Jump to content

TGP 06/07


goonalicious

Recommended Posts

Kun litt over en måned før PL sparkes igang hjemme mot Aston Villa.

Skal bli spennende og se om det blir noen spillerkjøp i den perioden slik at man kan ha noe skrivestoff for siste TGP. Siste briefing før seriestart :D

 

 

...men når kommer det neste bladet? Er snart ferdig med det forrige :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 262
  • Created
  • Last Reply
  • 4 weeks later...

Har en bror som er medlem av Lfc-Supporter klubb.. Jeg lo meg nesten ihjel når vi skulle sammenligne våres supporter Blader/Bøker

 

Og det verste er at Liverpool SC-SB har profesjonelle og høyt gasjerte personer til å lage supporterbladet sitt. B)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

TGP 1 for sesongen 06/07 gikk til post i dag. Med er en terminliste til å henge på veggen, og en til å ha i lommeboka.

 

Bladet vil falle ned i postkassen til de fleste av dere rett før neste helg. Noe som passer perfekt da noen har funnet ut at det er på tide med en pause i PL for å få spilt de h.. landskampene.

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk min i dag. Gleder meg til å lese godbaldet :)

 

Edit: Herlig bla! Jeg elsket at dere fikk med treninger fra østerrike og lagde masse ratings etter prestasjoner i VM, treninger og treningskamper. Bra jobba gutta!

Link to comment
Share on other sites

Har ikke fått bladet enda.. noe galt?

Ikke jeg, heller!

Jeg og deg får den nok på ligt.

Satser på at bladet kjem på mandag/tysdag då. Måtte berre finne ut om det var kun eg som ikkje hadde fått det, hehe.

 

Hehe...alltid greit å være to [eller flere].... ;)

Link to comment
Share on other sites

Har ikke fått bladet enda.. noe galt?

Ikke jeg, heller!

Jeg og deg får den nok på ligt.

Satser på at bladet kjem på mandag/tysdag då. Måtte berre finne ut om det var kun eg som ikkje hadde fått det, hehe.

 

Hehe...alltid greit å være to [eller flere].... :huh:

Det pleier alltid å gå tregt i det første nummeret.... den skulle jo opprinnelig komt midt i August eller noe sånt.....

Link to comment
Share on other sites

Det pleier alltid å gå tregt i det første nummeret.... den skulle jo opprinnelig komt midt i August eller noe sånt.....

 

Å? Ansvarlig redaktør skrev jo følgende: "Kommer nok i slutten av august eller starten av september". Bang on time spør du meg.

Link to comment
Share on other sites

Det pleier alltid å gå tregt i det første nummeret.... den skulle jo opprinnelig komt midt i August eller noe sånt.....

 

kva meina du med at det pleier å gå tregt første nummeret?

Forstår ikkje heilt det utsagnet..

 

Å? Ansvarlig redaktør skrev jo følgende: "Kommer nok i slutten av august eller starten av september". Bang on time spør du meg.

 

 

Mitt kom fleire dager før månedsskiftet, så kan ikkje akurat kalle det treigt levert..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...