Jump to content

Jens Lehmann


Guest jensemann

Recommended Posts

  • Replies 795
  • Created
  • Last Reply

Få denne mannen inn som reservekeeper og la han overta etter Pat Rice, Rice har blitt kritisert for å være en nikkedukke, Lehmann vil ALLTID tørre å si sin mening( Selv om jeg er rimelig sikker på at det blir Bosnieren Primorac som blir ny ass. manager da han har fulgt Wenger hele karrieren)

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk signering! Hvis keeperplassen ikke er ledig, siden Almunia har stått bra i det siste. Kan vi plassere mad Jens i forsvarsrekken eller som en kriger på midten! For mentaliteten til Lehman er dypt savnet i dagens tropp.

Link to comment
Share on other sites

Litt blandete følelser med Lehmans retur.

 

Ingen tvil om at Lehman var en god keeper på sitt beste, men psyken hans og hans innstilling til konkurranse er til å stille spørsmål ved. Greit nok at han kun skal være en backup for Almunia i 3 måneder, men hvordan vil Almunia takle å få Gale-Jens tilbake i klubben? De to hadde jo, som de fleste kjenner til, en enorm rivalisering seg imellom på slutten. Og når man i tillegg vet at Almunia kanskje sliter litt med selvtillit og egen psyke, så stiller jeg spørsmål om hvordan denne blir når Lehman kommer tilbake

 

Men jeg må si; ingenting hadde gledet meg mer enn å få Lehman innpå mot ManU på Ashburton Grove, hvor han står som en levende vegg og skremme livskiten av Rooney, Chicarito etc og gjør slik at Arsenal vinner serien i den kampen. Fy F!!!! for et scenario!! ;)

Link to comment
Share on other sites

 

Men jeg må si; ingenting hadde gledet meg mer enn å få Lehman innpå mot ManU på Ashburton Grove, hvor han står som en levende vegg og skremme livskiten av Rooney, Chicarito etc og gjør slik at Arsenal vinner serien i den kampen. Fy F!!!! for et scenario!! ;)

Det er ikke et utenkelig scenario! Vi husker alle hvordan Lehmann, ene og alene, vant vårt siste trofè. For en kamp han spilte da. Jeg får gåsehud av tanken.

Link to comment
Share on other sites

På den kampdagen han står mellom stengene, så spiller han sin 200 kamp. Hadde jeg vert på Emirates da, så skulle jeg hengt opp et banner med en Lehmann hyllest for sin 200 kamp for Arsenal.

 

Flere medier skriver at han skal signere om kort tid, Wenger har også sagt at han trener med laget og at han kommer til å skrive under en kontrakt der han blir ut sesongen. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Skysports har også en sak igjen der Wenger bekrefter det som skjer.

 

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_6818440,00.html

 

Jeg trodde virkelig dette var Lehmanns siste Arsenalkamp. Jeg håper at vi får se ham ute på banen også, ikke bare på benken.

 

-images-l-lehmann_farewell1.jpg

 

EDIT:

Arsenal.com!

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/l...short-term-deal

Link to comment
Share on other sites

Herlig å se. Dette bildet måtte jeg bare dele. :blink: Jeg får dessverre ikke tagget det da det er "dynamisk".

 

http://www.arsenal.com/assets/_files/scale....jpg?ic=e255fdT

 

Det er litt klisjéaktig å si, men Lehmann utfyller virkelig Almunias svake sider. Vi får håpe han får lært bort litt med det samme.

Herlige bilder! Håper Jensemann får noen kamper fra start, slik at vi får sett den fantastiske galskapen hans, og vi får samtidig håper den smitter over på resten av gutta!

 

PS: Lukter det et Henry-comeback neste sesong? :)

Link to comment
Share on other sites

Selv om jeg ser bildene kommer jeg nok til å gni meg litt ekstra i øynene når jeg ser gode gamle Mad Jens tilbake på Arsenal benken :blink: er jo bare kjempe artig!

 

Var et lite flashback til unbeaten season det her! det var tider det..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...