Jump to content

Jens Lehmann


Guest jensemann

Recommended Posts

  • Replies 795
  • Created
  • Last Reply

Etter 78 minutter er det 1-0 til Wigan. Miquel utvist etter 20 minutter.

 

Viktigere er det at det ser ut som godeste Jens spiller særdeles svakt. Flere store feil som gjerne kunne resultert i mål. Ikke bra.

 

Var nok litt tidlig ute med jubelen jeg, ja. Ser ut som han er svært rusten og langt unna formen som trengs for å vokte buret for A-laget. Trist, for vi hadde virkelig trengt Jens akkurat nå.

Link to comment
Share on other sites

jeg kan bare se at han gjorde en blemme..........?

 

63 mins

WHAT A LET OFF: Lehmann ventures out of his area on the right and loses out. The ball gets squared and Boateng is forced to save a certain goal with a brilliant block

 

44 mins

INCREDIBLE: Hajrovic rolls a tame back-pass Lehmann’s way and, just like Paul Robinson did that time in Croatia, he completely misses the ball after it takes a horrible bobble. The whole ground gasps as the ball, seemingly in slow motion, trickles goalwards. Thankfully for Arsenal, it rolls inches, and I mean inches wide of the right post.

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke vi skal ha noen forhåpninger i forhold til Lehmann. Det blir rett og slett litt for desperat å håpe at han skal redde sesongen for oss

 

Er igrunnen helt enig. Men Almunia...jeg vet ikke helt. Det er vel heller en halv romantisk tanke jeg har om Mad Jens i superb form :)

 

Men er vel en grunn til at han ble solgt når han gjorde, og en spiller uten kamptrening på så lang tid er vel ikke egnet som førstekeeper...desverre

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jack Wilshere on Jens Lehmann:

 

He was a bit like an assistant manager on the pitch. He was telling us what it is like and was giving a team-talk at half time. He is so passionate, you could see that. He was screaming and shouting at everyone.

 

 

Herlig lesning. Tror Lehmann bare ved å være på treningsfeltet og benken kan gi laget en ekstra punch!

Link to comment
Share on other sites

Dette er grunnene til at jeg vil ha Jens inn i Arsenal, han tar ikke crap fra noen og er lidenskapelig til tusan! Om han får inn den lidenskapen hos spillerne våre blir det ikke mange av de dumme poengtapene våre.

Som assisterende manager ville han også vært god, han vil alltid si sin mening og ikke bli en puppet, som jeg mener Rice har vært nå.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...