Jump to content

Jose Antonio Reyes


Guest espenstoele

Recommended Posts

reyes har et enormt potensial og er tilnærmet komplett offensivt.

21147[/snapback]

Enig i første delen. Andre delen er eg meir tvilande til. Han manglar effektiviteten for å vere komplett.

 

Eg ser også på han som ein ving, ikkje spiss. Det erpå kanten han utvilsomt har hatt sine beste kampar for Arsenal, og der han har fått mest til.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 708
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg tror mer på at Reyes erstatter Pires, enn at han skal bli vår nye toppscorer, for å si det sånn. Han er mye bedre som vingspiller enn spiss. Han er utrolig god til å finne medspillere, og i tillegg jobber han utrolig mye både framover og bakover. Nesten utrolig at han holder ut i kamp etter kamp som han gjør, så mye som han løper. Han er nesten nødt til å være blant de spillerne som løper mest i løpet av en kamp. Iallefall i PL

Link to comment
Share on other sites

Ikke det at jeg er for stygt spill, men da han sparka ned neville lo jeg rått!! Neville har vært ute etter reyes i flere kamper (hoss man u og nå everton), dette var takk for sist

21131[/snapback]

 

 

Hahaha....det var du ikke alene om. Jeg lo fælt jeg også. Haha...digget meg!! ;) :'( :D

Hater Neville'ne av hele mitt hjertet :huh:

21143[/snapback]

 

 

Det var uten tvil kampens høydepunkt!!

21145[/snapback]

 

Tenk deg om Wurku..... :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror mer på at Reyes erstatter Pires, enn at han skal bli vår nye toppscorer, for å si det sånn. Han er mye bedre som vingspiller enn spiss. Han er utrolig god til å finne medspillere, og i tillegg jobber han utrolig mye både framover og bakover. Nesten utrolig at han holder ut i kamp etter kamp som han gjør, så mye som han løper. Han er nesten nødt til å være blant de spillerne som løper mest i løpet av en kamp. Iallefall i PL

21173[/snapback]

 

Enig med deg der, at han passer bedre som ving...

Men nå som Henry er skada så går det ikke an å ha ham der nede, for nå mangler vi spisser. Det er ikke nok med at vi til og med mangler spiss når Thierry er inne i laget, men nå er det ENNÅ viktigere at Reyes er spiss!

 

Litt trist... :huh:

Link to comment
Share on other sites

Ikke det at jeg er for stygt spill, men da han sparka ned neville lo jeg rått!! Neville har vært ute etter reyes i flere kamper (hoss man u og nå everton), dette var takk for sist

21131[/snapback]

 

 

Hahaha....det var du ikke alene om. Jeg lo fælt jeg også. Haha...digget meg!! ;) :'( :D

Hater Neville'ne av hele mitt hjertet :huh:

21143[/snapback]

 

 

Det var uten tvil kampens høydepunkt!!

21145[/snapback]

 

Tenk deg om Wurku..... :D

21177[/snapback]

 

 

Gleden av å vinne var selvfølgelig større, men det var definitivt et høydepunkt... ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig i at det var en skikkelig takk for sist ja, men han skal bare være heldig at han ikke traff! :huh:

21181[/snapback]

 

Han bomma jo ikke....Neville ble jo liggende. Hvis vi snakker om samme situasjon!!

 

Uansett, det er godt å se Reyes herje!! Fint at andre tar ansvar når Henry er ute.

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
reyes har et enormt potensial og er tilnærmet komplett offensivt.

21147[/snapback]

Enig i første delen. Andre delen er eg meir tvilande til. Han manglar effektiviteten for å vere komplett.

 

 

 

det kommer etterhvert. henry var også ganske så ineffektiv de første årene i arsenaltrøya.

 

reyes er ekstremt hurtig, har en enorm løpskapasitet, glimrende overblikk, presise pasninger, en knallgod skuddfot, herlig teknikk og han er tøff i duellene. alt i alt en fantastisk spiller. jeg tror han kan utvikle seg til å bli en av verdens 3-4 beste spillere...

Link to comment
Share on other sites

Synes Reyes viste seg fra en mørkere side i går, med nedsparking av Neville og minst 2 forsøk på slag mot ansiktet til motspillere!

 

Er han i ferd med å gå fra vettet?

21119[/snapback]

 

 

Så kun et slag og det var i hoftehøyde mot søster Neville. Da hadde "jeg er først i alt" sparket Reyes over anklene etter at dommeren hadde blåst frispark til McFadden. Når var det andre slaget og mot hvem? Jeg har sett kampen 2 ganger og ikke oppdaget det..

 

Har forresten søster Neville fått inn i kontrakten sin at han skal slå alle langpass, frispark og ta alle innkast? Treffprosent 1-2 i kampen mot Arsenal. Stakkars Moyes- han har blitt kraftig lurt :D :D

Link to comment
Share on other sites

Ja og si at Reyes spilte en stygg kamp er å ta det litt langt.

Han hadde det slaget...hvis du kan kalle det det da uten å

treffe noen.

Reyes har modnet og tilpasset seg den engelske spillestilen.

I forrige sesong sleit han mer, han er blitt tøffere og sterkere,

men når det er sagt er ikke slag og nedsparkinger ok...men iom at

det var Neville så passerer den gjennom nåløyet. :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Höstad89_DB10
Ja og si at Reyes spilte en stygg kamp er å ta det litt langt.

Han hadde det slaget...hvis du kan kalle det det da uten å

treffe noen.

Reyes har modnet og tilpasset seg den engelske spillestilen.

I forrige sesong sleit han mer, han er blitt tøffere og sterkere,

men når det er sagt er ikke slag og nedsparkinger ok...men iom at

det var Neville så passerer den gjennom nåløyet. :D

21237[/snapback]

enig med deg der :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Jeg er enig i at det var en skikkelig takk for sist ja, men han skal bare være heldig at han ikke traff! :rolleyes:

21181[/snapback]

 

Han bomma jo ikke....Neville ble jo liggende. Hvis vi snakker om samme situasjon!!

 

Uansett, det er godt å se Reyes herje!! Fint at andre tar ansvar når Henry er ute.

21204[/snapback]

 

Ja, jeg ser hva du sikter til, men det jeg snakker om var slaget. Men du snakker om da Reyes sparket Neville ned du sikkert, og det var en fornøyelse og en skikkelig takk for sist! ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot
Det er bra å se at Reyes blir sett for det han gjør, selv om han ikke scorer så mye!

22488[/snapback]

 

sant. kun de med et tabloid og overfladisk forhold til fotball ser seg blinde på tall; man må se på prestasjonene på banen. det er kun tilfeldigheter og dyktige keepere som har stått i veien så langt for reyes. han har 6 målgivende og 1 mål på 7 kamper så langt. med marginene på sin side kunne han stått med 3-4 ekstre mål og målgivende pasninger. soleklart arsenals beste spiller så langt denne sesongen...

Link to comment
Share on other sites

Det er bra å se at Reyes blir sett for det han gjør, selv om han ikke scorer så mye!

22488[/snapback]

 

sant. kun de med et tabloid og overfladisk forhold til fotball ser seg blinde på tall; man må se på prestasjonene på banen. det er kun tilfeldigheter og dyktige keepere som har stått i veien så langt for reyes. han har 6 målgivende og 1 mål på 7 kamper så langt. med marginene på sin side kunne han stått med 3-4 ekstre mål og målgivende pasninger. soleklart arsenals beste spiller så langt denne sesongen...

22508[/snapback]

 

Helt enig med deg. Det er bare uflaks som har stått i veien for Reyes så langt i år, og han har ikke hatt marginene på sin side. Det er synd det når han er en så god spiller! Og det er egentlig sånn at det bare er de som scorer (som v.Nistelhoorse) som blir sett og er "best". Men i denne situasjonen så er det ikke sånn, selv om det ikke er VG, Dagbladet eller noe sånt som skriver det, men her er det han som jobber best som blir akseptert. Og det er positivt å se, og han fortjener det så sykt, Reyes!

Som du sier: HELT KLART AFC's BESTE I ÅR! :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Ser nå at Reyes har falt ned på en 3. plass på VG-børsen etter å ha toppet den en stund! Jeg tror grunnen er at han ikke scorer på de sjansene HAN SKAL SCORE PÅ! ;) Forøvrig topper John Terry den børsen!!! ;) :)

 

Men det positive er jo at han topper lista med flest assist. 3 stk. Han topper den sammen med:

-Danny Murphy, Charlton

-Jermaine Pennant, Birmingham

Link to comment
Share on other sites

Det er bare uflaks som har stått i veien for Reyes så langt i år, og han har ikke hatt marginene på sin side.

22533[/snapback]

 

Nei, han har ikke hatt marginene på sin side. På den annen side er det ikke BARE uflaks at han ikke har scoret mer. Det dreier seg også om mangel på dyktighet og kynisme foran kassa. Men at Reyes har vært Arsenals klart beste spiller så langt i sesongen er det liten tvil om. Han tilfører laget enormt mye med sine dribleraid, sitt blikk, sine dødballer, og ikke minst sin utrettelige løping og jobbing. Vi ser oss definitivt ikke blinde på tall, og Reyes får den honnøren han fortjener, men samtidig får han også den (konstruktive) kritikken han fortjener, nemlig at han burde bli bedre foran mål. Han vet dette naturligvis like godt selv. Kanskje det er som andre hevder, at Reyes bør ha en annen rolle i laget enn som spiss og målscorer?

Link to comment
Share on other sites

Helt korrekt Piscator. Reyes har uten tvil vært vr beste spiller i sine siste kamper.

Reyes har vennet seg til PL er tydelig å se. Utviklingen hans er uhyre positiv, MEN

at han ikke scorer mål har ikke med uflaks å gjøre. Det har med dyktighet og marginer.

Å brenne 8 skudd rett på keeper har ingenting med uflaks å gjøre.

Det blir spennende når Reyes får den siste biten til å stemme. Da blir han fryktelig farlig.

Om det blir som spiss eller ving vil tiden vise.

Personlig tror jeg passer best i venstre vingrolle.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Det som imponerer meg mest med Reyes er at han jobber fryktelig hardt på banen! Bra å se en arsenal spiller som faktisk jager mann med ball :D Vi vet alle at han kan skåre, og så fort Henry er tilbake og han vil få mer fritt rom så tror jeg målene vil komme. Bra at han skåret mot Boro, og nydelig pasning til Ljungberg mot Ajax :P Også skaffet han straffe da.

Enig i at Reyes er best i sesongen så langt, Campbell og Ljungberg følger etter i min mening + at Gilberto imponerer meg.

Link to comment
Share on other sites

Reyes løper og løper til han ikke orker mer....

Da orker han litt til!

 

Bare tidsspørsmål før han banker den i mål igjen. Han leda jo også VG-børsen en liten periode. 8 i snitt! nå har han "bare" 7,6.. :D

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...