Jump to content

TGP 06/07


goonalicious

Recommended Posts

Men noen som kan forklare det med grafisk designer litt? Forsto ikke helt hva det dreier seg om. Kunne vel tatt av enda litt mer plass for å forklare litt mer...?

 

Det kan vel tenkast at dersom du ikkje veit kva det er, så er du ikkje rett mann for jobben, så då er det ikkje så farleg. ;)

 

Ellers nok eit strålande blad, men synd vi ikkje fekk med oss første delen av Henry-intervjuet...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 262
  • Created
  • Last Reply

Men noen som kan forklare det med grafisk designer litt? Forsto ikke helt hva det dreier seg om. Kunne vel tatt av enda litt mer plass for å forklare litt mer...?

 

Det kan vel tenkast at dersom du ikkje veit kva det er, så er du ikkje rett mann for jobben, så då er det ikkje så farleg. ;)

 

For det første så vet ikke du om jeg vil ha jobben, og om det var derfor jeg skrev det.

 

Og for den andre så vet jeg hva grafisk designer er, men jeg lurte på hva denne personen som får jobben skal gjøre? Lurer egentlig bare på det...

Link to comment
Share on other sites

Vil bare takke for enda et flott TGP. Imponert over arbeidet som er lagt ned for at vi skal ha noe å kose oss med når snøen kommer om noen uker.

 

Herlig :)

 

 

Vinterens første snø kom i dag den her i distriktet :-|

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeg vet

 

Bladet ble sendt til trykkeriet på søndag. Og skal være ferdig der i løpet av uka. Deretter er det opp til postverket.

 

The Gunners Post har denne gang fått med seg to grafiske designere i teamet, og kommer ut i drakt.

Gled dere!!

 

Så bra! Må bare takke ein gang til for det gode bladet:P

 

Kjempe JOBB :)

Link to comment
Share on other sites

TGP 3 postlagt i dag.

 

Skal dermed være i kassa fra onsdag neste uke

 

 

Og når vi mottar TGP 3, da har supporterklubben forsynt oss med totalt 153 blader siden starten i 1979/80.

 

Good work!! Keep it up!! Takker for et fantastisk blad! :D

Link to comment
Share on other sites

Fikk bladet i dag. Og jeg vil rose den eller de som laget layouten. Den var Fantastisk.

 

Hiver meg på den.. Svært delikat, og at man nå skiller tekst og bilder tydeligere enn tidligere er det største plusset. Mitt eneste lille ankepunkt er at jeg savner litt mer rødfarge på forsiden. :) Det sier vel alt om hvor fornøyd jeg er med TGP. Nydelig arbeid gutter (og Malin)!

Link to comment
Share on other sites

Som vanlig et meget bra produkt som dumpet ned i postkassa. Og enda bedre ble det nå som layouten er endret. Bladet er nå enda mer profesjonelt gjennomført enn tidligere. Endringene burde gi TGP en ekstra fordeler når supporterunionen skal kåre årets medlemsblad.

 

Stor takk til Magnus, Bård og alle de andre bidragsyterne! Kjempejobb!

Link to comment
Share on other sites

fikk bladet idag jeg og. Synes det ser veldig fint ut, og gleder meg til å fortsette å lese bladet. Layouten synes jeg er fin, MEN, jeg syns kanskje det er litt mye hvitt? Syns kanskje man kan hatt litt mer svart/hvitt/rødt slik som tidligere. Eneste jeg har lyst til å sette fingeren på egentlig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...