Jump to content

Tips til TGP


Eboue

Recommended Posts

Fint at dere kommer til å ta dere tid til å lese hva som blir skrevet her inne!

Jeg regner med at dere ser posten jeg har skrevet i den andre tråden angående TGP, så jeg trenger ikke skrive det samme om igjen her, men uansett så vil jeg gi et annet tips: [Vel, litt merkelig å gi designere med 10 års erfaring, veiledning da, men..]

Men jeg mener at helhetinntrykket mitt med denne layouten på dette bladet, det ble alt for "seriøst". Greit nok at det er best med noe rent og pent, og at det er det som er klokest, men jeg synes dette ble alt for... hmm, vet ikke hvordan jeg skal formulere det, men altså at det er for ikke-Arsenal, og at det mer hadde passet til en mye mer seriøs greie, som en bedrift eller noe. Dette skrek ikke "Åhh.. dette vil jeg lese!", og dermed synes jeg det så for seriøst ut. [Oi, jeg gjentar visst meg selv] Jeg sier ikke at det blir U-seriøst hvis det blir litt løsere, bare at dette var litt for rent for noe slikt som et supporterblad.

 

Nei, dette klarte jeg nok ikke å formulere, men jeg er sur enda, etter kampen mot SU, så jeg skriver litt fort og tenker ikke så mye!

Håper dere forstår litt ihvertfall!B)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Jeg mener det er sikkelig seriøst ut jeg. Det er farger og samensettninger som gjør at det blir som å se på ett seriøst blad. For før så er det vell ikke å skjule under ett teppe at det var dårlig design på bladet. Men du har helt rett i at det burde komme inn mer Arsenal farger for at det skal være mer for å reprensentere Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke akkurat et tips,men.. Hvor er Wallaper'n i månedens blad.

også finner jeg ikke boring boring arne stripen. Første bladet mitt vettu

 

Var en plakat av Walcott på treningsfeltet, om jeg ikke tar helt feil...

 

Hmm...Boring boring Arne har visst slutta.. ganske dumt i grunn..

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke akkurat et tips,men.. Hvor er Wallaper'n i månedens blad.

også finner jeg ikke boring boring arne stripen. Første bladet mitt vettu

 

Var en plakat av Walcott på treningsfeltet, om jeg ikke tar helt feil...

 

Hmm...Boring boring Arne har visst slutta.. ganske dumt i grunn..

 

Ok.. Takk ;)

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke akkurat et tips,men.. Hvor er Wallaper'n i månedens blad.

også finner jeg ikke boring boring arne stripen. Første bladet mitt vettu

 

Var en plakat av Walcott på treningsfeltet, om jeg ikke tar helt feil...

 

Hmm...Boring boring Arne har visst slutta.. ganske dumt i grunn..

Det er en plakat av Walcott der ja, men det blir mye mer praktiskt hvis den er midten synes jeg.

Da er det bare og nappe den ut, men nå sitter på forskjellige sider..

 

Hadde vært fint om dere i TGP kunne gjort noe med dette i neste blad ;)

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke om dette er nevnt, men fint om det hadde vært en eller gjerne fler plakater ( eller tosides plakater) Som du kunne bare nappe ut å henge på veggen UTEN skrift bakpå, for da ødelegger vi jo noen av artiklene osv..

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke om dette er nevnt, men fint om det hadde vært en eller gjerne fler plakater ( eller tosides plakater) Som du kunne bare nappe ut å henge på veggen UTEN skrift bakpå, for da ødelegger vi jo noen av artiklene osv..

 

Ja dette sysnes jeg også, jeg klarer ikke nappe ut en plakat med skrift bakpå, blir bare feil.

Så om dette hadde skjedd, hadde det vært genialt :blink:

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke om dette er nevnt, men fint om det hadde vært en eller gjerne fler plakater ( eller tosides plakater) Som du kunne bare nappe ut å henge på veggen UTEN skrift bakpå, for da ødelegger vi jo noen av artiklene osv..

 

Ja dette sysnes jeg også, jeg klarer ikke nappe ut en plakat med skrift bakpå, blir bare feil.

Så om dette hadde skjedd, hadde det vært genialt :)

Men helst på midten :P

At det er for eksempel en eller flere i Midten av bladet,

Som Emiraten sier, det hadde vært genialt ;)

Link to comment
Share on other sites

Blir kanskje litt kravstor nå men. Det hadde vært sinnsykt kult med en kalender med bursdagsdatoene til A og reserve lags spillerene! :) F.eks. at det viser en helt standard kalender side, men nederst under alle datoene står det hvem som har bursdag når.. Me masse bilder å sånt! Det hadde vært kult!

Link to comment
Share on other sites

Blir kanskje litt kravstor nå men. Det hadde vært sinnsykt kult med en kalender med bursdagsdatoene til A og reserve lags spillerene! :P F.eks. at det viser en helt standard kalender side, men nederst under alle datoene står det hvem som har bursdag når.. Me masse bilder å sånt! Det hadde vært kult!

Det hadde vært utrolig kult!!

Det blir nok litt vanskelig å fikse da, men det hadde vært kjempebra om dere kunne gjort det! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Har 2 ting som jeg spørrre om:

 

-En venn av meg er Liverpool fan og han fikk kalender hvor det sto alle kampene til Liverpool på :lol:

 

-Det hadde vært kult om det stod når det neste bladet kommer;)

De har nettopp sendt det siste bladet nå....Ventes at det snart ligger i post kassen.

Link to comment
Share on other sites

Har 2 ting som jeg spørrre om:

 

-En venn av meg er Liverpool fan og han fikk kalender hvor det sto alle kampene til Liverpool på :lol:

 

-Det hadde vært kult om det stod når det neste bladet kommer;)

Det får vi også, det første bladet i sesongen får vi enn oversikt over alle kampene. Jeg vil ikke akkurat kalle det kalender, men alle kampene står iallefall...!

Link to comment
Share on other sites

Har 2 ting som jeg spørrre om:

 

-En venn av meg er Liverpool fan og han fikk kalender hvor det sto alle kampene til Liverpool på ;)

 

-Det hadde vært kult om det stod når det neste bladet kommer;)

Det får vi også, det første bladet i sesongen får vi enn oversikt over alle kampene. Jeg vil ikke akkurat kalle det kalender, men alle kampene står iallefall...!

ok da får jeg til neste sesong da

 

men kan du beskrive hvordan den ser ut("kalender'n")

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Det der er ikke akkurat en kalender, det er mer en terminliste (synes jeg).

 

Det hadde vært utrolig bra om vi hadde fått en kalender, der det står alle dagene i året, med bilde av spillerene den dagen de har bursdag. Pluss at det står hvilken motstander vi har på den og den kampdagen. (Dette ble kanskje litt vanskelig forklart, men jeg håper dere skjønner hva jeg mener)

Dette hadde vært skikkelig fint hvis dette kunne la seg gjøre, men uansett:

 

All honnør til de som lager TGP!! :D :D

Link to comment
Share on other sites

Det der er ikke akkurat en kalender, det er mer en terminliste (synes jeg).

 

Det hadde vært utrolig bra om vi hadde fått en kalender, der det står alle dagene i året, med bilde av spillerene den dagen de har bursdag. Pluss at det står hvilken motstander vi har på den og den kampdagen. (Dette ble kanskje litt vanskelig forklart, men jeg håper dere skjønner hva jeg mener)

Dette hadde vært skikkelig fint hvis dette kunne la seg gjøre, men uansett:

 

All honnør til de som lager TGP!!

 

 

Ja det hadde vært sykt digg !

Link to comment
Share on other sites

Det finnes jo en Gunners-kalender. Den henger så fint her på veggen min... men jeg savner at kampene står listet opp der, ja. Men kamper flyttes jo ofte uansett, så det hadde kanskje vært liten vits? Spesielt siden cupmatchene uansett ikke kan stå der. Det hadde vært bedre med en slik månedskalender lagt ut på forsiden av gunners.no (spillerbilde/-profil, måned og matcher). Fin jobb for de webansvarlige. :(

 

Som nytt medlem vet jeg ikke hva TGP har presentert tidligere, men selv kunne jeg tenkt med et intervju med en ekte Arsenal-gutt: Gary Lewin (om dere ikke har hatt det før, men det har dere sikkert).

 

Engelsk intervju med G.L.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Det hadde vært fint med et par plakater midt i bladet så du kan rive de ut å henge de på veggen :rolleyes: selv har jeg hele veggen fullt med gamle arsenal-stjerner, men mangler en god del av de nyeste :(

Link to comment
Share on other sites

Det hadde vært fint med et par plakater midt i bladet så du kan rive de ut å henge de på veggen :rolleyes: selv har jeg hele veggen fullt med gamle arsenal-stjerner, men mangler en god del av de nyeste :(

 

Hehe,jeg å,men har en del nye stjerner som jeg har fått fra Arsenal Magasinet(Fra England) og selfølgelig The Gunners Post.Syns det er rimelig bra med plakater.Men syns det kan være noen vi bare kan rive ut,ikke bare klippe ut sånn som jeg har gjort en del ganger.

Det blir litt urette plakater på den ene siden når jeg har klipt.

Men opptil redaktøren og bestemme det,sikkert ikke alle er enig med meg heller.

PS:Dette er bare et forslag,mener ikke dere må gjøre det.Ganske fornøyd med TGP da.

 

EDIT:Syns det er bra at vi får litt varierende plakter,sånn som Lianne Sanderson til Justin Hoyte

Link to comment
Share on other sites

Det som hadde vært konge, som er blitt foreslått før;

plakat i midten, med blanke sider bak, og ikke at det faktisk er herlig lesestoff på baksida.

 

Forventer dette til TGP 06/07 nr.6, ellers sier jeg opp medlemskapet.

 

 

Trodde vel, hvem ville gjort det? ;) The last line was a big joke!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...