Jump to content

Philippe Senderos


Safe Hands

Recommended Posts

  • Replies 409
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Senderos kunne da godt lykkes i en storklubb, men ikke i Arsenal fordi han er for treg og for lite 'fotball-smart' til å klare seg, kunne gjort det skarpt om han hadde fått mer spilletid i Italia tror jeg..

 

Er det ikke noe med lite "fotballsmart" og italiensk forsvar som skurrer ....... ?

Link to comment
Share on other sites

efc__1264430176_SENDEROS450.jpg

 

For min del, skal det bli litt spennende å se big Phil i aksjon for Everton og eg kommer til å se litt flere høydepunkter med Everton nå som han er der...og så er det synd vi har spilt begge kampene mot dem.. :blink:

Link to comment
Share on other sites

efc__1264430176_SENDEROS450.jpg

 

For min del, skal det bli litt spennende å se big Phil i aksjon for Everton og eg kommer til å se litt flere høydepunkter med Everton nå som han er der...og så er det synd vi har spilt begge kampene mot dem.. :blink:

Han hadde ikke fått spille mot oss likevel. Reglene for dette er forandret siden Pennant var i Leeds.

Link to comment
Share on other sites

Får virkelig håpe at Senderos får mer ut av dette låneoppholdet enn det forrige. Har fortsatt et ørlite håp om at Senderos kan bli en viktig spiller for oss :ph34r:

 

Slik jeg forstår dette så går kontrakten hans ut til sommer og da er det nok kun en mikroskopisk sjanse for at han kommer tilbake til oss. Jeg håper han får en ny kontrakt med Everton, det er nok et mer riktig nivå for han.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Må med beklagelse melde at jeg aldri har hatt troen på Senderos, av grunner som var der for alle å se. Håp derimot, ja jeg har håpet......

Samme her. Desverre tenker jeg i like baner ang. Djourou. Men håpet er der :-)

 

BE

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

117 opptredner for Arsenal. Legendarisk!! Snudde ræva til Martin Keown. Tragisk!!

 

Kanskje Fulham er det rette stedet. Lavt, defensivt og tett - ergo lite rom å dekke for en langsom, tung og plasseringssvak midtstopper som Senderos. Jeg tror faktisk det kan bli bra (bedre). Good luck.

Link to comment
Share on other sites

Så har han fått seg en ny arbeidsgiver :P

 

Kanskje han blir god i Fulham?

 

Hvis han holder seg skadefri tror jeg han får en glitrende karriere i Fulham. Dette er et mer riktig nivå for Senderos, han passer bedre i et lag som ligger lengre tilbake på banen. Vi derimot er avhengige av stoppere med stor fart og som kan forskyve seg raskt i sideretningen også. Dette fordi våre backer ofte etterlater seg store rom når de angriper.

 

Senderos var dessverre ikke en slik stopper. Lykke til videre, du var godt likt av undertegnede som person, men du var dessverre ikke god nok for oss.

 

 

Snudde ræva til Martin Keown. Tragisk!!

 

:) Care to explain? Burde jeg husket denne insidenten som du tydeligvis referer til? :P

Link to comment
Share on other sites

:) Care to explain? Burde jeg husket denne insidenten som du tydeligvis referer til? :P

 

For en tid tilbake ble Martin Keown hyret inn som coach for å få styr på det defensive (da vi kom til CL-finalen). Han ønsket å formidle noe til Senderos, som bare snudde seg og gikk. Vel og merke i følge boka til Cashley Cole.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...