Jump to content

TGP 06/07


goonalicious

Recommended Posts

Veldig hyggelig å få så mange gode tilbakemeldinger på artikkelen!:)

Tony..."Håper det kjem fleire velvalgte frå den kanten".. mener du at du vil at jeg skal skrive flere artikler? [kan aldri være sikker..]

 

Gleder meg til å lese videre i bladet fremover i ferien.. bladet er jo like tjukt som spekket til en feit hvalross på kaldeste vinteren! Herlig!

 

Ups, der mangla det visst et ord som gjorde setninga mi litt ufullstendig.

Velvalgte ord skulle der stå. Men setninga blir bedre med velskrevne artikler.

Stå på Helmiken :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 262
  • Created
  • Last Reply
  • 4 weeks later...

Jeg må bare skryte av dette bladet! Lillebroren min meldte seg inn i Chelseas supporter blad, Chelsea Chat for en og en halv måned siden. Og først idag fikk han et blad, og både jeg og han måtte si oss skuffet over det. Bladet var i et lite format, uten farger, få sider osv.. Jeg tok meg ikke friheten til og lese det, men førsteinntrykket sier at det ligger på en klar sisteplass over norske supporterblad. Men uansett, innholdet teller jo :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg må bare skryte av dette bladet! Lillebroren min meldte seg inn i Chelseas supporter blad, Chelsea Chat for en og en halv måned siden. Og først idag fikk han et blad, og både jeg og han måtte si oss skuffet over det. Bladet var i et lite format, uten farger, få sider osv.. Jeg tok meg ikke friheten til og lese det, men førsteinntrykket sier at det ligger på en klar sisteplass over norske supporterblad. Men uansett, innholdet teller jo :)

 

Godt å høre at et drit lag har et drit blad! :)

Link to comment
Share on other sites

TGP 5 går i trykken i dag.

 

Supert,dere fikser alt :(

 

Er veldig nytt medlem her,og siden nr.5 kommer nå.Kommer det bare dette bladet og et til dette året?...Elsker bladet nemlig,har bare ett vettu :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

TGP 5 går i trykken i dag.

 

Supert,dere fikser alt :(

 

Er veldig nytt medlem her,og siden nr.5 kommer nå.Kommer det bare dette bladet og et til dette året?...Elsker bladet nemlig,har bare ett vettu :rolleyes:

 

Kommer seks i året. Annenhver måned.

Altså kom det i januar/februar, mars/april, mai/juni, juli/august, september/oktober, november/desember. Looks six to me... Am I right?

Link to comment
Share on other sites

Har derre fått TGP nå ? :) har enda ike fått det :P

Link to comment
Share on other sites

Har derre fått TGP nå ? :P har enda ike fått det :P

 

Ikke jeg heller,men når det kommer skal det bli kos :ph34r:

Les hva lederen skrev: "TGP 5 er postlagt i dag. Da trenger posten sine 3-5 dager. Betry at de heldige får det på onsdag og de som ikke har posten på sin side får det rett over påske" Og i går var det lørdag. Det betyr faktisk at de kommer på onsdag og ikke lørdag! Så jeg forstår ikke hvorfor du, N1ck spør om de når du vet at de kommer på onsdag hvis du er heldig, eller over påske.

 

Btw: Gleder meg veldig til onsdag eller etter helgen! Takk for eit fantastisk blad!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...