Jump to content

Er du medlem i AN?


arsenalfc

Recommended Posts

Jeg ble medlem etter at man måtte være medlem for å kunne poste på dette forumet. Det var verdt det for det er billig å være medlem og dette er et bra og saklig forum der vi kan diskutere det meste uten at noen kommer med ubegrunnede meninger. Jeg har enda ikke fått bladet, men har hørt veldig mye godt om det. gleder meg :) :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

ja jeg er medlem og er godt fornøyd

Var det ikke litt unødvendig å dra opp en 2 måneders gammel tråd, for å skrive 5-6 ord?

[Og jeg er ikke på jakt etter svar til spørsmålet.]

 

 

Hadde han lagd en ny tråd om dette så hadde du jo sagt at han ikke bør lage en ny tråd, men søke opp gamle. Jeg synes ikke du skal legge deg så mye opp i andres saker egentlig. Synes du det er unødvendig å skrive om dette, så betyr ikke det at du trenger å dele nettopp dette med alle andre

 

BE

Link to comment
Share on other sites

ja jeg er medlem og er godt fornøyd

Var det ikke litt unødvendig å dra opp en 2 måneders gammel tråd, for å skrive 5-6 ord?

[Og jeg er ikke på jakt etter svar til spørsmålet.]

 

 

Hadde han lagd en ny tråd om dette så hadde du jo sagt at han ikke bør lage en ny tråd, men søke opp gamle. Jeg synes ikke du skal legge deg så mye opp i andres saker egentlig. Synes du det er unødvendig å skrive om dette, så betyr ikke det at du trenger å dele nettopp dette med alle andre

 

BE

Har et poeng der, Ben Elfen :P

Enig med deg der ;)

Link to comment
Share on other sites

ja jeg er medlem og er godt fornøyd

Var det ikke litt unødvendig å dra opp en 2 måneders gammel tråd, for å skrive 5-6 ord?

[Og jeg er ikke på jakt etter svar til spørsmålet.]

 

 

Hadde han lagd en ny tråd om dette så hadde du jo sagt at han ikke bør lage en ny tråd, men søke opp gamle. Jeg synes ikke du skal legge deg så mye opp i andres saker egentlig. Synes du det er unødvendig å skrive om dette, så betyr ikke det at du trenger å dele nettopp dette med alle andre

 

BE

Har et poeng der, Ben Elfen :P

Enig med deg der ;)

 

Det er uansett steika unødvendig å dra opp en flere måneder gammel tråd for å poste "unødvendig" informasjon, som ikke kaster nytt lys over den utdebatterte tråden.

Link to comment
Share on other sites

ja jeg er medlem og er godt fornøyd

Var det ikke litt unødvendig å dra opp en 2 måneders gammel tråd, for å skrive 5-6 ord?

[Og jeg er ikke på jakt etter svar til spørsmålet.]

 

 

Hadde han lagd en ny tråd om dette så hadde du jo sagt at han ikke bør lage en ny tråd, men søke opp gamle. Jeg synes ikke du skal legge deg så mye opp i andres saker egentlig. Synes du det er unødvendig å skrive om dette, så betyr ikke det at du trenger å dele nettopp dette med alle andre

 

BE

Har et poeng der, Ben Elfen B)

Enig med deg der :huh:

 

Det er uansett steika unødvendig å dra opp en flere måneder gammel tråd for å poste "unødvendig" informasjon, som ikke kaster nytt lys over den utdebatterte tråden.

 

 

Det som er unødvendig for deg (og meg) kan være viktig for andre. det er uansett ikke vår jobb i å bedømme hva som er viktig eller ikke viktig, nødvendig eller ikke nødvendig. Jeg personlig pleier å bruke fint lite tid på ikke arsenal stoff (slik som dette), off topic, lets laugh at hottentott etc. Jeg skriver og leser stort sett bare om Arsenal, ferdig med det. Men jeg synes selvfølgelig det er helt greit at folk skriver ting som ikke interesserer meg en dritt. Det interesserer jo andre. I dette tilfellet er det sikkert en som er stolt av å være medlem som føler at han får tilhørighet i gunners. Da synes jeg det er helt greit at han forteller at han er medlem. slik som jeg i andre settinger, fester etc alltid gjør mitt ytterste i å fortelle at jeg er medlem.

 

Det som gjør saken enda mer uinteressant er jo at stort sett alle som skriver her er medlemmer av gunners, men det vet sikkert ikke forumisten lenger oppe.

 

Uansett er jeg ferdig med dette og gleder meg over alle medlemmer som er her, uanvengig av alder etc.

 

Ben Elfen

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

What's the problem?

 

Spm i topicen er jo; Er du medlem i ASCN? Da må jo Aasen få lov til å svare på det samme hvor gammel tråden er, og er den infoen han skriver uviktig - jaha, men spm er jo fortsatt bare "er du medlem i ASCN?" og han svarer jo på det, så hva er da problemet. ;)

Link to comment
Share on other sites

What's the problem?

 

Spm i topicen er jo; Er du medlem i ASCN? Da må jo Aasen få lov til å svare på det samme hvor gammel tråden er, og er den infoen han skriver uviktig - jaha, men spm er jo fortsatt bare "er du medlem i ASCN?" og han svarer jo på det, så hva er da problemet. :)

 

Tusmo er en gammel grinebiter! Helmik`n er en ung en!

 

Forresten, svaret er: JA!

Link to comment
Share on other sites

What's the problem?

 

Spm i topicen er jo; Er du medlem i ASCN? Da må jo Aasen få lov til å svare på det samme hvor gammel tråden er, og er den infoen han skriver uviktig - jaha, men spm er jo fortsatt bare "er du medlem i ASCN?" og han svarer jo på det, så hva er da problemet. :)

 

Tusmo er en gammel grinebiter! Helmik`n er en ung en!

 

Forresten, svaret er: JA!

 

Boler du?

Link to comment
Share on other sites

What's the problem?

 

Spm i topicen er jo; Er du medlem i ASCN? Da må jo Aasen få lov til å svare på det samme hvor gammel tråden er, og er den infoen han skriver uviktig - jaha, men spm er jo fortsatt bare "er du medlem i ASCN?" og han svarer jo på det, så hva er da problemet. :D

 

Tusmo er en gammel grinebiter! Helmik`n er en ung en!

 

Forresten, svaret er: JA!

 

Boler du?

HAHAHA :) LOL

Ser du skifta AnabOle til AnabOlle på quoten din.

Den var bra ;)

Link to comment
Share on other sites

Tusmo er en gammel grinebiter! Helmik`n er en ung en!

 

Hehe....*humre*

 

Jeg og Tusmo ytret bare våre meninger, noe du også gjorde. Hva gjør oss til større grinebitere enn deg da?

Men du må jo kommentere absolutt alt du ikke syns er "nødvendig", irreterer sykt!

 

Korrekt!!!

 

Ditt mas om alt mulig rart her på forumet er vanvittig irriterende, mye verre enn de stakkarene som tar feil en gang iblant. One-linere, posting på feil tråd osv osv. Du er IKKE moderator Helmik`n, gi de som er det en PM hvis du synes de ikke gjør en god nok jobb. Eller prøv i det minste å ignorere feilposting istedet for å gi dem "gode råd" om hvordan de skal oppføre seg på forumet.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ja. jeg er medlem..

 

 

med alle som er grinebitere og ikke grinebitere. alle heier vi paa samme lag. :D merkelig nok..

 

synes egentlig det er saa stor selvfoelge at man skal vaere medlem i supporterklubben, selv om man er supporter. det er mange andre "viktigere" ting aa bruke tiden og ikke minst pengene sine paa enn "dette taapelige spillet" ;) det er mange mennesker i verden som ikke har raad eller faar lov til saant. og man burde kanskje heller engasjere seg i politikk eller vaere med aa skape en bedre verden. men er man fotballitfidiot saa er man fotballidiot. :blink: synes det er deilig og gaa bananas pga av 22 overbetalte broedskaller og ei laerkule. men litt perspektiv paa ting er jo lurt aa ha uansett hva man styrer med.

 

meldte meg ene og alene inn for aa faa tilgang paa kampbilletter.

Link to comment
Share on other sites

ja. jeg er medlem..

 

 

med alle som er grinebitere og ikke grinebitere. alle heier vi paa samme lag. :D merkelig nok..

 

synes egentlig det er saa stor selvfoelge at man skal vaere medlem i supporterklubben, selv om man er supporter. det er mange andre "viktigere" ting aa bruke tiden og ikke minst pengene sine paa enn "dette taapelige spillet" ;) det er mange mennesker i verden som ikke har raad eller faar lov til saant. og man burde kanskje heller engasjere seg i politikk eller vaere med aa skape en bedre verden. men er man fotballitfidiot saa er man fotballidiot. :blink: synes det er deilig og gaa bananas pga av 22 overbetalte broedskaller og ei laerkule. men litt perspektiv paa ting er jo lurt aa ha uansett hva man styrer med.

 

meldte meg ene og alene inn for aa faa tilgang paa kampbilletter.

Jeg er enig i det du sier om at alle vi holder med samme lag,

så mye syting og sutring det er her på hverandre B)

 

Men men, vi er alle på et diskusjonsforum, og må må risikere sånt ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...