiv fotball med strukturert forsvar?

Det eneste som er annerledes fra starten og nå, er Diaby. Da han måtte ut helt i starten av Chelseakampen, raknet det fullstendig. Siden da har Arsenal 3 - 3 - 4 som statistikk...

Så det er ikke snakk om Bould-effekten, men Diaby-effekten!

Link to comment
Share on other sites

Det eneste som er annerledes fra starten og nå, er Diaby. Da han måtte ut helt i starten av Chelseakampen, raknet det fullstendig. Siden da har Arsenal 3 - 3 - 4 som statistikk...

Så det er ikke snakk om Bould-effekten, men Diaby-effekten!

haha.. Synd Diaby er laget av plastelina, hvis ikke ville han vært i den absolutte verdenstoppen.

Link to comment
Share on other sites

http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/arsenal-coach-steve-bould-raged-1470107

 

Her var det mye interessant, synes jeg. Håper at alvoret av situasjonen virkelig synker inn i hodene på både spillere og trenere, her må det gjøres drastiske grep.

Lampard er nevnt som en mulighet.

Ville være fryktelig rart, men han har noe vi mangler for tiden.

Link to comment
Share on other sites

Lampard er nevnt som en mulighet.

Ville være fryktelig rart, men han har noe vi mangler for tiden.

Håper det stemmer at Bouldy fønte litt hår og håper han bruker 1 time på dette hver dag frem til boxing day. Er det noe dagens spillere må lære seg av den mannen så er det vilje, innsats og PRIDE!

Link to comment
Share on other sites

http://www.mirror.co...d-raged-1470107

 

Her var det mye interessant, synes jeg. Håper at alvoret av situasjonen virkelig synker inn i hodene på både spillere og trenere, her må det gjøres drastiske grep.

 

Skulle ønske at dette er sant! Men tviler nå på at Wenger vil gi fra seg masse tid på treningsfeltet slik at Bould kan drille system

Link to comment
Share on other sites

Det eneste som er annerledes fra starten og nå, er Diaby. Da han måtte ut helt i starten av Chelseakampen, raknet det fullstendig. Siden da har Arsenal 3 - 3 - 4 som statistikk...

Så det er ikke snakk om Bould-effekten, men Diaby-effekten!

 

Den store feilen her var vel salget av en viss kameruner. Å sette sin lit til Diabys fysikk kan i beste fall karakteriseres som galematias. Er klar over at de to bekler forskjellige roller, men midtbanen vår mangler både høyde og muskler. Vi blir både "outrun" og "outmuscled" på midten i hver kamp. Det er vondt å se på.

Link to comment
Share on other sites

 

Den store feilen her var vel salget av en viss kameruner. Å sette sin lit til Diabys fysikk kan i beste fall karakteriseres som galematias. Er klar over at de to bekler forskjellige roller, men midtbanen vår mangler både høyde og muskler. Vi blir både "outrun" og "outmuscled" på midten i hver kamp. Det er vondt å se på.

Helt enig. Savnet av Song er større en salget av van Pussy etter min mening.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Problemet er at ikke Song ble skikkelig erstattet. Finnes plenty av gode DM'er i verden, dessverre valgte Wenger å sette sin lit til Diaby og Arteta. Trist å se hvordan vi faktisk blir overkjørt i midtbanen.

Heller litt mer på denne ja. Song er ikke den verste å erstatte, men å erstatte en spiller som aldri er skada med en som alltid er skada. En burde ha forsterka med en lignende spiller.

Det gjorde ikke Wenger og derfor taper vi mye midtbanekrigen nå.

Link to comment
Share on other sites

Problemet er at ikke Song ble skikkelig erstattet. Finnes plenty av gode DM'er i verden, dessverre valgte Wenger å sette sin lit til Diaby og Arteta. Trist å se hvordan vi faktisk blir overkjørt i midtbanen.

Det er ikke tradisjon for å erstatte DM'er i klubben. Gilberto ble aldri erstattet, Flamini ble aldri erstattet og ei heller Song. Vi må nok vente på Le Coq sitt gjennombrudd før vi får en skikkelig DM igjen. Så da får vi krysse fingrene for at franskmannen tar steget litt brennkvikt.

Link to comment
Share on other sites

Vårt store strukturelle problem er at vi har for dårlig sentral midtbane. Dette fordi ble et problem straks Diaby ble skadet. Med ham på laget hadde vi en som kunne føre ballen gjennom et pressledd, noe som resulterte i at Cazorla fikk gode rom å boltre seg i. Nå som han er borte på så blir det mye passninger mellom de to sentrale midtbanespillerne og motstander kan markere ut Cazorla. Da er midtbanen vår bare middelmådig. Wilshere har tendenser til å ville drive ballen i lengderetning, men han holder per dags dato ikke Diabys nivå.

 

Den største tabben klubben har gjort i min levetid er å selge Song og jeg håper at selv Songhaterne nå ser hva vi mistet.

 

Vi har hatt mange, svake enkeltmannsprestasjoner som har ødelagt for oss. Vermaelen gjør jo minst en drittungefeil i hver kamp og for min del må han gjerne benkes til fordel for Djourou.

Link to comment
Share on other sites

Vårt store strukturelle problem er at vi har for dårlig sentral midtbane. Dette fordi ble et problem straks Diaby ble skadet. Med ham på laget hadde vi en som kunne føre ballen gjennom et pressledd, noe som resulterte i at Cazorla fikk gode rom å boltre seg i. Nå som han er borte på så blir det mye passninger mellom de to sentrale midtbanespillerne og motstander kan markere ut Cazorla. Da er midtbanen vår bare middelmådig. Wilshere har tendenser til å ville drive ballen i lengderetning, men han holder per dags dato ikke Diabys nivå.

 

Den største tabben klubben har gjort i min levetid er å selge Song og jeg håper at selv Songhaterne nå ser hva vi mistet.

 

Vi har hatt mange, svake enkeltmannsprestasjoner som har ødelagt for oss. Vermaelen gjør jo minst en drittungefeil i hver kamp og for min del må han gjerne benkes til fordel for Djourou.

Vi har mistet en av verdens beste spisser og ikke klart å endre tilstrekkelig på måten vi spiller på.

Link to comment
Share on other sites

Vi har mistet en av verdens beste spisser og ikke klart å endre tilstrekkelig på måten vi spiller på.

Fortsett å leve i troen om at tapet av Song ikke er viktig du Castor.

 

Jeg er helt enig med tapapa og jeg har også en bønn til mine medgoonere.

I disse tider så mases det etter nye spillere. Jeg synes ikke det skal være hovedprioriteten. Vi har spillere som er gode nok, men som presterer for dårlig. Fokuset bør være å få de i gang i stedet for å kjøpe nye spillere inn.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Fortsett å leve i troen om at tapet av Song ikke er viktig du Castor.

 

Jeg er helt enig med tapapa og jeg har også en bønn til mine medgoonere.

I disse tider så mases det etter nye spillere. Jeg synes ikke det skal være hovedprioriteten. Vi har spillere som er gode nok, men som presterer for dårlig. Fokuset bør være å få de i gang i stedet for å kjøpe nye spillere inn.

 

BE

 

 

Få i Gang Diaby da eller?:P

Link to comment
Share on other sites

Savner både Song og van Persie. Begge lagdeler er betraktelig svekket etter tapene av våre 2 beste spillere til tross for at vi fikk inn Cazorla, Podolski og Giroud. Førstnevnte holder det nivået en Arsenal spiller burde gjøre og et lite øyeblikk så siklet jeg over tanken på å se Song, Arteta, Wilshere, Cazorla og van Persie på banen samtidig. Dessverre varte ikke den tanken særlig lenge.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...