Jump to content

Neste blad?


Guest thorchristian

Recommended Posts

  • Replies 179
  • Created
  • Last Reply
Har tenkt til å melde meg inn i ASCN, og lurte bare på en ting: Er TGP så bra som alle påstår det er? Er det vært alle penga, selv om du bare får 6 numre av det i året?

17797[/snapback]

Wow, fattig eller? det støtter klubben + at det koster 160 kr i året eller noe?!?!? Herre..

Link to comment
Share on other sites

Har tenkt til å melde meg inn i ASCN, og lurte bare på en ting: Er TGP så bra som alle påstår det er? Er det vært alle penga, selv om du bare får 6 numre av det i året?

17797[/snapback]

Wow, fattig eller? det støtter klubben + at det koster 160 kr i året eller noe?!?!? Herre..

35479[/snapback]

Det koster 175 kr

Link to comment
Share on other sites

Har tenkt til å melde meg inn i ASCN, og lurte bare på en ting: Er TGP så bra som alle påstår det er? Er det vært alle penga, selv om du bare får 6 numre av det i året?

17797[/snapback]

Wow, fattig eller? det støtter klubben + at det koster 160 kr i året eller noe?!?!? Herre..

35479[/snapback]

Hvorfor svarer du på et innlegg som er 5 mnd gammelt? Og nei jeg er ikke fattig, i tillegg har jeg faktisk meldt meg inn for lenge siden nå! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hei,

 

Det som hadde vært kjekt å hatt med i TGP en gang var alle Arsenal sangene.

Med tekst og evt. melodier.

 

Personlig syns jeg dette hadde vært greit.

 

Finnes det noe sted jeg kan laste ned Arsenal sanger, traller og rop?

 

http://arseweb.com/cgi-bin/p?other/songs.awf#other

 

Her har du noen tekster om ikke annet.

Link to comment
Share on other sites

Leidland leverer nok ein god artikkel. Lang, men absolutt verdt å bruke tida på å lese gjennom. Er han på forumet?

 

Også eg savner noko i dette bladet, sjølvsagt "Eivind's skråblikk". :D

hyggelig å høre at folk savner meg, men jeg må nok skuffe dere med at jeg, ihvertfall for øyeblikket, har lagt opp som skråblikkskribent.

krever tross alt overskudd å drive med det, og det har tidvis vært tung materie. bedre å gi seg før man ender opp som det skrevne ordets svar på teddy sheringham.

håper å bidra til supporterklubben på andre måter i framtiden, da. :)

Link to comment
Share on other sites

Leidland leverer nok ein god artikkel. Lang, men absolutt verdt å bruke tida på å lese gjennom. Er han på forumet?

 

Også eg savner noko i dette bladet, sjølvsagt "Eivind's skråblikk". :D

hyggelig å høre at folk savner meg, men jeg må nok skuffe dere med at jeg, ihvertfall for øyeblikket, har lagt opp som skråblikkskribent.

krever tross alt overskudd å drive med det, og det har tidvis vært tung materie. bedre å gi seg før man ender opp som det skrevne ordets svar på teddy sheringham.

håper å bidra til supporterklubben på andre måter i framtiden, da. :P

fryktelig synd at du sluttet med det.

 

skal nok få igang en underskriftskampanje for å få deg tilbake.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...