Jump to content

Jose Antonio Reyes


Guest espenstoele

Recommended Posts

  • Replies 708
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Når Henry kommer tilbake vil det jo også bli mer rom å boltre seg i for Reyes, da forsvarerne naturlig nok er nødt til å gi henry mye oppmerksomhet.

22636[/snapback]

Ja, i teorien. I praksis likar dei begge å spele i samme rom - ergo mindre plass for begge.

Link to comment
Share on other sites

Du har rett der Paddy.

Men får håpe på at Henry og Reyes finner ut av det.

 

 

Reyes har soleklart vært vår beste spiller denne sesongen, ingnen tvil.

Hvis han bare kan klarer å score et par mål i framtiden, så vill du se en enda bedre Reyes.

Husker i fjor da han scoret å scoret hvor utrolig stooor selvtillit han fikk.

Reyes er den type spilleren som må score mål for å fa utrolig stor selvtillit.

Jeg sier ikkje at han har stor selvtillit nå for det har han, men viss han scorer mer vill han få mye mer!!

 

Reyes er ikkje noen dårlig avslutter, men han er ikkje den beste hellår!!

Han har mye uflaks............får håpe han får noen gode tips av Henry!!

Link to comment
Share on other sites

Når Henry kommer tilbake vil det jo også bli mer rom å boltre seg i for Reyes, da forsvarerne naturlig nok er nødt til å gi henry mye oppmerksomhet.

22636[/snapback]

Ja, i teorien. I praksis likar dei begge å spele i samme rom - ergo mindre plass for begge.

22637[/snapback]

 

 

Får bare skyve Reyes over på høyre da, han har jo med bravur klart seg der tidligere

Link to comment
Share on other sites

Når Henry kommer tilbake vil det jo også bli mer rom å boltre seg i for Reyes, da forsvarerne naturlig nok er nødt til å gi henry mye oppmerksomhet.

22636[/snapback]

Ja, i teorien. I praksis likar dei begge å spele i samme rom - ergo mindre plass for begge.

22637[/snapback]

 

 

Får bare skyve Reyes over på høyre da, han har jo med bravur klart seg der tidligere

22652[/snapback]

Og det har ikkje vert prøvd? Saman med Henry på topp har det uhyre sjeldan fungert. Seier ikkje at det aldri KAN fungere. Spørsmålet er om det er verdt forsøket.

Link to comment
Share on other sites

gleder meg til laget kommer skikkelig i siget..

 

da kommer reyes til og bøtte inn mål..

 

reyes og henry på topp..må jo bli bra det..

 

jævla henry må skrive under snart...blodslit og vente til sommeren for og finne ut ka han vill

Link to comment
Share on other sites

Når Henry kommer tilbake vil det jo også bli mer rom å boltre seg i for Reyes, da forsvarerne naturlig nok er nødt til å gi henry mye oppmerksomhet.

22636[/snapback]

Ja, i teorien. I praksis likar dei begge å spele i samme rom - ergo mindre plass for begge.

22637[/snapback]

 

 

Får bare skyve Reyes over på høyre da, han har jo med bravur klart seg der tidligere

22652[/snapback]

Og det har ikkje vert prøvd? Saman med Henry på topp har det uhyre sjeldan fungert. Seier ikkje at det aldri KAN fungere. Spørsmålet er om det er verdt forsøket.

22664[/snapback]

 

Jeg tror ikke at det en gang er verdt det forsøket der jeg. Vi har sett hvor "dårlig" det fungerte, og vi kan ikke tape poeng på at folk ikke passer sammen. Så Wenger må nok sette Reyes ned på vingen så snart Henry er tilbake, og ha RvP eller Dennis ved siden av ham. Men det kan nok fungere bedre i år enn i fjor tror jeg, for nå har reyes fått tilpasset seg den røffe, engelske spillestilen...

Link to comment
Share on other sites

Den første målgivende pasningen til Torres er rett å slett verdensklasse!!

Tror e aldri har sett en så bra pasning før...den må dere bare få sett folkens!!

Den andre er en typisk Reyes, bruker hurtigheten sin å knuser en belgia forsvarer i farta..får ballen slår et hardt lavt innlegg perfekt rett forann keeper..å der er Torres å scorer sitt andre mål for dagen.

 

Reyes er virkelig blitt en stjernespiller....det ser ut som han å Torres passer hverandre perfekt.

 

Kan vi håpe på Torres neste sommmer??

Tror aldri Wenger vil kjøpe en spiss.....og i hvertfall ikkje in som e så DYR!!

Link to comment
Share on other sites

Kan vi håpe på Torres neste sommmer??

  Tror aldri Wenger vil kjøpe en spiss.....og i hvertfall ikkje in som e så DYR!!

22754[/snapback]

 

Håper på Torres allerede i januar jeg. Athletico Madrid er gjeldstynget, og må selge. Og penger er det tydeligvis tilgjengelig. Reyes og Torres er gode venner fra før, og virker til å ha et bra samspill på landslaget.

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking

 

Fikk bare lydklipp....greier du å ordne en til?

22771[/snapback]

 

Alternativ:

 

http://www.sendmefile.com/00112786

 

http://www.sendmefile.com/00112783

Link to comment
Share on other sites

 

Fikk bare lydklipp....greier du å ordne en til?

22771[/snapback]

 

Alternativ:

 

http://www.sendmefile.com/00112786

 

http://www.sendmefile.com/00112783

22775[/snapback]

 

 

Mangler en kodeks...til mediaplayeren. Hvordan fikser man det? noen som har peiling?

Link to comment
Share on other sites

Kan vi håpe på Torres neste sommmer??

Tror aldri Wenger vil kjøpe en spiss.....og i hvertfall ikkje in som e så DYR!!

22754[/snapback]

 

Håper på Torres allerede i januar jeg. Athletico Madrid er gjeldstynget, og må selge. Og penger er det tydeligvis tilgjengelig. Reyes og Torres er gode venner fra før, og virker til å ha et bra samspill på landslaget.

22768[/snapback]

 

Ja, jeg har ikke sett så mye til Torres, men en kamerat av meg har han til yndligsspiller så jeg har hørt litt av han, + at jeg har hørt positive ting om han mange andre ganger! Sier ikke neitakk til Torres jeg nei! Håper at Wenger henter han i januar og at han styrker klubben veldig! :angry:

Og at han og Reyes er kamerater og kjenner hverandre fra før er jo livsviktig!

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke hvor positiv jeg er til en ny spiss, kanskje trenger vi det.. Men samtidig er jeg redd det kan stoppe utviklingen hos Van Persie, Smith, Quincy, Lupoli, osv. selv om flere av disse kan brukes på kanten. Men dette kan bli nøkkelen tilå beholde Henry.

22812[/snapback]

 

Jeg tror Henry savner en midtbane kriger og sjef. Ikke en makker på topp til "seg selv". Vi må hente Ballack eller eventuellt en annen liknede spiller!

Link to comment
Share on other sites

Kan vi håpe på Torres neste sommmer??

Tror aldri Wenger vil kjøpe en spiss.....og i hvertfall ikkje in som e så DYR!!

22754[/snapback]

 

Håper på Torres allerede i januar jeg. Athletico Madrid er gjeldstynget, og må selge. Og penger er det tydeligvis tilgjengelig. Reyes og Torres er gode venner fra før, og virker til å ha et bra samspill på landslaget.

22768[/snapback]

 

Har håpt på Torres lenge jeg. Kombinasjonen Henry-Torres-Reyes skal skremme vannet

av de fleste.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Kan vi håpe på Torres neste sommmer??

Tror aldri Wenger vil kjøpe en spiss.....og i hvertfall ikkje in som e så DYR!!

22754[/snapback]

 

Håper på Torres allerede i januar jeg. Athletico Madrid er gjeldstynget, og må selge. Og penger er det tydeligvis tilgjengelig. Reyes og Torres er gode venner fra før, og virker til å ha et bra samspill på landslaget.

22768[/snapback]

 

Har håpt på Torres lenge jeg. Kombinasjonen Henry-Torres-Reyes skal skremme vannet

av de fleste.

22826[/snapback]

 

 

En midtbanespiller som kan spille champions-league kamper(da er vel dessverre Ballack utelukket), er det vi trenger akkurat nå.

Reyes/Henry holder i massevis som spiss-par.

Link to comment
Share on other sites

Når Henry er vekke mangler vi en storscorer. Det er Torres.

Ser behovet for en spiss er større en en midtbane. Det beviste vel siste kamp mot B'ham

også. Foran mål er vi alt for ineffektive når Henry er vekke.

Syns både Fabregas,Flamini og Gilbert har imponert så langt.

Behovet der er ikke så stort.

Link to comment
Share on other sites

Torres hadde vert bedre enn Ballack, trur eg.

Så kunne vi brukt Reyes på vingen, der han høyrer heime, også.

 

Legg merke til at Reyes spelte på vingen for Spania og spelte opp begge måla til Torres....

Link to comment
Share on other sites

Det hadde vært en drøm med to "puttere", det er jo Henry en verdensmester på. Han scorer alltid alene med keeper... Det høres jo også ut som a Torres også er det, så henter vi han og så FÅR vi to sånne. Reyes rykker ned på vingen og vi han en angreps-firer med Reyes, Henry, Torres, Ljungberg som ikke mange kan stå i mot! :blink:

Men jeg gir meg ikke på Ballack jeg... han er og blir den som Arsenal trenger...

Men hva mener du, jensemann, med; En midtbanespiller som kan spille champions-league kamper(da er vel dessverre Ballack utelukket)??

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...