Jump to content

Neste TGP


Eboue

Recommended Posts

rimelig digg blad. Var lite med dårlige artikeler, tross et par unødvendige. Allikvel veldig imopnert over bladet, trodde ikke mine egne øyet da jeg så bladet, så bøst som det var. Jaja, koste meg med det et par dager, lest ut nå, men veldig bra blad. Stå på videre!

 

Hvilke artikler var unødvendige?

Link to comment
Share on other sites

rimelig digg blad. Var lite med dårlige artikeler, tross et par unødvendige. Allikvel veldig imopnert over bladet, trodde ikke mine egne øyet da jeg så bladet, så bøst som det var. Jaja, koste meg med det et par dager, lest ut nå, men veldig bra blad. Stå på videre!

 

Hvilke artikler var unødvendige?

 

bl.a. det med hvilket spisspar som passer best sammen ihvertfall. Føler ikke det blir riktig i det hele tatt å se på hvem par som scorer mest samtidig osv. Klart Henry scorer mer mot feks et lag som Sunderland enn mot Chelsea, og hvis Adebayor da er ved siden av, så er plutselig beste paret, mens van Persie kanskje gjør en bedre figur mot Chelsea, men ikke scorer. Så føler det blir feil. Med andre ord unødvendig artikkel i mine øyne. Tor Arne Hetland intervjuet syns jeg heller ikke var noe spes nødvendig, Arne Scheie intervjuet. MEN ellers bra bra bra. Veit at spes du og sikkert fler har mye til overs for damelaget, det har kanskje "desverre" ikke jeg. Og føler også større artikler om dame laget er unødvendige. Holder med tabellen og kampresultater

Link to comment
Share on other sites

rimelig digg blad. Var lite med dårlige artikeler, tross et par unødvendige. Allikvel veldig imopnert over bladet, trodde ikke mine egne øyet da jeg så bladet, så bøst som det var. Jaja, koste meg med det et par dager, lest ut nå, men veldig bra blad. Stå på videre!

 

Hvilke artikler var unødvendige?

 

bl.a. det med hvilket spisspar som passer best sammen ihvertfall. Føler ikke det blir riktig i det hele tatt å se på hvem par som scorer mest samtidig osv. Klart Henry scorer mer mot feks et lag som Sunderland enn mot Chelsea, og hvis Adebayor da er ved siden av, så er plutselig beste paret, mens van Persie kanskje gjør en bedre figur mot Chelsea, men ikke scorer. Så føler det blir feil. Med andre ord unødvendig artikkel i mine øyne. Tor Arne Hetland intervjuet syns jeg heller ikke var noe spes nødvendig, Arne Scheie intervjuet. MEN ellers bra bra bra. Veit at spes du og sikkert fler har mye til overs for damelaget, det har kanskje "desverre" ikke jeg. Og føler også større artikler om dame laget er unødvendige. Holder med tabellen og kampresultater

 

Da er vi uenige på alle punkter. Det at Arsenal som en topp-profilert klubb i Europa faktisk talt prioriterer damefotball synes jeg er artig. Derfor er det også viktig at vi som supporterklubb også gjør det.

Link to comment
Share on other sites

Helt sikkert noen som syns at damelaget er unødvendig. Arne Scheie har de siste tre- fire årene tatt en liten oppsummeringsprat etter sesongen med oss, sikkert noen som syns det er unødvendig, mens andre liker det. Tor Arne Hetland er en norsk verdensmester med hjerte som banker for Arsenal. Noen liker å lese om det, andre liker det ikke, og kan da glatt hoppe videre til neste side. Redaktørene syns ihvertfall at det er spennende med litt kjente Arsenalfans, som kanskje ser det å være Arsenalfan i et annet perspektiv enn det vu gjør. Noen leser alt om kampene i aviser og på nettet, mens andre liker å lese kamprapportene. Sånn vil det alltid være. Vi prøver uansett å dekke over et mest mulig bredt spekter.

Link to comment
Share on other sites

Til diskusjonen over: Når bladet er på 194[?] sider så skal det vel ikke være noe problem å bare hoppe enkelt over det du ikke vil lese?! Vær heller fornøyd med hva du får, for dette bladet er klasse!!

Link to comment
Share on other sites

Til diskusjonen over: Når bladet er på 194[?] sider så skal det vel ikke være noe problem å bare hoppe enkelt over det du ikke vil lese?! Vær heller fornøyd med hva du får, for dette bladet er klasse!!

hmm, har aldri sagt at jeg ikke er fornøyd? ER veldig fornøyd. Og uansett så er det vel bra for redaktørene og få både ris og ros for å kunne forbedre bladet?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...