Jump to content

TGP 06/07


goonalicious

Recommended Posts

  • Replies 262
  • Created
  • Last Reply

Kan folk si fra når de begynner å motta bladet? Det kommer alltid sent her til Rogaland, har jeg fått inntrykk av, så jeg vil vite når det nærmer seg..:)

Sånn er det, når du ikke bor i vakre Akershus, sånn som meg. Her er posten alltid i rute ;)

Nehh, jeg var enn av dem første som fikk de siste bladet her på forumet... ;) Og jeg bor i Rogaland, bare ett par mil fra Helmik'n og Taugooneren. Merkelige greier.

Link to comment
Share on other sites

Vet noen om hvilke som er siste kamp med i det bladet som kommer nå? ;)

 

Bladet kommer i morgen/fredag da, så det er vel bare til å være LITT tålmodig..:P

 

btw: GLEDER MEG! :P

Tror ikke det er det han mener, Helmik'n. Han hva tid det som står i bladet, feks. Siste kamp som ble spilt før stoffet i bladet ble spilt. Svaret kan jeg desverre ikke svare på.

 

Edit: Ok jeg forstod denne feil...!

Link to comment
Share on other sites

Vet noen om hvilke som er siste kamp med i det bladet som kommer nå? ;)

 

Bladet kommer i morgen/fredag da, så det er vel bare til å være LITT tålmodig..:P

 

btw: GLEDER MEG! :P

Tror ikke det er det han mener, Helmik'n. Han hva tid det som står i bladet, feks. Siste kamp som ble spilt før stoffet i bladet ble spilt. Svaret kan jeg desverre ikke svare på.

Tipper Helmik'n mente at Arsenal4ever måtte vente å se....hva som står i baldet.

Link to comment
Share on other sites

Ja, da her jeg fått det nydelige "The Gunners Post" hjem til meg. Layouten er ikke forandra fra sist, MEN det driter jeg i. Det er stoffet som er vikitg. + nå har vi fått ein plakat av Henry og Adebayor midt i baldet.

 

 

Gleder meg til å lese det....! :P

Link to comment
Share on other sites

Der var bladet!!

Når jeg leste at Taugooneren hadde fått bladet, spratt jeg opp av stolen, sprang alt jeg makta rundt 100-200 meter til postkassa! Og der lå det! Bedre enn noen gang!

 

Dette var bare helt sjefs! Designet har forbedra seg med det med hva som settes fokus på, og de tingene der, altså at sidetallet er mindre nå. Det var bra ihvertfall! Selv om det ikke er normalt, så gidder jeg ikke å være langirritert pga. småpirk! Dette var deilig!:P

 

Innholdet er også konge! Gleder meg til å lese dette bladet rent!

Når jeg blar kjapt gjennom nå, ser spesiellt intervjuet med Rosicky, artikkel om Hoyte, The Beautiful Game som noe jeg gleder meg til å benke meg ned med. Selv om alt egentlig ser konge ut!!

 

Gøy å se at dere presenterer designerne, som forøvrig har gjort [som i forrige blad, selv om det ikke ble fokusert på] en veldig bra jobb med designet innvendig i bladet, og da, utenpå, selv om jeg personlig ikke liker det 100%. Men på innsiden, spesiellt, er det veldig rent og stilfullt, på samme tid som det er litt Arsenal.

 

Kan hende jeg skriver mer etter jeg har lest, men jeg måtte bare si at dette så ekstremt bra ut! Takk til alle som lager, og er med å lage, The Gunners Post til oss nordmenn! Det setter jeg svært stor pris på!

Link to comment
Share on other sites

Imponerende av deg også, Helmik ;)

Trenger vel ikke å si så mye mer, for du vet vel hva jeg snakker(skriver) om ;)

 

Hehe...takk! Ja, det vet jeg!

 

Til dere som ikke forstår det, så er jeg Martin Helmikstøl som har laga artikkelen om angrepsmetodene til Arsenal. :P

 

Ser at illustrasjonene ble litt små, så hvis dere har problemer med å forstå dem, så er det bare til å si fra, så kan jeg hjelpe!

Link to comment
Share on other sites

Veldig bra magasin. Må si jeg likte Artikkelen din Helmik`n. Synes det er bra at folk her på forumet bidrar med poster slik at bladet blir enda bedre :)

 

Jeg skal ikke lese så altfor mye i det. Jeg skal ta det med meg til Tyskland. Så må ha lesestoff på flyet. Det blir vanskelig og golde seg, men må nesten bare klare det :P (1 uke og 3dager uten lesing blir hardt)

 

Veldig bra design. Pent og ryddig.

Link to comment
Share on other sites

Imponerende av deg også, Helmik ;)

Trenger vel ikke å si så mye mer, for du vet vel hva jeg snakker(skriver) om :)

 

Hehe...takk! Ja, det vet jeg!

 

Til dere som ikke forstår det, så er jeg Martin Helmikstøl som har laga artikkelen om angrepsmetodene til Arsenal. ;)

 

Ser at illustrasjonene ble litt små, så hvis dere har problemer med å forstå dem, så er det bare til å si fra, så kan jeg hjelpe!

Er det sånn du vil de skal angrpe elr sånn de pleier å angripe :P

 

Er det meningen man skal ta ut den mitterste plakaten med Henry og Adebayor

 

Litt dumt hvis man skal det for da tar man ut deler av bladet ;)

Link to comment
Share on other sites

Ser det er flere som har skrytt av Helmik'ns artikkel. Og ikke uten grunn. Syns det er bra at du tar deg tid til dette, og i tillegg klarer å få frem en artikkel som faktisk oser av kvalitet. Og når vi i tillegg tenker på alderen din, er det veldig imponerende.

Keep up the good work!

Link to comment
Share on other sites

Imponerende av deg også, Helmik ;)

Trenger vel ikke å si så mye mer, for du vet vel hva jeg snakker(skriver) om :P

 

Hehe...takk! Ja, det vet jeg!

 

Til dere som ikke forstår det, så er jeg Martin Helmikstøl som har laga artikkelen om angrepsmetodene til Arsenal. :)

 

Ser at illustrasjonene ble litt små, så hvis dere har problemer med å forstå dem, så er det bare til å si fra, så kan jeg hjelpe!

 

Syns artikkelen din var glimrende! Gode illustrasjoner og gost skrevet! Bra med en artikkel som sier litt om vårt brilliante angrepsspill! Meget bra jobba! :)

Link to comment
Share on other sites

Imponerende av deg også, Helmik ;)

Trenger vel ikke å si så mye mer, for du vet vel hva jeg snakker(skriver) om :P

 

Hehe...takk! Ja, det vet jeg!

 

Til dere som ikke forstår det, så er jeg Martin Helmikstøl som har laga artikkelen om angrepsmetodene til Arsenal. :)

 

Ser at illustrasjonene ble litt små, så hvis dere har problemer med å forstå dem, så er det bare til å si fra, så kan jeg hjelpe!

 

Syns artikkelen din var glimrende! Gode illustrasjoner og gost skrevet! Bra med en artikkel som sier litt om vårt brilliante angrepsspill! Meget bra jobba! :)

 

Veldig bra artikkel. Spesielt med tanke på din unge alder.

Håper det kjem fleire velvalgte frå den kanten. Og frå andre som har noko på hjarte.

Synes det er veldig bra at dei unge kjem dei eldre etter.

Link to comment
Share on other sites

Veldig hyggelig å få så mange gode tilbakemeldinger på artikkelen!:)

Tony..."Håper det kjem fleire velvalgte frå den kanten".. mener du at du vil at jeg skal skrive flere artikler? [kan aldri være sikker..]

 

Gleder meg til å lese videre i bladet fremover i ferien.. bladet er jo like tjukt som spekket til en feit hvalross på kaldeste vinteren! Herlig!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...