Jump to content

Skader


Magnus87

Recommended Posts

  • Replies 824
  • Created
  • Last Reply

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Oct 1 2010, 04:03 PM) 207507[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

http://www.arsenal.com/news/news-archive/v...%28News+Feed%29

 

Skjønner virkelig ikke hvordan et medisinsk apparat i verdensklasse (noe vi burde ha i verdensklasse iallfall) ikke klarer å kartlegge skaden til Vermaelen bedre enn dette. Det var jo kun snakk om at han skulle miste Braga kampen som de fleste husker, men det er nå 5 kamper siden og Vermaelen er ikke i nærheten av å være klar. Syntes dette er utrolig svakt, det samme gjelder forøvrig forrige sesong med van Persie som først ble anslått til å være ute 4-6 uker av landslaget, og det tok Arsenal forholdsvis lang tid igjen etter det før de fant ut at skaden ikke var den skaden landslagslegen hadde trodd det var..

 

Kan ikke akkurat si meg imponert med Arsenal på dette området dessverre..

 

Tydligvis ikke bare vi som har problemer på dette området: http://www.dagbladet.no/2010/10/13/sport/f...ayoun/13830685/

 

Fordi idrettsmedisin ikke er lett. Vi snakker om spillere som skal yte 100% hele tiden og derfor er det mye vanskeligere å gi eksakte prognoser

Link to comment
Share on other sites

Endelig noen gode nyheter på denne fronten!

 

Det blir stort å få tilbake Bendtner og Gibbs, muligens også Walcott. Dessuten er Fabregas, Vermaelen og Sagna rett rundt hjørnet. :D

 

Dessverre så inngår ikke Robin van Persie i denne gode nyheten. Nesten som forventet. :(

En god nyhet på skadefronten blir jo ofte fulgt opp med to dårlige. Alle skadene begynner virkelig å gå meg på nervene. Det så jo så lovende ut før sesongen. /sukk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 

Synd, men han hadde jo uansett ikke vært førstevalg... Utrolig gledelig at van Persie og Ramsey begynner å nærme seg, viktig å ha så mange spillere som mulig klare når "Black November" kommer snikende.

Er litt bekymret for Vermaelen, men vi har jo grei dekning på stopperplass nå som Koscielny er tilbake og tydeligvis i kjempeform. Litt forvirret mtp Diaby. Han ble vel skadet før kampen mot City, rart at ikke Wenger sier noe om ham...

Link to comment
Share on other sites

Synd, men han hadde jo uansett ikke vært førstevalg... Utrolig gledelig at van Persie og Ramsey begynner å nærme seg, viktig å ha så mange spillere som mulig klare når "Black November" kommer snikende.

Er litt bekymret for Vermaelen, men vi har jo grei dekning på stopperplass nå som Koscielny er tilbake og tydeligvis i kjempeform. Litt forvirret mtp Diaby. Han ble vel skadet før kampen mot City, rart at ikke Wenger sier noe om ham...

 

Abou Diaby (ankle) and Jack Wilshere (suspended) will also miss the visit of West Ham on Saturday.

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/u...or-a-few-weeks-

Link to comment
Share on other sites

Abou Diaby (ankle) and Jack Wilshere (suspended) will also miss the visit of West Ham on Saturday.

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/u...or-a-few-weeks-

 

Det var nettopp defor jeg synes det var rart. Han var plutselig ikke med til City-kampen, uten at noen sa hvorfor. Håper ikke det er noe langvarig, men nå har jo Wilshere bare en kamp igjen å sone og Denilson har også vært god.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke spesielt rart at Diaby sliter med ankelen:

 

 

diabyessien.jpg

 

Er redd for at denne taklingen og den fra Paul Robinson (Bolton) kan holde ham ute i en god stund. Tanken på at han har brukket ankelen fra før gjør meg ikke akkurat mer optimistisk...

PS: I alle tilfellene er det høyrebeinet som har blitt truffet.

Link to comment
Share on other sites

"Have to admit France the better team tonight...but happy for gibbsy, thought he played well! Fair play to him, unlucky with his injurys tho!" sitat wilshere sin twitter.

 

Ble gibbs skadet under kampen for England?

 

Jeg har ikke hørt noe om at han ble skadet, så det kan vel være Wilshere bare referer til at Gibbs har vært uheldig med skader før...

Link to comment
Share on other sites

Fabregas er ute i ca. 2 uker, men Eboue kan være ute fra 4-8 uker.

 

På den andre siden er Almunia og Ramsey tilbake, begge spilte for reservelaget, og Wenger sier følgende: “Almunia should be capable to play but I will see how he reacts."

Betyr det at han tar over plassen til Fabianski? Det er sånn jeg tolker det.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...