Jump to content

Totalt Off Topic


taugooneren

Recommended Posts

Det var kanskje mange Liverpool-supportere som var gjester her og ville se hva folk sa om kampen eller Newcastle supportere som var inne på siden så hva folk skrev før kampen som ble spilt noen dager etter?

Må man ikke lage egne brukerer for å telles som "user"?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Det var kanskje mange Liverpool-supportere som var gjester her og ville se hva folk sa om kampen eller Newcastle supportere som var inne på siden så hva folk skrev før kampen som ble spilt noen dager etter?

Må man ikke lage egne brukerer for å telles som "user"?

Nope, hvis det f.eks står 11 users så står det videre feks, 6 members, 4 guests, 1 anonymous member.

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om en bra fotball-nettside som Teamtalk.com?

 

Og en ting til: Hvordan får man bilde under nicket? Tenkte det bare var å trykke "Change Personal Photo" Men da står det bare "Sorry, the board administrator has not enabled your permissions for this part of the control panel."

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om en bra fotball-nettside som Teamtalk.com?

 

Og en ting til: Hvordan får man bilde under nicket? Tenkte det bare var å trykke "Change Personal Photo" Men da står det bare "Sorry, the board administrator has not enabled your permissions for this part of the control panel."

www.gunners.no eller www.arsenal.com, det er noen veldig bra sider :blink:

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om en bra fotball-nettside som Teamtalk.com?

 

Og en ting til: Hvordan får man bilde under nicket? Tenkte det bare var å trykke "Change Personal Photo" Men da står det bare "Sorry, the board administrator has not enabled your permissions for this part of the control panel."

www.gunners.no eller www.arsenal.com, det er noen veldig bra sider :(

De har jeg aldri vært på før :blink: Oi, kult! Visste du at gunners.no har et forum? :D

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om en bra fotball-nettside som Teamtalk.com?

 

Og en ting til: Hvordan får man bilde under nicket? Tenkte det bare var å trykke "Change Personal Photo" Men da står det bare "Sorry, the board administrator has not enabled your permissions for this part of the control panel."

www.gunners.no eller www.arsenal.com, det er noen veldig bra sider :D

De har jeg aldri vært på før :( Oi, kult! Visste du at gunners.no har et forum? :P

Ja har vert innpå av og til ;) hehe

 

Back to the topic:

Jeg har laga ein video om topp 3 mål i november, så lurer jeg på hvordan jeg kan laste den opp på internett, noen som vet?? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet om en bra fotball-nettside som Teamtalk.com?

 

Og en ting til: Hvordan får man bilde under nicket? Tenkte det bare var å trykke "Change Personal Photo" Men da står det bare "Sorry, the board administrator has not enabled your permissions for this part of the control panel."

www.gunners.no eller www.arsenal.com, det er noen veldig bra sider :D

De har jeg aldri vært på før :( Oi, kult! Visste du at gunners.no har et forum? :P

Ja har vert innpå av og til ;) hehe

 

Back to the topic:

Jeg har laga ein video om topp 3 mål i november, så lurer jeg på hvordan jeg kan laste den opp på internett, noen som vet?? :blink:

Lag deg en account på YouTube

Link to comment
Share on other sites

Takk for tipset taugonneren! Her er vidoen: http://www.youtube.com/watch?v=bgi_j-ADv-Q Måla er tatt fra:www.verdensvevet.com/arsenal :P

Herlige mål! :D

 

Du må lage en fra desember og da ;)

 

EDIT: Min post nummer 100

ja skulle gjerne det men jeg har ikke alle måla fra desember, men vent til Januar er over da skal jeg lage! ;)

Link to comment
Share on other sites

Har spørt før, men får aldri svar, så jeg spør igjen: Hvordan får man bilde under nicket? Tenkte det bare var å trykke "Change Personal Photo" Men da står det bare "Sorry, the board administrator has not enabled your permissions for this part of the control panel."

Link to comment
Share on other sites

Har spørt før, men får aldri svar, så jeg spør igjen: Hvordan får man bilde under nicket? Tenkte det bare var å trykke "Change Personal Photo" Men da står det bare "Sorry, the board administrator has not enabled your permissions for this part of the control panel."

 

Det er fordi du må gå inn på AVATAR SETTINGS, som er rett under/over[?] der, for å få legge inn et avatar.

Link to comment
Share on other sites

Har spørt før, men får aldri svar, så jeg spør igjen: Hvordan får man bilde under nicket? Tenkte det bare var å trykke "Change Personal Photo" Men da står det bare "Sorry, the board administrator has not enabled your permissions for this part of the control panel."

 

Det er fordi du må gå inn på AVATAR SETTINGS, som er rett under/over[?] der, for å få legge inn et avatar.

Takk for det :)

Link to comment
Share on other sites

Har spørt før, men får aldri svar, så jeg spør igjen: Hvordan får man bilde under nicket? Tenkte det bare var å trykke "Change Personal Photo" Men da står det bare "Sorry, the board administrator has not enabled your permissions for this part of the control panel."

 

Det er fordi du må gå inn på AVATAR SETTINGS, som er rett under/over[?] der, for å få legge inn et avatar.

Appropos avatar og bruker profil Helmik'en, fremdeles jul på vestlandet :)

Link to comment
Share on other sites

Har spørt før, men får aldri svar, så jeg spør igjen: Hvordan får man bilde under nicket? Tenkte det bare var å trykke "Change Personal Photo" Men da står det bare "Sorry, the board administrator has not enabled your permissions for this part of the control panel."

 

Det er fordi du må gå inn på AVATAR SETTINGS, som er rett under/over[?] der, for å få legge inn et avatar.

Appropos avatar og bruker profil Helmik'en, fremdeles jul på vestlandet :)

 

Bruker denne på en del andre forums også og har fått en del kommentarer på det :D , men jeg har lagt på meg all dette juleflesket etter juleferien, så jeg har blitt lat nå... Får se når jeg gidder å endre! :)

 

Skulle dog likt at det fremdeles var jul da, så....xD

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Noen som vet hva som har skjedd med Miroslav Klose? Så noen klipp av ham på SportN nå, mens jeg venter på Spurs - Arsenal, så la jeg merke til at Klose hadde en merkelig støtte-greie i ansiket, samt det var ekstremt med sting, og det så veldig omt ut.. Så egentlig ut som en brannskade eller noe sånt...

 

Noen som vet hva som har skjedd?

Link to comment
Share on other sites

Hmf. Sporten her hos meg er kun svart, så jeg får se kampen på nettet. Noen som vet hva det kan skyldes? Prøvde å søke etter Sporten også, men fant den ikke. Den virket helt fint frem til mandag...

 

Er det streamen som er helt svart?

Link to comment
Share on other sites

Hmf. Sporten her hos meg er kun svart, så jeg får se kampen på nettet. Noen som vet hva det kan skyldes? Prøvde å søke etter Sporten også, men fant den ikke. Den virket helt fint frem til mandag...

 

Er det streamen som er helt svart?

 

Nei nå tenker jeg på tv kanalen :) Den er helt svart.

Link to comment
Share on other sites

Hmf. Sporten her hos meg er kun svart, så jeg får se kampen på nettet. Noen som vet hva det kan skyldes? Prøvde å søke etter Sporten også, men fant den ikke. Den virket helt fint frem til mandag...

 

Er det streamen som er helt svart?

 

Nei nå tenker jeg på tv kanalen :) Den er helt svart.

 

Den forsto jeg ikke faktisk.. jeg ser jo på SportN jeg også..samme kanal, og den er langt fra svart, for å si det sånn... Men la dette ikke bli en spammetråd.. hvis det var noe viktig, så kan du jo slenge en PM! ;)

Link to comment
Share on other sites

Hmf. Sporten her hos meg er kun svart, så jeg får se kampen på nettet. Noen som vet hva det kan skyldes? Prøvde å søke etter Sporten også, men fant den ikke. Den virket helt fint frem til mandag...

 

Er det streamen som er helt svart?

 

Nei nå tenker jeg på tv kanalen B) Den er helt svart.

 

Den forsto jeg ikke faktisk.. jeg ser jo på SportN jeg også..samme kanal, og den er langt fra svart, for å si det sånn... Men la dette ikke bli en spammetråd.. hvis det var noe viktig, så kan du jo slenge en PM! :P

 

Spam spam! hehe.

 

Ja skjønner at Sporten funker hos deg, men ikke hos meg. Aner ikke hvorfor det er slik. Hos meg er den bare svart. Men nok om det, får bare håpe at den plutselig kommer tilbake like fort som den forsvant :P

Link to comment
Share on other sites

Fikk en syk tanke her om dagen. Vet det er helt urealistisk og tenke den tanken, men alikavel.

 

Hva hvis Wenger og SAF hadde byttet plass, hjemmebanen vår hette OT, stjernene våre var Rooney,ville vi vel selvsagt si Arsenal uansett, det er jo drakta og klubben som betyr noe, og ikke hvem som spiller der, er selvsagt enig i det, men vet ikke hvordan jeg ville tatt det hvis Solskjær plutselig kom innpå for oss??

 

Vet dette er ett spørsmål som ser ut til og blitt formulert på en eller annen tripp, men er vel det denne topicen er til???

 

Så det jeg lurr på er om vi fortsatt hadde holdt med Arsenal hvis vi egntlig var United, bare de spilte på Emirates med vår drakt.... B)

Link to comment
Share on other sites

Fikk en syk tanke her om dagen. Vet det er helt urealistisk og tenke den tanken, men alikavel.

 

Hva hvis Wenger og SAF hadde byttet plass, hjemmebanen vår hette OT, stjernene våre var Rooney,ville vi vel selvsagt si Arsenal uansett, det er jo drakta og klubben som betyr noe, og ikke hvem som spiller der, er selvsagt enig i det, men vet ikke hvordan jeg ville tatt det hvis Solskjær plutselig kom innpå for oss??

 

Vet dette er ett spørsmål som ser ut til og blitt formulert på en eller annen tripp, men er vel det denne topicen er til???

 

Så det jeg lurr på er om vi fortsatt hadde holdt med Arsenal hvis vi egntlig var United, bare de spilte på Emirates med vår drakt.... :D

Dette var en ganske syk tanke :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...