Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

Jeg planlegger en tur til London til kampen Arsenal-Sheffield United 23. september.

 

Jeg skal ta fly Trondheim-London og jeg skal bo hos en kompis litt utenfor London noen dager.

Dvs. at jeg ikke trenger hotell, men hvordan går jeg fram for å få tak i to billetter til kampen?

Vil jo være sikker på at kampbillettene er i boks før jeg bestiller fly,

 

Prøvde å ordne Red Membership, men jeg fikk merkelig nok ikke velge/hake av noe som helst medlemsskap etter jeg registrerte meg. Og fikk dermed ikke betalt for det.

Men selv med et Red membership er det jo ingen garanti for å få billetter.

Og disse må man vel ha med medlemskortet for å få komme inn på arenaen? Ingen garanti for at jeg får det kortet før avreise.. :)

 

Hva koster Silver Membership forresten?

 

Svartebørs er jo siste utvei, men jeg vil ikke gamble på det. Svindyrt er det også. :)

 

Setter stor pris hvis noen kan hjelpe meg litt her!

Link to comment
Share on other sites

Jeg planlegger en tur til London til kampen Arsenal-Sheffield United 23. september.

 

Jeg skal ta fly Trondheim-London og jeg skal bo hos en kompis litt utenfor London noen dager.

Dvs. at jeg ikke trenger hotell, men hvordan går jeg fram for å få tak i to billetter til kampen?

Vil jo være sikker på at kampbillettene er i boks før jeg bestiller fly,

 

Prøvde å ordne Red Membership, men jeg fikk merkelig nok ikke velge/hake av noe som helst medlemsskap etter jeg registrerte meg. Og fikk dermed ikke betalt for det.

Men selv med et Red membership er det jo ingen garanti for å få billetter.

Og disse må man vel ha med medlemskortet for å få komme inn på arenaen? Ingen garanti for at jeg får det kortet før avreise.. :)

 

Hva koster Silver Membership forresten?

 

Svartebørs er jo siste utvei, men jeg vil ikke gamble på det. Svindyrt er det også. :)

 

Setter stor pris hvis noen kan hjelpe meg litt her!

 

 

Hei Caribo. Jeg hadde samme problem angående Red Membership som deg. Jeg synes hele registreringsprosessen var svært uoversiktlig. Det eneste jeg kunne hake av for var en venteliste for sesongkort.

 

Jeg stikker på Arsenal- Zagreb kampen på onsdag og billetter (inkl. hotell) bestilte jeg via www.matchday.no . Jeg har aldri brukt (eller hørt om) matchday.no før så jeg er spent på hvordan dette blir. Prisen er iallefall overkommelig. Det koster meg 1390,- for kampbillett og hotell i 2 netter. Jeg ønsket bare en natt på hotell og fikk da satt ned prisen til 1000,- pr. billett. Jeg synes 1000 spenn for kampbillett og hotellrom er grisebillig, nå gjenstår det bare å se hvordan plassene er.

Det jeg prøver å komme fra til er at du kan kontakte matchday.no og prøve å kjøpe bare billett, evt, billett med hotellrom for en natt da det sikkert er rimeligere enn svartebørs. Uansett kan du sikkert vente til torsdag så skal jeg fortelle deg hvordan billettene/servicen er.

 

mvh

 

Ben Elfen

Link to comment
Share on other sites

Jeg planlegger en tur til London til kampen Arsenal-Sheffield United 23. september.

 

Jeg skal ta fly Trondheim-London og jeg skal bo hos en kompis litt utenfor London noen dager.

Dvs. at jeg ikke trenger hotell, men hvordan går jeg fram for å få tak i to billetter til kampen?

Vil jo være sikker på at kampbillettene er i boks før jeg bestiller fly,

 

Prøvde å ordne Red Membership, men jeg fikk merkelig nok ikke velge/hake av noe som helst medlemsskap etter jeg registrerte meg. Og fikk dermed ikke betalt for det.

Men selv med et Red membership er det jo ingen garanti for å få billetter.

Og disse må man vel ha med medlemskortet for å få komme inn på arenaen? Ingen garanti for at jeg får det kortet før avreise.. :)

 

Hva koster Silver Membership forresten?

 

Svartebørs er jo siste utvei, men jeg vil ikke gamble på det. Svindyrt er det også. :)

 

Setter stor pris hvis noen kan hjelpe meg litt her!

 

 

Hei Caribo. Jeg hadde samme problem angående Red Membership som deg. Jeg synes hele registreringsprosessen var svært uoversiktlig. Det eneste jeg kunne hake av for var en venteliste for sesongkort.

 

Jeg stikker på Arsenal- Zagreb kampen på onsdag og billetter (inkl. hotell) bestilte jeg via www.matchday.no . Jeg har aldri brukt (eller hørt om) matchday.no før så jeg er spent på hvordan dette blir. Prisen er iallefall overkommelig. Det koster meg 1390,- for kampbillett og hotell i 2 netter. Jeg ønsket bare en natt på hotell og fikk da satt ned prisen til 1000,- pr. billett. Jeg synes 1000 spenn for kampbillett og hotellrom er grisebillig, nå gjenstår det bare å se hvordan plassene er.

Det jeg prøver å komme fra til er at du kan kontakte matchday.no og prøve å kjøpe bare billett, evt, billett med hotellrom for en natt da det sikkert er rimeligere enn svartebørs. Uansett kan du sikkert vente til torsdag så skal jeg fortelle deg hvordan billettene/servicen er.

 

mvh

 

Ben Elfen

 

 

Thanks :D

 

Jeg kan sende en mail til matchday.no å spørre om de er villig til å selge kun kampbilletter.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke noe billigere for Heathrow Expressen heller da. Du må opp i en £14 hver vei der også

 

Train fares Heathrow: LINK

 

Train fares Stansted: LINK

 

Men fra Heathrow, har man mulighet til å ta buss eller undergrunn

 

Ja, men da bruker man i hvertfall lang tid, Kim. Ikke er det så fotbannet mye billigere heller.

 

Det er jeg fullstendig klar over. Det jeg skulle frem til, var at det fantes billigere alternativer på Heathrow, hvis man syntes at £14 var så himla dyrt.

 

Da jeg var over nå i helgen, kjøpte jeg Stansted Express billetter på flyet. Da kostet det £20 for en tur/ retur billett. Altså £10 hver vei. Ikke så verst det vel?

Når jeg hadde kommet til Liverpool Street, kjøpte jeg dagspass for fredag, lørdag og søndag til tuben. Det kom på totalt ca £14 for alle dagene. Dette er å anbefale - så kan man reise med undergrunn så mye man bare vil... noe det blir den del av når man vil farte litt rundt i Londons gater.

Link to comment
Share on other sites

Sendte mail til matchday.no idag.

 

De kunne visst selge kun kampbilletter hvis man ville ha det.

Siden jeg skal bestille fly selv og ikke skal ha hotell er det jo et fint at de tilbyr det, men de skulle ha £140 pr. billett :)

Regner med de har lagt inn en fortjenstedel på disse billettene..

 

De sa de har sesongbilletter på Club Level Corner...som sier meg lite...er det bra plasser?

Link to comment
Share on other sites

Sendte mail til matchday.no idag.

 

De kunne visst selge kun kampbilletter hvis man ville ha det.

Siden jeg skal bestille fly selv og ikke skal ha hotell er det jo et fint at de tilbyr det, men de skulle ha £140 pr. billett :D

Regner med de har lagt inn en fortjenstedel på disse billettene..

 

De sa de har sesongbilletter på Club Level Corner...som sier meg lite...er det bra plasser?

 

Club level, er vel den midterste tribuneseksjonen. Den som er å regne som "VIP Light". Og i og med at det står corner, så er det nok i en sving.

 

De har nok beregnet litt fortjeneste på det, samt at de handler fra svartebørsagenter. Dette samt at Club Level i utgangspunktet er dyre billetter, så får du en såpass høy pris

Link to comment
Share on other sites

Sendte mail til matchday.no idag.

 

De kunne visst selge kun kampbilletter hvis man ville ha det.

Siden jeg skal bestille fly selv og ikke skal ha hotell er det jo et fint at de tilbyr det, men de skulle ha £140 pr. billett :D

Regner med de har lagt inn en fortjenstedel på disse billettene..

 

De sa de har sesongbilletter på Club Level Corner...som sier meg lite...er det bra plasser?

 

Club level, er vel den midterste tribuneseksjonen. Den som er å regne som "VIP Light". Og i og med at det står corner, så er det nok i en sving.

 

De har nok beregnet litt fortjeneste på det, samt at de handler fra svartebørsagenter. Dette samt at Club Level i utgangspunktet er dyre billetter, så får du en såpass høy pris

 

Har noen her (bortsett fra ben elfen) kjøpt billetter fra matchday.no før?

 

Hvis det er mulig å unngå svartebørs mest muilg og få de litt billigere vil jeg heller det. Ikke så nøye med Club level eller vanlig plasser bare det ikke er noe tull med billettene.

Link to comment
Share on other sites

Sendte mail til matchday.no idag.

 

De kunne visst selge kun kampbilletter hvis man ville ha det.

Siden jeg skal bestille fly selv og ikke skal ha hotell er det jo et fint at de tilbyr det, men de skulle ha £140 pr. billett :D

Regner med de har lagt inn en fortjenstedel på disse billettene..

 

De sa de har sesongbilletter på Club Level Corner...som sier meg lite...er det bra plasser?

 

Club level, er vel den midterste tribuneseksjonen. Den som er å regne som "VIP Light". Og i og med at det står corner, så er det nok i en sving.

 

De har nok beregnet litt fortjeneste på det, samt at de handler fra svartebørsagenter. Dette samt at Club Level i utgangspunktet er dyre billetter, så får du en såpass høy pris

 

Har noen her (bortsett fra ben elfen) kjøpt billetter fra matchday.no før?

 

Hvis det er mulig å unngå svartebørs mest muilg og få de litt billigere vil jeg heller det. Ikke så nøye med Club level eller vanlig plasser bare det ikke er noe tull med billettene.

 

Jeg mener å ha lest at Rune C kjøpte billetter på qxl (matchday.no billetter). Kanskje han kan fortelle litt om hvordan billettene er?

 

Jeg synes ikke 140 pund for billettene er så dyrt, fordi vanligvis selger de billetter med hotell og fly også, altså tjener de penger på 3 ting, men dersom du bare skal ha kampbilletter så må de gi avkall på deres fortjeneste på flybilletten og hotellet eller evt. bake det inn i stadionbilletten din

 

Ben Elfen

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg og fattern skal over til Balløya den 27. oktober for å se everton kampen.

 

Jeg skaffet billetter og hotellovernatting via Zolong.com og flybilletter ble skaffet via Go To Gate.no

 

Nå kjenner jo vi noen som jobber i reiseselskapet så vi fikk turen til nettopris. Alt kom tilsammen på rundt 4200,-

 

Frokost på hotellet er inkludert i prisen. Hotellet vi skal bo på heter Thistle Kensington Park Hotel. Noen som har bodd på dette hotellet før og vet om det er et bra hotell? Det skal visstnok være 4 stjerners hotell :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg og fattern skal over til Balløya den 27. oktober for å se everton kampen.

 

Jeg skaffet billetter og hotellovernatting via Zolong.com og flybilletter ble skaffet via Go To Gate.no

 

Nå kjenner jo vi noen som jobber i reiseselskapet så vi fikk turen til nettopris. Alt kom tilsammen på rundt 4200,-

 

Frokost på hotellet er inkludert i prisen. Hotellet vi skal bo på heter Thistle Kensington Park Hotel. Noen som har bodd på dette hotellet før og vet om det er et bra hotell? Det skal visstnok være 4 stjerners hotell <_<

 

Du får ha en god tur! Vi, og særlig du, får satse på at det blir en reprise fra 04/05 sesongen :D

Link to comment
Share on other sites

Hepp!!

 

Ser ut som jeg får en anledning til å overse kampen mot Porto på Emirates 26 september. Skal på kurs med jobben men ser dette som en glimrende anledning til å blande business og pleasure. Ett problem, sånn jeg har forstått det så ligger hotellet mitt ikke så altfor langt fra Stansted flyplass. Hvor langt er det derfra til Emirates, hvilket fremkomstmiddel bør brukes + eventuell pris tidsforbruk...!?

 

Setter veldig stor pris på eventuelle svar!

Link to comment
Share on other sites

Hepp!!

 

Ser ut som jeg får en anledning til å overse kampen mot Porto på Emirates 26 september. Skal på kurs med jobben men ser dette som en glimrende anledning til å blande business og pleasure. Ett problem, sånn jeg har forstått det så ligger hotellet mitt ikke så altfor langt fra Stansted flyplass. Hvor langt er det derfra til Emirates, hvilket fremkomstmiddel bør brukes + eventuell pris tidsforbruk...!?

 

Setter veldig stor pris på eventuelle svar!

Er bare å søke på denne siden (skrive inn sted navn i journey planner) :)

Er bare å skrive inn fra Stansted Airport Rail Station og til Arsenal.

Da får du opp reise ruten med div info :)

Hadde jeg vært deg hadde jeg gått av på Finsbury Park, gått der i fra til Emirates Stadium og tatt en tur innom The gunners bar eller enn annen pub for å lodde stemmingen :)

Her har du en

Pubguide

Link to comment
Share on other sites

Nåkon som veit om det er gode mulighetar for å få tickets til gunners - manU 20januar etter at fristen har gått ut her på gunners, dvs på ei av desse siene dåke som er linka her?

 

Det innlegget der må du oversette til lesbar norsk.

Link to comment
Share on other sites

http://www.steveperryman.no/perryman/packa...ore.asp?id=1916

 

Anbefalt turoperatør! Vanskelig å si om de har igjen på det tidspunktet, men vel verdt et forsøk!

Ellers så hører jeg nyss om at supporterklubben arrangerer fellestur til den kampen! Da er nok det den beste løsninga! :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Jeg og noen kompiser planlegger en tur til Emirates på nyåret og prøver å finne billigst mulig flybillett. Har vært en gang på Highbury i 98 og da var jeg så liten at det økonomiske ble behandlet av foresatte =)

Har sett på de anbefalte nettsidene hvor man finner billige flyturer og er ikke helt fornøyd. Til erfarne farere; hvor billig flybillett kan man regne med om man flyr fra Stavanger?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...