Jump to content

Fredrik Ljungberg


Ansvarlig redaktør

Recommended Posts

www.arsenal.com melder idag at Fredrik Ljungberg har skrevet under en ny kontrakt med varighet frem til 2009. Ljungberg selv har kommet med følgende uttalelse :

 

”I've been at Arsenal nearly seven years now and am really happy to have signed a new contract with the Club. I'm looking forward to the new season, to winning more trophies and also to playing in our new stadium in 2006.”

 

Kilde : www.arsenal.com

 

En god nyhet for oss i disse bosman tider, samt en Ljungberg i form har vi absolutt behov for.

 

( Til moderator: ser Trådbeskrivelse ble litt feil - sletter du den om mulig )

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 375
  • Created
  • Last Reply
Guest Arsenal_4ever

Jess, dette er bra :P Tvilte egentelig aldri på at han ville skrive under en ny kontrakt, men du vet jo aldri hva som kan skje :unsure: Så dette var superduper gode nyheter :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Livet for Arsenal

FY FAEN ALTSÅ!!! Ljungberg er en av våre viktigste spillere! Ikke kritiser min yndlingsspiller! Hvis dokkar ikke fatter at han ikke er god så ring til Wenger å spørr om å prøvespill en av dokkar då!!

Link to comment
Share on other sites

Detta er bra :xxx: supert att vi får en så lang kontrakt med han...Han lager enormt mye mål fra sin mh posojon..og han ahr ett godt samarbeid med Henry. 4år det er lenge det...Jeg tror han kan fungere utmerket i en offensiv midtbane rolle....Jeg tror også att nyinkjøpte Hleb kan heve standaren på høyre sida...når det blir mere konkuranse om plassen...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Wenger: "Freddie är en ledarfigur"

 

 

04bc01c4.jpg

Under sina sju säsonger i Arsenal har Fredrik Ljungberg växt ut till en superstjärna.

17625[/snapback]

 

Bra artikkel om Ljungberg. Det beste kom til slutt. Edman hevder at Arsenal ikke har så mange klassespillere. De har egentlig bare Henry, Toure, Cole, Ljungberg og Sol i følge herr Edman. han mener videre at Tottene har en bedre stall enn Arsenal.

 

Har han hørt om Lauren, Fabregas, Gilberto, Reyes, Pires, Bergkamp, van Persie og Hleb??? :(

Link to comment
Share on other sites

Ser i Vg.no i dag at svensken har skaffet seg ny dame. Hun nevner i intervjuet at han tok kontakt etter et par dager. Kan tenke meg hun fikk en SMS med orlyden:

 

«God kveld... Etter VELDIG mye ringing å alle mulige kontakter har e endelig fått tak i nummeret ditt. Har alltid syntes du e kjempe sjarmerende, søt, sexy, fantastisk utstråling, men ikke minst, du virker spennende å utfordrende;) håper vi kan ha kontakt, at e selvfølgelig skal be deg ut på en romantisk middag for to;) kyss fra Ljungen xxx»

 

:P ;) :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
tror nesten Ljungberg må få på seg den røde hanekammen igjen. vi har vel ikke vinni ligaen siden hantok den vekk.

 

lenge leve Ljungberg's hanekam

19026[/snapback]

Vi vant ligaen 03/04. Da hadde Ljungberg like kort hår som han har nå.

Men jeg er enig, Ljungberg bør få tilbake hanekammen. Han kler den bedre enn nesten skallet.

Link to comment
Share on other sites

Mulig det er pga av Calvin Klein modelleringen som gjør

at den røde hanekammen er vekke?

Men jeg syns Ljungen virker bedre i år. Han var god i

Amsterdam og bra mot Newcastle, men ikke lett å være

god over tid når en blir skadet hele veien.

Link to comment
Share on other sites

Mulig det er pga av Calvin Klein modelleringen som gjør

at den røde hanekammen er vekke?

Men jeg syns Ljungen virker bedre i år. Han var god i

Amsterdam og bra mot Newcastle, men ikke lett å være

god over tid når en blir skadet hele veien.

19064[/snapback]

Heilt enig. Ljungberg har fått en sesongstart som lover godt. Synd med skada dog. Og et par - tre kampar som har gått bra har han hatt med jamne mellomrom ellers også.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...