Jump to content

Ashley Cole


Imerslundinho

Recommended Posts

Hvem er A Cole

 

Ashley Cole (født 20. desember 1980 i Stepney, London) er en engelsk landslagsspiller i fotball. Han er forsvarsspiller, og spiller nå for Chelsea i Premier League.

Wikipedia.no

 

:D

1000 takk for info ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 163
  • Created
  • Last Reply

De bestemmer ikke det der etter lojalitet.

 

Jeg syntes Cole (faktisk) fortjener den plassen.

 

Jeg også. Det er er fans som har stemt ham fram som nummer 25, og akkurat det gleder meg faktisk litt. Det betyr at "vi" har mulighet til å se forbi personligheten for å bedømme en spillers ferdighet selv i et så ekstremt tilfelle som med Ashley Cole. Selvfølgelig er jeg enig i at han er et rasshøl, men det hindrer meg ikke i å se kvaliteten han framviste i Arsenal. Jeg har sittet og sett på mange eldre season reviews de siste to ukene, og da ble jeg minnet om hvilken spiller han faktisk var. Fantastisk spiller, om jeg skal bruke et adjektiv. Det er lett å glemme det når vi i disse dager kun går med negative tanker rettet mot Cole.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

De bestemmer ikke det der etter lojalitet.

 

Jeg syntes Cole (faktisk) fortjener den plassen.

 

Jeg også. Det er er fans som har stemt ham fram som nummer 25, og akkurat det gleder meg faktisk litt. Det betyr at "vi" har mulighet til å se forbi personligheten for å bedømme en spillers ferdighet selv i et så ekstremt tilfelle som med Ashley Cole. Selvfølgelig er jeg enig i at han er et rasshøl, men det hindrer meg ikke i å se kvaliteten han framviste i Arsenal. Jeg har sittet og sett på mange eldre season reviews de siste to ukene, og da ble jeg minnet om hvilken spiller han faktisk var. Fantastisk spiller, om jeg skal bruke et adjektiv. Det er lett å glemme det når vi i disse dager kun går med negative tanker rettet mot Cole.

 

Er også enig at man bør kunne se forbi "sviket" når hans posisjon i klubben skal vurderes. Men selv om man gjør dette synes jeg det er drøyt at han kom så høyt som 25. plass, men jeg respekterer at andre ser det annerledes.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 month later...
Leser rundt omkring at Cole kan få ENDA mere penger dersom han reiser til Manchester Shitty. Han tjener visst ikke nok i Chelski heller nå, tydeligvis. Greedy bastard... <_<

Har du noen link til der du har lest det?

Jeg leste det på TV2s Tekst-tv, men det står på diverse engelske nettsider.

 

Goal.com

Guardian.co.uk

Thesun.co.uk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Sikkert fordi du er et oppegående menneske!!!

 

jo takk for det, men jeg tenkte mer på at Cole i økende grad har dratt seg selv ned i søla de senere årene. Så det siste stuntet føyer seg jo bare pent inn i rekka... og man trenger jo egentlig ikke å være så veldig oppegående for å se det. :-|

Link to comment
Share on other sites

Jøss, trodde virkelig Cole var smartere enn det... Eller ikke...

Link to comment
Share on other sites

Cuntley mistet vettet på et eller annet tidspunkt omtrent da rublene begynte å flyte. Derfra gikk det nedover til det har stagnert på et litt lavere nivå enn den Cole vi kjente. Det er på banen. Utenfor banen medførte pengene en viss glamourfaktor som er utnyttet til fulle med Beckham-like wife og det hele. Han svevde opp til nye høyder. Jordledningen var ikke lang nok med de konsekvenser vi nå ser.

 

Alt er menneskelig, enten du er fotballspiller eller postmann i kvitt eller dobbelt. Det hele er bare trist, men en eller annen dag når han blir voksen har han jo flere rubler å falle tilbake på enn hva de fleste oppegående mennesker har. Så jeg synes egentlig ikke så synd på han likevel, the cunt!!

Link to comment
Share on other sites

Cashly Cunt.

Cashly Cunt.

he is a idiot,

even when he is drunk.

 

Har vel aldri vert i nærheten av nivåtet han var på i Arsenal. Og jeg husker vel ikke helt feil viss han ikke har vunnet noen som helst av betydning med Chelsea?

Link to comment
Share on other sites

...Har vel aldri vert i nærheten av nivåtet han var på i Arsenal. Og jeg husker vel ikke helt feil viss han ikke har vunnet noen som helst av betydning med Chelsea?

 

Han har vunnet FA cupen og Ligacupen i 2007. Forøvrig var han ubenyttet reserve i ligacupfinalen og kom inn som reserve i 2. ekstraomgang i FA cupfinalen...

 

Synes Sir John oppsummerer hele farsen godt

Link to comment
Share on other sites

Blir nesten flau på Ashley Cole sine vegne. Gutten fremstår som svært enkelt møblert. At han har hatt sine feil tidligere er en ting, men at han aldri lærer er rett og slett imponerende.

 

Som dere er innom, Ashley har mistet et eller annet på veien. Synes ikke lenger han er like fantastisk som han var på sitt beste i Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...