Jump to content

Philippe Senderos


Safe Hands

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 409
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Guest Van Persie

Litt rart med Senderos' familie:

Faren er spansk og moren er serbisk. Philippe snakker både engelsk, fransk, spansk og litt tysk!

Det står det respekt av ;) !

Vi bør tenke over at vi er heldige som snappet opp Senderos foran nesen på Real Madrid, Manshit, Milan, Bayern München osv :lol: .

Denne gutten er stor!

Link to comment
Share on other sites

Litt rart med Senderos' familie:

Faren er spansk og moren er serbisk. Philippe snakker både engelsk, fransk, spansk og litt tysk!

Det står det respekt av ;) !

Vi bør tenke over at vi er heldige som snappet opp Senderos foran nesen på Real Madrid, Manshit, Milan, Bayern München osv :lol: .

Denne gutten er stor!

13066[/snapback]

 

Ja, denne karen tror jeg vil bli en framtidens kaptein.

Han har beina stødig på bakken, leser spillet godt og

organsiserer spillet bakfra.

Endelig en som kan ikle seg drakt nummer 6. :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er voldsomt til opphausing av Philippe Senderos her nå. Vel spilte han bra i de siste kampene i sesongen, men han har hatt flere halv-tabber der han har blitt reddet av flaksen. Han er langt i fra en komplett fotballspiller, men han kan bli stor. Altså, han er ikke stor, men han kan bli det.

 

Jeg synes det er for tidlig å slå fast at Senderos er en midtstopper i verdensklasse. Til det har han spilt alt for få kamper. Jeg er veldig spent på sesongstarten for å se om Senderos fortsetter med det relativt solide stopperspillet sitt, og håper at han kanskje kan forbedre et par sider som konsentrasjon og pasningsspill. Han har fortsatt et langt stykke å gå.

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Jeg synes det er voldsomt til opphausing av Philippe Senderos her nå. Vel spilte han bra i de siste kampene i sesongen, men han har hatt flere halv-tabber der han har blitt reddet av flaksen. Han er langt i fra en komplett fotballspiller, men han kan bli stor. Altså, han er ikke stor, men han kan bli det.

 

Jeg synes det er for tidlig å slå fast at Senderos er en midtstopper i verdensklasse. Til det har han spilt alt for få kamper. Jeg er veldig spent på sesongstarten for å se om Senderos fortsetter med det relativt solide stopperspillet sitt, og håper at han kanskje kan forbedre et par sider som konsentrasjon og pasningsspill. Han har fortsatt et langt stykke å gå.

13138[/snapback]

 

Jeg synes at omtalen av Senderos til forveksling er lik hyllesten av Toure for ca et år siden.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er voldsomt til opphausing av Philippe Senderos her nå. Vel spilte han bra i de siste kampene i sesongen, men han har hatt flere halv-tabber der han har blitt reddet av flaksen. Han er langt i fra en komplett fotballspiller, men han kan bli stor. Altså, han er ikke stor, men han kan bli det.

 

Jeg synes det er for tidlig å slå fast at Senderos er en midtstopper i verdensklasse. Til det har han spilt alt for få kamper. Jeg er veldig spent på sesongstarten for å se om Senderos fortsetter med det relativt solide stopperspillet sitt, og håper at han kanskje kan forbedre et par sider som konsentrasjon og pasningsspill. Han har fortsatt et langt stykke å gå.

13138[/snapback]

 

Dette er da en tråd om Phillipe Senderos, og da er det vel en tråd som det går an å skrive litt posetivt om "hovedpersonen"? :ph34r:

jeg synes at det kanskje også kan bli litt for mye av og til men han er jo en spiller i verdensklasse, ellers så hadde han ike fått spilt for arsenal! ;)

Etter at han kom inn så har det blitt mindre baklengsmål! :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det er voldsomt til opphausing av Philippe Senderos her nå. Vel spilte han bra i de siste kampene i sesongen, men han har hatt flere halv-tabber der han har blitt reddet av flaksen. Han er langt i fra en komplett fotballspiller, men han kan bli stor. Altså, han er ikke stor, men han kan bli det.

 

Jeg synes det er for tidlig å slå fast at Senderos er en midtstopper i verdensklasse. Til det har han spilt alt for få kamper. Jeg er veldig spent på sesongstarten for å se om Senderos fortsetter med det relativt solide stopperspillet sitt, og håper at han kanskje kan forbedre et par sider som konsentrasjon og pasningsspill. Han har fortsatt et langt stykke å gå.

13138[/snapback]

 

Dette er da en tråd om Phillipe Senderos, og da er det vel en tråd som det går an å skrive litt posetivt om "hovedpersonen"? ;)

jeg synes at det kanskje også kan bli litt for mye av og til men han er jo en spiller i verdensklasse, ellers så hadde han ike fått spilt for arsenal! ;)

Etter at han kom inn så har det blitt mindre baklengsmål! :)

13145[/snapback]

 

Jeg er ikke kritisk til Senderos, jeg er kritisk til hvordan enkelte spillere allerede hyller ham som personen som skal redde Arsenal fra baklengsmål de neste årene. Det er for tidlig å si. Alt jeg prøver er å få enkelte til å moderere seg litt. Det finnes mange eksempler på spillere som har blomstret opp i ung alder, men som senere har fått heller middelmådige karrierrer (Anelka, Jeffers, Stuart Taylor).

 

Som sagt kritiserer jeg ikke Senderos, han har vært fantastisk god i de (få) kampene han har spilt for Arsenal. Men han har ikke lang nok fartstid til å kalles en spiller i verdensklasse.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest Van Persie

Mål av Senderos for Sveits i går! Sveits vant 3-1 over Kypros, og er på full fart til VM.

Begynner vår unge sveitsiske venn å få tilbake selvtilliten han også?

Link to comment
Share on other sites

Mulig det B&M, men tror ikke Wenger vraker Cygan etter

kampen mot Fulham. Senderos kommer han, men akkurat nå virker

det som Cygan er i best form basert på de første kampene.

Snart er vel Sol også tilbake, og da kjemper vel de 3 om

plassen ved siden av Kolo.

Jeg har sansen for Senderos og håper han kommer tilbake

på samme nivå han avsluttet sist sesong. Da var han meget god.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 months later...

God artikkel.Jeg tror at samarbeidet med Kolo har

løftet Senderos igjen som spiller.Virker som de utfyller hverandre bedre.

Senderos var stor sammen med Kolo i fjor. Nå begynner

vi igjen å se dette bærer frukter.

0 baklengs i de siste 6 CL kamper sier sitt.

Link to comment
Share on other sites

God artikkel.Jeg tror at samarbeidet med Kolo har

løftet Senderos igjen som spiller.Virker som de utfyller hverandre bedre.

Senderos var stor sammen med Kolo i fjor. Nå begynner

vi igjen å se dette bærer frukter.

0 baklengs i de siste 6 CL kamper sier sitt.

 

Mener du virkelig at Senderos ser ut som den han var på slutten av forrige sesong? Mannen er veldig nær gigantbrølere i hver eneste kamp. I Madrid hadde han vanvittig flaks, og også "klareringen" hans på Highbury kunne fort gått i eget mål. Han er så usikker med ballen for tiden at det er skummelt. Det er trist at en spiller på toppnivå ikke kan ta ned ballen fordi han bruker for lang tid på det. Det er også grunnen til at Senderos som oftest smeller ballen fram i hytt og pine på første touch. Samarbeidet Kolo - Senderos fungerer dog ganske bra, de utfyller hver andre på en fin måte.

Link to comment
Share on other sites

Nei det gjør jeg ikke. Til det må Senderos vinne tilbake litt til på det

mentale,men når det er sagt syns jeg han får for mye pepper.

Legg merke til at de kampene Senderos har virket mest utrygg er når

han har partnert alle andre enn Kolo og tildels Djorou.

At han klarerer i hytt og pine kan jeg se vekk fra så lenge han klarerer.

Det enkleste er ofte det beste.

Link to comment
Share on other sites

Å satse på at Senderos kjem sterkt attende etter "ein vanskeleg 2. sesong" er å gamble. Det har me ikkje råd til, innsatsen vert for høg. Senderos må gjerne bli værande i klubben, men eg forventar at det vert handla inn ein rutinert midtstoppar i sommar. Kanskje til og med to, med tanke på all uvissa rundt Sol Campbell.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Jaja. Så feil kan man ta!

Jeg har tideligere kritisert Senderos, og jeg har lurt på om han var god nok.. Etter at han fikk tilbake favorittposisjonen sin til venstre for Toure i midten har han virkelig stått frem som en solid stopper.

Idag var han banens beste etter min mening. Kompromissløs og trygg.

Det begynner å bli lenge siden han gjorde en av sine karakteristiske tabbr også! Keep it up Philippe!

Link to comment
Share on other sites

Du slår hardt tilbake mot all kritikken, og viser deg som en klassespiller.

En stopper som gir 100% i ALLE situasjoner, og som er i verdensklasse. Med engang laget slet med mange skader og folk brukte hver eneste mulighet til å rakke ned på deg, er jeg sjeleglad for at Wenger gav deg tillitt i denne vanskelige perioden.

 

Nå når forsvarsrekka setter seg, så ser vi ditt enorme talent.

Hvem kunne kreve at du skulle styre alt der bak med 6-8skader på andre forsvarskollegaer?

Hvem skal kreve at en ung stopper skal holde verdensklasse uansett situasjon i klubben?

 

Nei, vi trenger IKKE noe stopperkjøp i sommer om ikke Sol legger opp, noe jeg ikke håper eller tror på.

 

Senderos og Toure som stopperkollegaer er av ypperste klasse ;)

 

Takk Senderos!!!

Link to comment
Share on other sites

Du slår hardt tilbake mot all kritikken, og viser deg som en klassespiller.

En stopper som gir 100% i ALLE situasjoner, og som er i verdensklasse. Med engang laget slet med mange skader og folk brukte hver eneste mulighet til å rakke ned på deg, er jeg sjeleglad for at Wenger gav deg tillitt i denne vanskelige perioden.

 

Nå når forsvarsrekka setter seg, så ser vi ditt enorme talent.

Hvem kunne kreve at du skulle styre alt der bak med 6-8skader på andre forsvarskollegaer?

Hvem skal kreve at en ung stopper skal holde verdensklasse uansett situasjon i klubben?

 

Nei, vi trenger IKKE noe stopperkjøp i sommer om ikke Sol legger opp, noe jeg ikke håper eller tror på.

 

Senderos og Toure som stopperkollegaer er av ypperste klasse :)

 

Takk Senderos!!!

 

Jeg er så enig så enig. Senderos har blitt en ny spiller med Toure ved siden av seg.

Beklager Philippe at jeg en stund mistet litt troen på deg. Det skal ikke skje igjen. B)

Link to comment
Share on other sites

Er utrolig imponert over sveitserens innsats mot Juve.. Den linja de to satt bak der var intet mindre enn perfekt. Har i likehet med flere andre her hatt mine tvil rundt ferdighetene hans, men etter å ha sett han over to kamper i cl må jeg bare applaudere. Synes han idag fortjener den plassen bak der langt mer enn Sol.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunnersforever

Håper wenger fortsetter me å drille forsvarsrekka + cole på venstre back.

 

Senderos mener jeg går foran Sol på stopperplassen. Hvis wenger skal satse på senderos, da blir han bedre og bedre for hver kamp han får spille..

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...