Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

Jeg og noen kompiser planlegger en tur til Emirates på nyåret og prøver å finne billigst mulig flybillett. Har vært en gang på Highbury i 98 og da var jeg så liten at det økonomiske ble behandlet av foresatte =)

Har sett på de anbefalte nettsidene hvor man finner billige flyturer og er ikke helt fornøyd. Til erfarne farere; hvor billig flybillett kan man regne med om man flyr fra Stavanger?

 

Flybilligst.com.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Skaffet meg faktisk en ganske billig reise til London. Skal se Arsenal-Man.City 30 Januar.

 

Harstad/Narvik Lufthavn - Torp Lufthavn - Stanstead tur/retur + kampbillett og hotell i 2 netter til 3900 kr. Ble svært overrasket over at det var så billig! Hadde regnet med å betale 6-7000.

 

Noen som har reist med Ryanair? Er det et bra selskap? Ble litt skeptisk da jeg så dokumentaren på tv2 om flyselskapet.. :D

Link to comment
Share on other sites

Skaffet meg faktisk en ganske billig reise til London. Skal se Arsenal-Man.City 30 Januar.

 

Harstad/Narvik Lufthavn - Oslo/Gardermoen Lufthavn - Stanstead tur/retur + kampbillett og hotell i 2 netter til 3900 kr. Ble svært overrasket over at det var så billig! Hadde regnet med å betale 6-7000.

 

Noen som har reist med Ryanair? Er det et bra selskap? Ble litt skeptisk da jeg så dokumentaren på tv2 om flyselskapet.. :D

 

Ryanair er genialt for de som vil fra A til B for en rimelig penge. Vær obs på at alle kostnader er barbert til et absolutt minimum. Det koster ekstra å ha med innsjekket bagasje, og det er max størrelse på håndbagasjen. Serveringen ombord er så som så , det er blitt bedre i det siste, og de har dårlig med veksel, særlig i norske kroner. Kjøp billett(t/r) til Stanstead Express ombord i flyet, det er billigere enn på Stanstead.

Det er bare en ting jeg lurer på; Ryanair flyr ikke fra Gardermoen, men fra Torp og Stavanger.

Håper du ikke har gjort deg bort der?

 

Hilsen Nilsen

Link to comment
Share on other sites

Skaffet meg faktisk en ganske billig reise til London. Skal se Arsenal-Man.City 30 Januar.

 

Harstad/Narvik Lufthavn - Oslo/Gardermoen Lufthavn - Stanstead tur/retur + kampbillett og hotell i 2 netter til 3900 kr. Ble svært overrasket over at det var så billig! Hadde regnet med å betale 6-7000.

 

Noen som har reist med Ryanair? Er det et bra selskap? Ble litt skeptisk da jeg så dokumentaren på tv2 om flyselskapet.. :D

 

Ryanair er genialt for de som vil fra A til B for en rimelig penge. Vær obs på at alle kostnader er barbert til et absolutt minimum. Det koster ekstra å ha med innsjekket bagasje, og det er max størrelse på håndbagasjen. Serveringen ombord er så som så , det er blitt bedre i det siste, og de har dårlig med veksel, særlig i norske kroner. Kjøp billett(t/r) til Stanstead Express ombord i flyet, det er billigere enn på Stanstead.

Det er bare en ting jeg lurer på; Ryanair flyr ikke fra Gardermoen, men fra Torp og Stavanger.

Håper du ikke har gjort deg bort der?

 

Hilsen Nilsen

 

Stemmer det! Er fra Torp! Ulempen er vel at jeg må vente i Oslo eller Sandefjord i ca. 7-8 timer fordi flyet jeg tar ankommer Oslo 13:55 og flyet til Stanstead drar 22:20

Link to comment
Share on other sites

Var jeg deg, ville jeg helt klart dratt nedover (til Sandefjord) med en gang. Vet ikke hva slags transport du ser for deg , men det tar fort 2,5 til 3 timer alt i alt. Og det er bedre å ha resten av timene til gode på Torp, enn å havne i knipa fordi det oppstår trøbbel underveis, om du velger å dra senere.

Sandefjord er ikke rare greiene på en ettermiddag, dra like gjerne rett til Torp. Der er det pub og matservering og en grei Tax-Free. Alt går når du er på vei TIL London.

Hjemturen kan vel fort bli litt kjedelig, derimot..

Dokumentaren om Ryanair har jeg forøvrig ikke sett, men de er sykt effektive, og personlig har jeg aldri hatt trøbbel med dem. Har brukt dem fort vekk en 25-30 ganger.

 

God tur

Hilsen Nilsen

Link to comment
Share on other sites

Var jeg deg, ville jeg helt klart dratt nedover (til Sandefjord) med en gang. Vet ikke hva slags transport du ser for deg , men det tar fort 2,5 til 3 timer alt i alt. Og det er bedre å ha resten av timene til gode på Torp, enn å havne i knipa fordi det oppstår trøbbel underveis, om du velger å dra senere.

Sandefjord er ikke rare greiene på en ettermiddag, dra like gjerne rett til Torp. Der er det pub og matservering og en grei Tax-Free. Alt går når du er på vei TIL London.

Hjemturen kan vel fort bli litt kjedelig, derimot..

Dokumentaren om Ryanair har jeg forøvrig ikke sett, men de er sykt effektive, og personlig har jeg aldri hatt trøbbel med dem. Har brukt dem fort vekk en 25-30 ganger.

 

God tur

Hilsen Nilsen

 

Takk for det! Vet du om supporterbutikken(ene) har et godt utvalg? Er det sånn cirka det samme som de har på Arsenal.com, både i utvalg og pris?

Link to comment
Share on other sites

Tenker du på The Armory på Emirates så har det ALT. Utrolig butikk. Men ikke dra til rett før kampen. Da blir det køhelvete.

 

Forøvrig er det jo dobbelt så dyrt å dra til London når man bor i Nord-Norge. Jeg bor i Tromsø og derfra har heldigvis ikke SAS så verst priser. 2300 t/r London Heathrow.

Link to comment
Share on other sites

Tenker du på The Armory på Emirates så har det ALT. Utrolig butikk. Men ikke dra til rett før kampen. Da blir det køhelvete.

 

Forøvrig er det jo dobbelt så dyrt å dra til London når man bor i Nord-Norge. Jeg bor i Tromsø og derfra har heldigvis ikke SAS så verst priser. 2300 t/r London Heathrow.

 

Fint du svarte, jeg er nemlig svar skyldig. Får min jomfrutur til Ashburton 1 november, i oppgjøret mot CSKA Moskva.

Misunner virkelig ikke dere fra nord i landet reisemuligheter. 2300,- er jo ikke ille, men for oss på østlandet blir det fort litt lettere likevel.

 

Hilsen Nilsen

Link to comment
Share on other sites

Tenker du på The Armory på Emirates så har det ALT. Utrolig butikk. Men ikke dra til rett før kampen. Da blir det køhelvete.

 

Forøvrig er det jo dobbelt så dyrt å dra til London når man bor i Nord-Norge. Jeg bor i Tromsø og derfra har heldigvis ikke SAS så verst priser. 2300 t/r London Heathrow.

 

Sant det. Er ganske tynt utvalg her i Nord-norge. Men hvis jeg skulle ha reist fra Tromsø måtte jeg ha betalt 500-600 kr for hurtigbåten fra Harstad. Betalte totalt 1500 kr for flyreisen og 2400 for kampbilleten+hotell. Er The Armory åpen hele tiden, eller er det kun på kampdagene?

Link to comment
Share on other sites

Armourys åpningstider sakset fra Arsenal.com

 

'The Armoury' usual opening hours

Monday - Saturday 9am - 5pm

Sunday 10am- 4pm

Bank Holiday 10am-4pm

 

 

Emirates Stadium har to supporterbutikker. The Armoury og All Arsenal. TM er på sørsiden av stadion, mens All Arsenal på nordsiden. Ifølge Arsenal.com så er TM den største av de. Det er de samme åpningstidene på All Arsenal også.

 

Hjemmesidene til butikkene: (Det ligger en del bilder av butikkene der også)

The Armoury

All Arsenal

Link to comment
Share on other sites

Eg treng litt hjelp fra erfarne Englands-farere: Eg lurer på å reise over til ein kamp som har kampstart 16.00 GBT. Flyet passet best for meg er på Stantead flyplass kl 13.30 GBT samme dag som kampen. Då er spørsmålet: Kor lang tid bruker toget til London og kor ofte går det tog? Og er 2,5 timar nok tid til å komme seg til Emirates?

 

Setter pris på alle svar.

Link to comment
Share on other sites

Eg treng litt hjelp fra erfarne Englands-farere: Eg lurer på å reise over til ein kamp som har kampstart 16.00 GBT. Flyet passet best for meg er på Stantead flyplass kl 13.30 GBT samme dag som kampen. Då er spørsmålet: Kor lang tid bruker toget til London og kor ofte går det tog? Og er 2,5 timar nok tid til å komme seg til Emirates?

 

Setter pris på alle svar.

Det går fort 1,5 t fra du setter deg på toget på Stantead til du er på Arsenal underground st.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Det kan hende jeg har en billett til overs til Arsenal - Tottenham 2. Desember, foreløpig ser det ut til at en har meldt avbud.

Så hvis noen har tenkt seg til London 2. Desember og vil se en kamp kan de jo sende en mail til meg.

 

marius@ramsrud.org

 

Den selges selvfølgelig til kostpris. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Create New...