Jump to content
Sign in to follow this  
Guest jensemann

Jens Lehmann

Recommended Posts

Han har i alle fall en figther i seg og en "stemme", som ikke er annet en beundringsverdig. Det har jo flere av spillerne i troppen også uttalt.

Hjelper garantert å ha bodd i England i et par år, er ikke mange tyskere som har gjort det bra i BPL slik som Lehmann gjorde.

Han vil bli manager? Blir nok konkurranse mellom Lehmann, Bielsa og Mourinho om å være den som er mest gal da!

Til tross for sin mildt sagt viltre oppførsel på i buret har han alltid virket som en smart og reflektert type utenfor banen. Han er visst veldig godt likt som fotballekspert i tyskland også. Ikke umulig han har det som trengs for å bli en bra trener.

Hehe, alltid likt Jens og håper han blir en stor suksess i alt han foretar seg, mulig at han om et par år vender tilbake til Emirates som manager også? Uansett, viste vel at jeg hadde forventninger når jeg satt han opp mot Bielsa og Mourinho..

Får håpe at tilstedeværelsen til Lehmann og Beckham har positiv innvirkning på mannskapet.

Ja, jeg regner med at det er det som skal til for å redde sesongen. ;)

Det er tross alt det som er signeringene (de 2 som Wenger har sagt han øsnket). Lehmann og Beckham får trene gratis og skal gjøre alle de andre mange hakk bedre på rekordtid :)

(Jeg er dog positiv til at de er der.. fantastiske og erfarne spillere begge to)

420D5C4800000578-4667676-image-a-85_1499

Jensemann på plass på Arsenals treningsfelt, et meget hyggelig gjensyn.

Forhåpentligvis er det den gamle "Jens" som har ankommet og som tør "å sette skapet på plass" og ikke bare blir en av den grå massen av "ja-folk" bak Wenger.

PS!!! Med Jens tilbake i Arsenal så bør kanskje denne tråden flyttes tilbake til Arsenalgruppen og ikke lenger være bare en nostalgitråd?

Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this