Jump to content

Neste blad?


Guest thorchristian

Recommended Posts

Endelig kom bladet!

 

Ved gjennomsyn virker det som nok et kvalitetsprodukt. Flott innsats av redaktørene og alle andre som bidrar til bladet.

 

Gleder meg stort til å lese om Martin Keown. Det er ganske så artig å se Keown ydmyker Ruud på OT. Snakk om flotte bilder!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 179
  • Created
  • Last Reply
  • 4 weeks later...
Neste blad vil bli sendt til trykkeriet rundt den 10.oktober.

21664[/snapback]

 

når sånn ca. vil den være i postkassen våres da? lurer fælt fordi jeg har lest ut TGP1 for lenge siden :)

21763[/snapback]

 

Da har jeg et tips...:

Les det GODT 150 ganger til du kan det utenat! Da kan du begynne å konkurrere med Wenger i trenerjobben! ;)

Link to comment
Share on other sites

Neste blad vil bli sendt til trykkeriet rundt den 10.oktober.

21664[/snapback]

 

når sånn ca. vil den være i postkassen våres da? lurer fælt fordi jeg har lest ut TGP1 for lenge siden ;)

21763[/snapback]

 

Da har jeg et tips...:

Les det GODT 150 ganger til du kan det utenat! Da kan du begynne å konkurrere med Wenger i trenerjobben! :P

22122[/snapback]

HAHA! Den var god Helmik'n!!!! :D :) ;)

Link to comment
Share on other sites

Neste blad vil bli sendt til trykkeriet rundt den 10.oktober.

21664[/snapback]

 

når sånn ca. vil den være i postkassen våres da? lurer fælt fordi jeg har lest ut TGP1 for lenge siden :D

21763[/snapback]

 

Da har jeg et tips...:

Les det GODT 150 ganger til du kan det utenat! Da kan du begynne å konkurrere med Wenger i trenerjobben! :lol:

22122[/snapback]

 

ja, er nok ikke langt i fra til jeg har lest den 150 ganger :D

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Jeg betalte medlemskontingenten sent igår kveld, ved halv 11 tiden. Vil jeg da få TGP 2 (Det som blir sendt til trykkeriet rundt 10 okt. som det sto her.) når det kommer? eller må jeg vente til TGP 3?

 

Ett spørsmål til: Får man 6 utgaver av TGP fra f.eks oktober 2005 til oktober 2006, eller får man 1 TGP i måneden og kan fornye medlemsskapet etter det 6 bladet (Så det blir 12 i året!)

 

Bare lurer!

 

Håper dere kan svare så raskt som mulig.

Noen andre på forumet her som kanskje vet det?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Har lest the Gunners post 2 nå. Nok et kjempenummer fra dere som står bak. Det er høyt nivå på det dere får til! Spennende og relevante intervjuer topper seg med møte av selveste Kongen (Magnus Buen Halvorsen ser forresten ut som en nyforelsket fjortenåring der han står å klemmer på Henry). Numerets skråblikk var riktig så komisk denne gangen. Bladet er kvalitet og et friskt pust i disse internett-tider.

 

Som dyslektiker er det på grensen til frekt å pille og pirke på småting, men "ord delings feil" er en gjenganger i bladene. Ord som lykke treff, uavgjort kampene og andre plass blir litt rat. Så anglofile trenger vi vel ikke være at vi aper etter deres ordeligngsregler? Men strengt tatt er vel ikke dette noe stort problem, og heller ikke deres hovedprioritet. Ta det som konstruktiv kritikk om dere vil.

 

Tusen takk for et kjempeblad!

Link to comment
Share on other sites

Jepp, jepp! Da har jeg også sporet opp TGP 2 i postkassa og fått les det, og det var et KANON blad dette her!

 

Jeg merket meg spesiellt Henry artikkelen og det om Flamini, at det var bra! Men jeg mener at ALT er bra i disse bladene... Jeg liker også "Skråblikk", det er veldig mange gode poeng der ja!

 

Har ikke fått lest artikkelen om Champions League ennå, men det er det som er lengst i bladet så jeg sparer det til slutt. Gleder meg!!

 

Igjen: Tusen takk for et supert blad, alle som har bidratt! ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Dette var et meget bra blad som dumpet ned i postkassa.

 

Mye spennende lesestoff. Så langt har jeg kastet meg over "Stein har ordet" og boka om Charlie George, kongen av Wembley!!

 

Ellers blir det gøy å gå løs på de refleksjonene som har kommet på sesonginnledningen. Har også stor tro på stykkene om Michael Thomas (2-0 på Anfield ;) ) og målkongen Henry.

 

Flotte saker. Et kvalitetsprodukt!

Link to comment
Share on other sites

Sendt til trykkeriet

10310[/snapback]

om the gunners post. får jeg bladet viss jeg her blitt medlem.. jeg har ikke bestilt det ;) B)

24331[/snapback]

Hvis du har meldt deg inn i Arsenal Norway (Anbefales! :-| ) så vil du få The Gunners Post selv om du ikke har bestilt det! Les mer om fordelene her: http://www.gunners.no/info/infopage_1.php?...bcaf31c3b9f84c3

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
jeg gleder meg til neste utgave av TGP.

Enda et par dager med eksepsjonelt lesestoff.

33631[/snapback]

Ja, blir som alltid fint det.. Regner vel med at det ligger i postkassa vår ved inngangen til Vinterferien :)

Link to comment
Share on other sites

Guest Höstad89_DB10

Veldig bra blad.. Før har det vært noen Ex-gooner artikler som jeg syns har vært veldig interesante.. Måman søke på jobb hvis man vil skrive får bladet? Eventuelt er noe aldersgrense?? ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...