Jump to content

Er du medlem i AN?


arsenalfc

Recommended Posts

  • Replies 82
  • Created
  • Last Reply

Er du medlem i ASCN??

Det er jeg og er godt fornøyd.

Alle som ikke er medlem burde melde seg inn på dagen ;)

Du liker å lage nye tråder, noen unødvendige! Nesten ekte har-trick i dag!! ;) Ikke værst!!

 

Men svaret på ditt spørsmål er, ja er medlem! Og synes bladdet er sjukt bra!! Billig er det også!!

Keep up the good work!

Link to comment
Share on other sites

Guest Lensmann

Var medlem før, men ser ingen grunn til å være medlem nå.

All informasjonen om Arsenal jeg trenger finnes på nettet og i mediene, og jeg får aldri tid til å lese alt som står i tgp heller. Dessuten må jeg prioritere hva jeg skal bruke penga mine på

Link to comment
Share on other sites

Guest Diaby

Var medlem før, men ser ingen grunn til å være medlem nå.

All informasjonen om Arsenal jeg trenger finnes på nettet og i mediene, og jeg får aldri tid til å lese alt som står i tgp heller. Dessuten må jeg prioritere hva jeg skal bruke penga mine på

 

1. Bladet er veldig billig og gir deg ulike fordeler både med kampbiletter, turer osv

 

2. Mye av det som står i bladet finner du ikke andre steder på nettet. I tpg kan du lese om andre norske goonere, mange flotte intervjuer med spillere og andre arbeidere for Arsenal FC.

 

3. Du er vell som alle at du har fritid selv om det er en hektisk værdag, så mye har du ikke å gjøre ;)

 

4. Alle nordmenn som er goonere burde bli medlem, "We all stick 2gether" :-|

 

Men for all del, det er opp til vær enkelt å bli medlem.....

 

Jeg har vært medlem siden 1995....

Link to comment
Share on other sites

Guest Lensmann

1. Bladet er veldig billig og gir deg ulike fordeler både med kampbiletter, turer osv

 

Jeg har da ingen problemer med å skaffe meg biletter til kamper på egenhånd, og spesielt ikke mtp at den nye stadioen snart er klar.

 

2. Mye av det som står i bladet finner du ikke andre steder på nettet. I tpg kan du lese om andre norske goonere, mange flotte intervjuer med spillere og andre arbeidere for Arsenal FC.

 

Som sagt jeg finner det jeg trenger på nettet og andre steder. Jeg trenger ikke lese i et blad for å vite hvordan en nordmann ble gooner.

3. Du er vell som alle at du har fritid selv om det er en hektisk værdag, så mye har du ikke å gjøre B)

 

Du veit vel ingenting om min hektiske hverdag.

4. Alle nordmenn som er goonere burde bli medlem, "We all stick 2gether" :shy:

 

Synes man er like mye gooner om man er medlem eller ikke.

 

Men for all del, det er opp til vær enkelt å bli medlem.....

 

Jeg har vært medlem siden 1995....

 

Jeg var og medlem i mine barndomsår

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Det er vel ikke en skam, men det er lurt å være medlem. Du får ett KJEMPE BRA medlems blad og gode tilbud.

 

ALLE SOM IKKE ER MEDLEM BURDE BLI MEDLEM.

det lønner seg

 

Men nå er jo alle på forumet medlem i Arsenal Norway så da er jo denne posten ganske unødvendig

Link to comment
Share on other sites

Det er vel ikke en skam, men det er lurt å være medlem. Du får ett KJEMPE BRA medlems blad og gode tilbud.

 

ALLE SOM IKKE ER MEDLEM BURDE BLI MEDLEM.

det lønner seg

 

Men nå er jo alle på forumet medlem i Arsenal Norway så da er jo denne posten ganske unødvendig

Det har du rett i

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

jeg er medlem, og har vært medlem i unitedsuportern ;) Ikke min skyld, broren min heier på man utd, og skulle melde seg inn, mamma skeriv på navnet mitt(tror at en voksen måtte skrive) ok jeg var vel medlem der i 3 år, men leste aldri bladene, de fikk broren min. Men nå har jeg meldt meg ut der :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...