Jump to content

24. oktober 2004: 49 unbeaten...


Evju

Recommended Posts

29. november 2006 ser det ut som vi er i stand til å klare 49 beaten. Hvordan er det mulig å søle bort et av tidenes beste fotballag på kun to år?? Wenger gjorde en fantastisk jobb i å bygge opp det utrolige laget, men kan det unnskylde det vi ser i dag? Så å si hele stammen fra Unbeaten-laget er borte på to somre, og alt vi står tilbake med er en tynn stall av tenåringer. For meg virker det som om Wenger har hatt alt for stor tro på sine egne ferdigheter, og sine talenter.

 

Han gikk ut før sesongstart og proklamerte at Arsenal var gode nok til å ta seriegull. Tre måneder senere kan vi utvilsomt se: ikke i Premier League i hvert fall! Han uttalte seg i dag at de neste tolv dagene er "make or break", og hva følger han opp med? Han sender utpå den dårligste spilleren i Arsenal-drakt de siste ti årene sentralt på en fire manns midtbane. Wenger: Song er alt for dårlig!

 

Vi mangler ledertyper, både på og utenfor banen. Wenger har vel aldri vært noen stor kampleder, han snur ikke kamper med peptalken eller byttene sine. Henry er kaptein, men har alltid vært dårlig i motgang. Bortimot alle de resterende spillerne er for urutinerte til å klare å føre laget tilbake i kampen, og Gilberto, som jo er den eneste andre spilleren i elleveren med rutine, er rett og slett ikke god nok til å snu en kamp. Jeg visste overhodet ikke at Vieira var en så viktig del av Arsenal, men vi så det i fjor, og vi ser det nå.. Vi har ingen leder.

 

Jeg håper inderlig at Wenger innser sine feil. For slik jeg ser det er det hans feil, på samme måte som det var hans fortjeneste at vi var uslåelige for to års tid siden. Jeg håper han er modig nok til å innrømme at han tok feil, og at han har noen pund til å kjøpe inn noen forsterkninger i januar..

 

Og vær så snill, ikke hogg hodet av meg og kall meg en medgangssupporter: Hva er vitsen med et forum hvis alle bare skal være "muppets"?

Link to comment
Share on other sites

29. november 2006 ser det ut som vi er i stand til å klare 49 beaten. Hvordan er det mulig å søle bort et av tidenes beste fotballag på kun to år?? Wenger gjorde en fantastisk jobb i å bygge opp det utrolige laget, men kan det unnskylde det vi ser i dag? Så å si hele stammen fra Unbeaten-laget er borte på to somre, og alt vi står tilbake med er en tynn stall av tenåringer. For meg virker det som om Wenger har hatt alt for stor tro på sine egne ferdigheter, og sine talenter.

 

Han gikk ut før sesongstart og proklamerte at Arsenal var gode nok til å ta seriegull. Tre måneder senere kan vi utvilsomt se: ikke i Premier League i hvert fall! Han uttalte seg i dag at de neste tolv dagene er "make or break", og hva følger han opp med? Han sender utpå den dårligste spilleren i Arsenal-drakt de siste ti årene sentralt på en fire manns midtbane. Wenger: Song er alt for dårlig!

 

Vi mangler ledertyper, både på og utenfor banen. Wenger har vel aldri vært noen stor kampleder, han snur ikke kamper med peptalken eller byttene sine. Henry er kaptein, men har alltid vært dårlig i motgang. Bortimot alle de resterende spillerne er for urutinerte til å klare å føre laget tilbake i kampen, og Gilberto, som jo er den eneste andre spilleren i elleveren med rutine, er rett og slett ikke god nok til å snu en kamp. Jeg visste overhodet ikke at Vieira var en så viktig del av Arsenal, men vi så det i fjor, og vi ser det nå.. Vi har ingen leder.

 

Jeg håper inderlig at Wenger innser sine feil. For slik jeg ser det er det hans feil, på samme måte som det var hans fortjeneste at vi var uslåelige for to års tid siden. Jeg håper han er modig nok til å innrømme at han tok feil, og at han har noen pund til å kjøpe inn noen forsterkninger i januar..

 

Og vær så snill, ikke hogg hodet av meg og kall meg en medgangssupporter: Hva er vitsen med et forum hvis alle bare skal være "muppets"?

 

dette er det jeg kaller saklig kritikk :blink:

 

kunne ikke hvert mer enig!!!!

bortsett fra at gilberto er ikke bare ikke god nok til og snu en kamp han er egentlig for dårlig til og spille for arsenal i det hele tatt

Link to comment
Share on other sites

Kunne ikke vært mer enig med deg. Vi trenger en forsvarssjef og en midtbanesjef. Det er mange talenter i Arsenal, men det skal siiiinsykt mye talent til for å ta igjen for rutine. Vi skulle beholdt Edu eller Vieira, og personlig synes jeg det var feil å la Pires gå. Skulle gitt han en toårskontrakt. Og du har også helt rett når du snakker om hvor dårlig Song er. Hadde han ikke hatt en kjent onkel, hadde han aldri fått kontrakt. Nei, vi trenger en sterk midtbanespiller - vi trenger Vieira! Men han har det vel godt i Inter :blink:

Link to comment
Share on other sites

Einig, eg skjønte ikkje heilt kvifor vi lot Edu gå når Vieira stakk. Når Vieira stakk hadde vi plutselig plass til Edu, og ville han gå pga lite speletid så er det jo speletid han får på ex-plassen til Vieira. Dette reagerte eg på, på den tida. Fabregas er god, men kanskje litt drøyt å la han spele så mykje med sopass ansvar som blir lagt på han, når han er såpass ung.

Link to comment
Share on other sites

Ikke så uenig med deg Evju.Når vi så igår hvordan Dioup dominerte midtbanen med stil igår dro minnene tilbake til Vieira.

Vi trenger sårt en lederskikkelse på midtbanen.

 

Hvordan Vieira definerte en kaptein: En som var med og dro lasset når det gikk dårlig.Oppmuntret spillerne sine positivt.

 

Gud som jeg savne en Vieira,Adams,Keown el en Bergkamp nå.

Link to comment
Share on other sites

Evju setter fingeren på en rekke gode punkter. Og det er ingen grunn til å halshugge vedkommende på grunn av dette innlegget. Et flott og saklig innlegg som viser at gutten ikke har mistet hodet. ;)

 

Savner helt klart noen klare lederskikkelser. Har lenge ment at Henry ikke klarer å ta over den gode kapteinrollen som Adams og Vieira hadde. Som det bli påpekt her og i mange andre tråder, så klarer ikke Henry denne jobben når det butter i mot.

 

Ellers virker det som om laget trenger spillere som kan heve laget. Evju har nok rett når han skriver at Wenger muligens har hatt for stor tro på de unge spillerne. Ingen tvil om at dette er spillere for fremtiden, men pr dags dato har mange av de et stykke igjen.

 

Når dette er sagt, så tar jeg også avstand fra den ”halshuggingen” som noen debattanter kommer med etter kampene. Spillere som blant annet Gilberto, Flamini, Ljungberg og Song har virkelig fått passet påskrevet. Troen er at alle som tar på seg Arsenal-drakta, virkelig vil gi sitt beste for klubben. Når det ikke går etter planen, så er det Wenger som må ta ansvaret for dette.

 

Til slutt så er det viktig å ikke miste troen! Ser vi bort i fra Chelsea og Man U, så henger vi fremdeles med. Synes Magnus 87 oppsummerer dette bra under kamptråden til Fulham-kampen:

 

Jeg skjønner ikke hvorfor folk sier at vi kommer til å slåss om 4. plass og nedover. Bortsett fra de to siste kampene har vi fortjent å vinne alle kampene. Hvis ikke det kvalifiserer til en overlegen 3. plass, så vet ikke jeg. Vi er det ENESTE laget som har vunnet mot Man U, og det på BORTEBANE. Greit, vi har ikke settet sjansene våre i år, men spillemessig har vi til tider vært meget gode.

 

Jeg er helt sikker på at spillerne skammer seg over de to siste kampene, og derfor kommer til å slå hardt tilbake i de to neste ligakampene.

Link to comment
Share on other sites

Har sagt det før: Vi trenger enkelt og greit litt engelsk steel og mentalitet i laget. Har vi råd til å kaste bort 7 mill. pund på en hjelpeløs og ubrukelig Adebayor så må vi vel kunne punge ut litt for Kevin Nolan!

 

Det værste som har skjedd Arsenal de siste årene er kjøpet av Adebayor. Han får alt for mye spilletid, og tar opp plass fra gode talenter. Dessuten vil ikke Wenger kjøpe ny spiss, som vi trenger, p.g.a. ham!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Det store problemet med å ha så mange unge spillere på laget er at ikke alle klarer å spille stabilt gjennom en lang periode. I gårsdagens kamp var likevel problemet at vi hadde for mange spillere på banen som ikke er så trygge med ballen: Gilberto, Song, Flamini og Senderos. Vi turte ikke å spille spillet vårt, og måtte ty til mange langpasninger. Det bedret seg heldigvis i andreomgang da Fabregas kom inn for Song. Det at så mange spillere ble byttet fra forrige var klart en stor ulempe. Man kunne se at samspillet mellom spillerne ikke var like god som tidligere kamper.

 

For andre kampen på rad var det en gammel arsenal-spiller som senket oss. Det er litt bittert, men det varmer likevel litt å se hva vi har produsert gjennom tidene. Kanu storspiller og er toppscorer i ligaen. Noen andre enn meg som har en følelse av at han kommer til å score mot oss? ;)

 

Tapet av Vieira fikk mye større konsekvenser enn det jeg skulle trodd. For det var ikke bare duellene han vant som var viktig. Han var vistnok veldig viktig på treninger, i gardenroben og ikke minst i nedgangsperioder. I tilegg var han god til å heise opp medspillere på banen slik mange av dere har nevnt her. I mine øyne er de spilleren som fighter for laget sitt og har rutine kun Toure, Ljungberg og Gilberto. Men jeg føler at det er Ljungberg som er den som er best til å heise medspillere, han er jo tross alt kaptein for Sverige. Men da må gutten spille sentralt, som vi alle har mast om lenge nå.

Link to comment
Share on other sites

Dette var igjen en litt mer saklig vinkling av situasjonen i Arsenal, jeg kunne ikke unngå å se at mange mistet hodet etter kampen mot Fulham i går. Det beste er nok å ta seg en løpetur, gå i dusjen også legge seg etter en sånn kamp. Dagen derpå kan brukes til å tenke tilbake.. da har man fått ting litt på avstand.

 

Jeg er enig med de fleste debattanter her, vi mangler en med ryggrad og gøtz på midten. En som kan ta de yngste i nakken og løfte de opp når de møter motgang. Henry har vel vist ved flere anledninger at han ikke er noe tess som kapten i motgang. Riktignok er han en spiller i verdensklasse, men ingen kapteinstype.

 

Og skylde den dårlige perioden på enkeltspillere som Ade, Ljungen, Flamini eller Song er å skyte seg selv i foten. Ade var med på å senke United, Ljungen er en legende, Flamini eide venstrebacken i CL i fjor og Song kan hvis han vil.

 

Mr. Wenger har det øverste ansvaret og burde gå ut i media å ta ansvaret fra spillerene sin. Uten sammenligning er Mourinho flink til nettopp det, å ta det negative fokuset bort fra spillerene og over på seg selv.

 

Kanskje noe for oss nå som vi sliter litt?

 

God Torsdag

Link to comment
Share on other sites

Enig i det meste du tar opp Evju, bra innlegg. Noen snakker her om ledere i forsvarsrekken og midtbanen, og er enig men føler at vi faktisk har det i forsvar. Når Toure og Gallas spiller har vi to av PL's kanskje beste stoppere, og bare det er jo godt nok. Eboue er veldig god, og snart er også Lauren tilbake. Clichy føler jeg er god nok, men han trenger litt tid på seg etter skaden og han er fortsatt ung. På midtbanen kunne vi helt klart en slik type spiller. Gilberto er jo en leder type men er ikke god nok, han er en helt grei spiller som gjør mye bra jobb, men det er ikke tvil om hans pasninger i stor grad er alt for dårlige. Hjelper ikke mye å vinne ballen for så å tape den med engang med en dårlig pasning. De andre gutta Hleb, Rosicky, Fabregas og Ljungen vet jo alle er gode spillere men ingen ledere, desverre.

 

Når det gjelder uthenging av spillere er jeg ikke helt fan av det, MEN jeg tror virkelig ikke Song er god nok. I hver eneste kamp jeg har sett han har jeg blitt skuffet, han har hatt mange dårlige pasninger, vinner lite dueller og virker usikker. Nå så jeg ikke gårsdagens kamp, men skjønner at dette gjentok seg. Om dette skjer hver gang skal han ikke spille. Ade liker jeg, han jobber for laget, men må helt klart bli bedre i avslutningsøyeblikket, han har mye å hente her. Ljungberg var alltid god, og er fortsatt god, men trenger sikkert litt tid på seg etter skaden. I tillegg må han bli brukt riktig. Han er jo ingen type til å ligge sentralt, eller bak spissene, noe som har hendt av og til i det siste. Flamini er jeg usikker på, han er en helt kurant spiller som kan steppe inn i kamper hvor vi mangler feks fabregas eller gilberto. Rart at han blir satt på venstrebacken, ikke der han skal spille, og selvom han gjorde det bra der ifjor syns jeg ikke han burde spille der. Han skal på midten, og burde brukes bare når han har feks Fabregas eller Rosicky ved siden av seg.

 

Det er et problem at Wenger har solgt alt som er av rutine. Bare siden CL finalen, har vi mista 3 av spillerene som starta da.Og det var bare rutinerte spillere, det er en tankevekker. Det sier seg selv at ikke Arsenal kan vinne CL med et så ungt lag. De unge blir bare bedre sammen med rutinerte spillere, de blir ikke nødvendigvis bedre av å spille med bare talentfulle men unge spillere. Noen må dra lasset, det kan vi ikke forvente av disse unge gutta. Dvs, Henry må ta mye mer tak på banen, Gilberto må ta mer, Ljungen, og Gallas/Toure. Da kan dette bli bra.

 

Håper dette snur så fort som mulig og at Wenger ikke lenger stiller med et slikt lag, virker nesten som om han tok litt for lett på denne kampen. Blir bra når Gallas og Rosicky kommer tilbake, da har vi mer og ta av, og det er bra. Håper på 3 seire på rad nå. Først Tottenham, så Porto og til slutt kronen på verket, chelski. OM vi klarer det er gutta back on track. Da har de både selvtillit og er forhåpentligvis i en flytsone. Noe som kan være veldig bra når jule kampene kommer. Håper dette går!

 

TF

Link to comment
Share on other sites

Har du egentlig peiling på fotball Aasen. Det kan ikke rettes på med å selge alle talenten. Vi må fylle på med rutine, og ha talenten som utfordrere. Da vil Arsenal bli ett godt lag. Vis vi hadde hatt Vieira på midten nå sammen med Fabregas så hadde vi utnytta Fabregas sine beste evner. Da hadde han blitt mer offensiv. Hadde ikke Wenger vert så hard i kontrakt reglene så hadde vi hatt Pires og Campbell som hadde gitt mye rutine. Vi ser helt klart at vi har solgt oss vekk fra ett sterkt og godt Arsenal til å bli ett fantastisk teknisk lag uten noen form for hodesturke og folk som er harde i duellene. Henry har blitt sløvere en noen gang. Jeg mener at han må bli satt på benken slik at han ser at han også blir satt ut av laget. Det jeg mener å se på han er at han blir for fast så han har ikke noe å spille for. Vis han blir satt ut av laget på lik linje som de andre spillerene så hadde han hatt noe å spille for og han ville brukt 110% av potensialet sitt i motsetning til slik han er nå som han bruker 50% av potensialet.

 

Jeg kunne sittet her å skrivd i timer, men det har jeg ikke ork til.

Link to comment
Share on other sites

dette må til selge alle talentene untat fabregas og walcott og merida skjøpe spiller som har god rutine som har bra lederevne og kan spille som viera

 

Dette var vel noe drastisk og noe forhastet? Med andre ord så skal vi selge Eboue, Hoyte, Djourou, Gilbert og Senderos? I hvorfor skal vi satse Merida? Er han noe større talent enn f.eks. Eboue?

 

Dette er ikke veien å gå!

Link to comment
Share on other sites

Når har jeg nettopp sett "the UNTOUCHABLES" på DVD, 03-04 sesongen. Satt med en tåre i øyekroken og frysninger laaangt nede på ryggen. Bedre fotballag har jeg aldri sett, hadde vi hatt flaks kunne vi kopiert United's 99-sesong også det året. Med spillere som VIEIRA, Keown, Pires, Bergkamp, Ljungberg, Edu, Wiltord, Kanu, Cambpell, Cole, Gilberto, Toure, Lauren og en Henry i storform!! Helt klart verdens beste spiller i Henry og Arsenal, spør du meg, verdens beste lag! Går det an å spille bedre? Det var så herlig at jeg glemte at vi var i 06/07 sesongen og at vi er elendige for tiden. Dere andre som har den og ikke har sett den på en stund, sett den på. Rett og slett herlige minner. Det beste med alt på filmen er etter at vi vant ligaen på Shite Fart Lane, herlig dans...

 

Men vil det skje igjen?

Link to comment
Share on other sites

29. november 2006 ser det ut som vi er i stand til å klare 49 beaten. Hvordan er det mulig å søle bort et av tidenes beste fotballag på kun to år?? Wenger gjorde en fantastisk jobb i å bygge opp det utrolige laget, men kan det unnskylde det vi ser i dag? Så å si hele stammen fra Unbeaten-laget er borte på to somre, og alt vi står tilbake med er en tynn stall av tenåringer. For meg virker det som om Wenger har hatt alt for stor tro på sine egne ferdigheter, og sine talenter.

 

Han gikk ut før sesongstart og proklamerte at Arsenal var gode nok til å ta seriegull. Tre måneder senere kan vi utvilsomt se: ikke i Premier League i hvert fall! Han uttalte seg i dag at de neste tolv dagene er "make or break", og hva følger han opp med? Han sender utpå den dårligste spilleren i Arsenal-drakt de siste ti årene sentralt på en fire manns midtbane. Wenger: Song er alt for dårlig!

 

Vi mangler ledertyper, både på og utenfor banen. Wenger har vel aldri vært noen stor kampleder, han snur ikke kamper med peptalken eller byttene sine. Henry er kaptein, men har alltid vært dårlig i motgang. Bortimot alle de resterende spillerne er for urutinerte til å klare å føre laget tilbake i kampen, og Gilberto, som jo er den eneste andre spilleren i elleveren med rutine, er rett og slett ikke god nok til å snu en kamp. Jeg visste overhodet ikke at Vieira var en så viktig del av Arsenal, men vi så det i fjor, og vi ser det nå.. Vi har ingen leder.

 

Jeg håper inderlig at Wenger innser sine feil. For slik jeg ser det er det hans feil, på samme måte som det var hans fortjeneste at vi var uslåelige for to års tid siden. Jeg håper han er modig nok til å innrømme at han tok feil, og at han har noen pund til å kjøpe inn noen forsterkninger i januar..

 

Og vær så snill, ikke hogg hodet av meg og kall meg en medgangssupporter: Hva er vitsen med et forum hvis alle bare skal være "muppets"?

Dette er som en 9999999999999999 ganger bedre versjon av Ravenghost sin forrige tråd :P (den som har blitt slettet). Jeg er enig med stort sett alt. Vi trenger en ledertype. Diaby kan kanskje bli den nye Vieira hvis ikke skaden har påvirket han for mye. Men vi trenger litt rutine. Ravenghost, det var nok ikke en stor feil å selge Pires. Han har hatt mange flotte år hos oss, men nå er han rett og slett ikke god nok. Det er bedre å bruke noen som er omtrent like gode, bare ti år yngre. :P

Link to comment
Share on other sites

Enig i de meste folk skriver her, men denne trenden kan snu! Selv om vi ligger litt langt nede på tabellen så er det ikke vits i å henge med leppa. Vi kommer til å vinne kamper igjen, det er bare et tidsspørsmål. Jeg har aldri tvilt på Wenger og kommer nok aldri til å gjøre det. Han har ledet laget til gull og gud vet hva, så det er ikke vits i å begynne å skylde på han. Hvis man skal plukke ut enkeltspillere som pr.dags dato ikke holder mål for Arsenal må det nok bli Clichy. Song og Flamini. Song viste mot Fulham at han ikke behersker det hurtige spillet, og han er ikke god nok for a-laget. Når det gjelder Clichy hadde jeg tro på han for et par kamper siden, men han viser enorme svakheter i forsvarsspillet. Han er ikke agressiv og det er alt for lett å komme forbi han. Flamini er en svært ærlig og hardtarbeidende spiller, men han er rett og slett ikke god nok. Han er en bra innbytter, men han er ikke god nok for en plass i startelleveren.

 

La oss alle se lyst på fremtiden! Jeg tror Arsenal er en sovende kjempe som kommer til å reise seg. Det kan hende det skjer mot Spurs og Chelsea, eller kanskje neste år! Men løsningen er ikke å hive ut spillere og kjøpe alt som er av stjerner, talenter osv... La oss gi Arsene og gutta mer tid så får vi se hvordan det går! :P

Link to comment
Share on other sites

Når har jeg nettopp sett "the UNTOUCHABLES" på DVD, 03-04 sesongen. Satt med en tåre i øyekroken og frysninger laaangt nede på ryggen. Bedre fotballag har jeg aldri sett, hadde vi hatt flaks kunne vi kopiert United's 99-sesong også det året. Med spillere som VIEIRA, Keown, Pires, Bergkamp, Ljungberg, Edu, Wiltord, Kanu, Cambpell, Cole, Gilberto, Toure, Lauren og en Henry i storform!! Helt klart verdens beste spiller i Henry og Arsenal, spør du meg, verdens beste lag! Går det an å spille bedre? Det var så herlig at jeg glemte at vi var i 06/07 sesongen og at vi er elendige for tiden. Dere andre som har den og ikke har sett den på en stund, sett den på. Rett og slett herlige minner. Det beste med alt på filmen er etter at vi vant ligaen på Shite Fart Lane, herlig dans...

 

Men vil det skje igjen?

 

Tenkte å se litt av denne før jeg tar kvelden nå. Den hjelper alltid på humøret, herregud for et lag.

Link to comment
Share on other sites

EHvis man skal plukke ut enkeltspillere som pr.dags dato ikke holder mål for Arsenal må det nok bli Clichy. Song og Flamini. Song viste mot Fulham at han ikke behersker det hurtige spillet, og han er ikke god nok for a-laget. Når det gjelder Clichy hadde jeg tro på han for et par kamper siden, men han viser enorme svakheter i forsvarsspillet. Han er ikke agressiv og det er alt for lett å komme forbi han.

 

Men er det spillerne sin skyld at de rett og slett ikke er gode nok? Wenger bør jo være klar over dette og la være å sende de utpå! Vi kan ikke skylde på spillerne for at de rett og slett ikke er gode nok fotballspillere, det er her sjefen må ta ansvar å luke ut disse.

 

For øvrig, Clichy ikke aggressiv nok? Han er jo alt for aggresiv! Selger seg i hver eneste situasjon han går inn i! Kommer inn i en duell i hundre og fortsetter i hundre motsatt vei av ballen. Tror han trenger å senke skuldrene ganske mange hakk.

Link to comment
Share on other sites

Når har jeg nettopp sett "the UNTOUCHABLES" på DVD, 03-04 sesongen. Satt med en tåre i øyekroken og frysninger laaangt nede på ryggen. Bedre fotballag har jeg aldri sett, hadde vi hatt flaks kunne vi kopiert United's 99-sesong også det året. Med spillere som VIEIRA, Keown, Pires, Bergkamp, Ljungberg, Edu, Wiltord, Kanu, Cambpell, Cole, Gilberto, Toure, Lauren og en Henry i storform!! Helt klart verdens beste spiller i Henry og Arsenal, spør du meg, verdens beste lag! Går det an å spille bedre? Det var så herlig at jeg glemte at vi var i 06/07 sesongen og at vi er elendige for tiden. Dere andre som har den og ikke har sett den på en stund, sett den på. Rett og slett herlige minner. Det beste med alt på filmen er etter at vi vant ligaen på Shite Fart Lane, herlig dans...

 

Men vil det skje igjen?

I år vinner vi den på Emirates Stadium, hjemme mot Chelsea.

Link to comment
Share on other sites

Var ikke helt sikker på hvor jeg skulle legge denne linken, så jeg la den her jeg. Noen av dere har helt sikkert lest den men de som ikke har gjort det så er det en fin liten påminnelse. Ser ofte at ting kan bli litt hett her på forumet når ulike personer legger ut sine ulike meninger ang spillere, treneren, laget osv. Vet at jeg selv har ristet på hodet flere ganger når jeg leser postene her på forumet, og det er helt sikkert noen som gjør det når jeg skriver mine synspunkter. Nå er jeg ikke så aktiv her lenger, men jeg fikk et veldig "savn" når jeg leste denne tråden og ønsket om å hoppe tilbake i tid og virkelig nyte siste "gulltiden" med arsenal igjen. Og man har begynt å drømme om Adams, Vieira, Bergkamp, Wright igjen:)

Vel, nok med skriving på meg. Her er uansett linken og måtte vi virkelig vise hvem som er sjefen mot tottenham i morgen! : http://www.arsenal-mania.co.uk/articles/31...-to-expect.html

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...