Jump to content

Billetter til Emirates Stadium


Imerslundinho

Recommended Posts

Billetter til Emirates Stadium

Hvordan få tak i?

 

Her kommer en liten guide over hvordan man kan få tak i billetter til vår nye flotte stadia Emirates.

Dere må gjerne tilføye noe selv hvis det er andre måter å få tak i billetter eller om dere har noen tips...

 

En måte å få tak i billetter på er å søke billetter gjennom Arsenal Norway. Hvis man skulle være så heldig å bli trukket ut så må man ordne seg fly og hotell. Dette kan man gjøre gjennom Go To Gate.no, Seat24.no, Reiesefeber.no eller Supersaver.no hvor man kan kjøpe fly & hotell. Ellers kan man også bestille hotell utenom disse sidene. Noen billige hotellsider er HotelsClick.com og Yeego.com og Otel.com.

 

Hvis man skulle være uheldig å ikke bli trukket ut så kan man bestille pakketurer [kampbillett & hotell overnatting] gjennom:

 

HWG Fotball/Absolutt Sportsreiser

Fotballbilletter/Din London Guide

Travel2Football

Reiseshop

Matchday

Fotballtur.no

Via Tours

Fotballturer.no

Fotball-Norge

Steve Perryman Sport Travel

EnglandTravel

 

 

 

 

Hvis du ikke vil at reiseselskapet du bestiller pakketuren gjennom skal ordne flybilletten din, så kan du gjøre det selv. Det kan du gjøre på ovennevnte Gotogate.no, Reisefeber.no eller supersaver.no, eller du kan bestille flytur direkte fra flyselskapenes hjemmesider, f. eks gjennom Norwegian som har direkteflyvninger fra Oslo til Stansted og Gatwick. Sjekk Norwegian.no. Andre flyselskaper som flyr til London er British Airways og SAS.

Hvis du bor i/har muligheten til å reise til Sandefjord, Rygge eller Haugesund så kan du få MEGABILLIGE flyturer gjennom Ryanair. Du kan faktisk fly tur/retur Torp/Rygge/Haugesund-Stansted for under 500,-. Sjekk Ryanair.com

 

Hvis dere andre forumister har tips, flere måter å få tak i billetter på eller om dere vet om andre reiseselskaper som ikke jeg har nevnt ennå så spytt ut. :P

 

OBS!! Jeg tar forbehold om skrivefeil etc, men ikke om det skulle skje noe med bestillingen av reisen/selve reisen osv. Jeg har bare søkt en del på nettet og funnet ut av dette!!

Link to comment
Share on other sites

Eller bare gjør som meg, skaff gratis biletter..

Hvor får man gratis billetter fra?

Møtte en på ferie som kunne skaffe meg biletter :D:D

 

hehe...sånn uten videre?

Hehe... det er storebroren til hun dame keepern til Arsenal Ladys :D , så det er enkli søstra som skaffer...

Link to comment
Share on other sites

Eller bare gjør som meg, skaff gratis biletter..

Hvor får man gratis billetter fra?

Møtte en på ferie som kunne skaffe meg biletter :D:D

 

hehe...sånn uten videre?

Hehe... det er storebroren til hun dame keepern til Arsenal Ladys :D , så det er enkli søstra som skaffer...

Du må sikkert betale noe for de billettene, for noen må jo betale prisen for de. Og tror ikke keeperen til AL gjør det for deg fordi du tilfeldigvis møtte de på ferie...

Link to comment
Share on other sites

Eller bare gjør som meg, skaff gratis biletter..

Hvor får man gratis billetter fra?

Møtte en på ferie som kunne skaffe meg biletter :D:D

 

hehe...sånn uten videre?

Hehe... det er storebroren til hun dame keepern til Arsenal Ladys :D , så det er enkli søstra som skaffer...

Du må sikkert betale noe. Tror ikke de bare gir deg billetter fordi de tilfeldigvis traff deg på ferie...

Vi får se da! :D

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder å komme seg til London så må vel Ryan Air nevnes, de flyr fra Sandefjord til Stansted.

Her er det fullt mulig å komme seg tur retur for under 500,-

 

Ryan Air

 

 

Er ikke Stansted et godt stykke unna London? Mye enklere å fly til Heatrow.

Link to comment
Share on other sites

 

Er ikke Stansted et godt stykke unna London? Mye enklere å fly til Heatrow.

 

40 minutter med tog. Easy-peasy. Akkurat like enkelt å fly til Stansted.

 

hmmmmmmmmmm....godt at du sa det! Har tenkt meg bortover i Februar. Er det ikke billigere til Stansted?

Link to comment
Share on other sites

 

Er ikke Stansted et godt stykke unna London? Mye enklere å fly til Heatrow.

 

40 minutter med tog. Easy-peasy. Akkurat like enkelt å fly til Stansted.

 

Det er riktignok fryktelig dyrt. £15 hver vei eller deromkring. Med buss betaler du godt under det halve.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke noe billigere for Heathrow Expressen heller da. Du må opp i en £14 hver vei der også

 

Train fares Heathrow: LINK

 

Train fares Stansted: LINK

 

Men fra Heathrow, har man mulighet til å ta buss eller undergrunn

Link to comment
Share on other sites

Når det gjelder å komme seg til London så må vel Ryan Air nevnes, de flyr fra Sandefjord til Stansted.

Her er det fullt mulig å komme seg tur retur for under 500,-

 

Ryan Air

 

 

Er ikke Stansted et godt stykke unna London? Mye enklere å fly til Heatrow.

Heatrow er et stykke unna sentrum det også..

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke noe billigere for Heathrow Expressen heller da. Du må opp i en £14 hver vei der også

 

Train fares Heathrow: LINK

 

Train fares Stansted: LINK

 

Men fra Heathrow, har man mulighet til å ta buss eller undergrunn

Hva er da poenget med en heathrow express?

 

Poenget er at reisetiden er mindre med ekspressen

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke noe billigere for Heathrow Expressen heller da. Du må opp i en £14 hver vei der også

 

Train fares Heathrow: LINK

 

Train fares Stansted: LINK

 

Men fra Heathrow, har man mulighet til å ta buss eller undergrunn

 

Ja, men da bruker man i hvertfall lang tid, Kim. Ikke er det så fotbannet mye billigere heller.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke noe billigere for Heathrow Expressen heller da. Du må opp i en £14 hver vei der også

 

Train fares Heathrow: LINK

 

Train fares Stansted: LINK

 

Men fra Heathrow, har man mulighet til å ta buss eller undergrunn

 

Ja, men da bruker man i hvertfall lang tid, Kim. Ikke er det så fotbannet mye billigere heller.

 

Det er jeg fullstendig klar over. Det jeg skulle frem til, var at det fantes billigere alternativer på Heathrow, hvis man syntes at £14 var så himla dyrt.

Link to comment
Share on other sites

Etter å ha hatt meg noen turer til London de siste årene, der jeg har reist både via Heathrow og Stanstead, så kan jeg ikke se at reisetid og billettpris til/fra flyplassene er det viktigste. Jeg reiser enten med Norwegian til Stansted eller SasBraathens til Heatrow.

 

Der jeg kan spare penger er på flybilletten, og der er det ofte mye å spare med å sjekke rundt. Og da spiller det lite rolle om togbilletten mellom Stanstead og Sentrum er et pund eller tre høyere enn via Heathrow. Sist jeg var over til Villa-kampen i vår, reiste jeg for en tusenlapp tur/retur Bergen-London. Kostnadene mine med å komme til/fra hjemsted - Flesland var faktisk merkbart høyere.

 

Så konklusjonen min er: Benytt mulighetene til å komme over på kamp, og ikkje sjå på småting som å spare et par minutter eller et par pund på transfer fra flyplass.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
×
×
  • Create New...