Jump to content

Philippe Senderos


Safe Hands

Recommended Posts

  • Replies 409
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 7 months later...
  • 3 months later...

Big Phil er på twitter: https://twitter.com/Philsend4, og har nettopp retweetet mottoet til Tony Adams.

 

Jeg var stor tilhenger av Senderos for noen år tilbake, men det var synd utviklingen ikke gikk riktig vei hos oss. Syns han gjorde det bra for Fulham i fjor, og håper det fortsetter sånn for han og at han viser hvorfor Wenger ga han så mye tillit i forsvaret vårt.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Phil Senderos @Philsend4 28m

Delighted to have signed for Aston Villa! Really looking forward to defend my new colours @AVFCOfficial pic.twitter.com/OFHLmMsGxI

Flott å se han holder seg i Premier League etter å ha vært en kort tur innom Valencia mens Fulham rykket ned til Championship.

Blitt hele 29 år gammel nå, men fortsatt en herlig fyr. Ønsker han lykke til i Villa! :)

Link to comment
Share on other sites

Herlig fyr og meget god på språk, men det er vel ingen tvil om at han ikke holder et særlig høyt PL-nivå? Overrasket over at han får bli i PL så får jeg bare håpe at han overrasker meg og leverer en kjempesesong.

Virker desverre blottet for fotballforståelse selv om han har meget gode ferdigheter, samme som Djourou, men et hakk under ferdighetsmessig.(og med langt mindre fart)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

×
×
  • Create New...