Jump to content

Jens Lehmann


Guest jensemann

Recommended Posts

Jeg har i det lengste hatt et håp om at Lehmann skulle bli den keeperen som vi alle ønsket. Sakte men sikkert forsvinner troen på vår tyske venn. Hans spanske kollega stiller i samme divisjon. Stuart Taylor kanskje, men tror kanskje ikke det blir mer stabilitet i laget ved å sette inn enda en keeper.

 

Dermed kjører vi fortsatt med tysk keeper. Dette oppsummerer jo det gedigne problemet vi har mellom stengene!!

 

Altså: En ny keeper må inn. Lehmann og Almunia må ut. Taylor må bevise at han kan være reservekeeper.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 795
  • Created
  • Last Reply

Jeg har forsvart Lehmann i tykt og tynt, selv om jeg innerst inne nok har sett at han ikke holder mål i det hele tatt. Lørdagens elendige innsats for n'te gang denne sesongen fikk meg i et vanvittig dårlig humør, og jeg er også av den oppfatning at Stuart Taylor må hente inn igjen jo før jo heller. Han har bevist at han holder en viss klasse i alle fall. Gi ungutten sjangsen, så vi får svar på om han kan være aktuell som førstevalg. Viser det seg at han også ikke holder mål, så må det handles til sommeren, noe som egentlig er et krav allerede egentlig.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
UT MED LEHMANN EN GANG FOR ALLE. Det er på tide å prøve Stuart Taylor, verre enn tyskeren går det ikke an å bli anyway!!!

 

....og Cygan; send rotekoppen tilbake til Frankrike.

1754[/snapback]

 

 

 

Ser du har vært ute med storslegga igjen Oscar ;)

Blir verre og verre å forsvare Jensemann nå....

Sannheten er imidlertid at Cech i chelsky gjorde akkurat den samme tabben som Jens, mot Pool i ligacupfinalen.

På det andre målet til pool går han ut og taper en luftduell, som fører til mål.

Ingen som ønsker Cechs død for det, hvorfor???

Jo, fordi chelsky klarer å score tre mål, slik at det allikevel holder.

Utenom målet spilte jo Lehmann meget bra, men det er jo litt typisk da....

Det største problemet tror jeg ligger oppi hodet til spillerne nå.

Hvorfor startet man ikke å spille med glød og intensitet før det var ti minutter igjen??

Initiativene og presisjonen de siste ti var jo fremragende.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
;) jeg bare komenterer det folk skriver og hvis noen bringer opp Lehmann tema så komentere jeg hva faen jeg vil ok? Selvfølgelig var det Palace, anyways jeg skal aldri mer snakke om Lehmann så lenge ikke noen blander meg oppi i Lehmann saker. Sikter mot han der jense mann som konfrontere meg hele tida og da må jeg selvfølgelig svare tilbake.

1616[/snapback]

 

Du øker ikke akkurat din kredibilitet ved slik snakk - jeg har da aldri sagt at du ikke får kommentere hva du vil, eller? Diskutèr hva du vil for meg. Men ro ned språkbruken, så lover jeg deg at du lettere blir tatt seriøs. Hvorfor skal du svare Jensemann tilbake? Hev deg over hans nivå, så går alt fint.

1623[/snapback]

[/quot

 

 

 

Synes slett ikke du er den som trenger å belære noen som helst angående språkbruk her inne.

Det er helt ok at du ønsker Lehmann dit peppern gror, det er du nok ikke alene om for tiden....

Men i mine øyne befinner du og Ric dere på omtrent samme nivå.

Et forferdelig lavmål, rett og slett.

Link to comment
Share on other sites

Guest Alexander^Jansen
Jeg syns Lehmann har fått nok av sjanser. Han har ikke brukt dem rett og sletts fordi han ikke er god nok. Jeg vil høre hva dere andre mener

1211[/snapback]

 

Vel, hvis du hadde lest min post ville du sikkert sett at jeg ikke trengte å svare på dette. men jeg er så enig så det går an å bli. jeg syntes virkelig Arsne Wenger burde gjøre noe drastisk med en gang når det gjelder keeper spesielt. Lehmann har fått nok av sjanser og han har prøvd Almunia som erstatter, men han har vist seg som en likedan keeper som lehmann.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
UT MED LEHMANN EN GANG FOR ALLE. Det er på tide å prøve Stuart Taylor, verre enn tyskeren går det ikke an å bli anyway!!!

 

....og Cygan; send rotekoppen tilbake til Frankrike.

1754[/snapback]

 

 

 

Ser du har vært ute med storslegga igjen Oscar :(

Blir verre og verre å forsvare Jensemann nå....

Sannheten er imidlertid at Cech i chelsky gjorde akkurat den samme tabben som Jens, mot Pool i ligacupfinalen.

På det andre målet til pool går han ut og taper en luftduell, som fører til mål.

Ingen som ønsker Cechs død for det, hvorfor???

Jo, fordi chelsky klarer å score tre mål, slik at det allikevel holder.

Utenom målet spilte jo Lehmann meget bra, men det er jo litt typisk da....

Det største problemet tror jeg ligger oppi hodet til spillerne nå.

Hvorfor startet man ikke å spille med glød og intensitet før det var ti minutter igjen??

Initiativene og presisjonen de siste ti var jo fremragende.

2003[/snapback]

 

Jo Lehmann spilte bra...utenom tabben! Det er bare det at han ble ikke satt på de store prøvene heller.

Men å sammenligne Lehmann med Cech er som å sammenligne Terry med Cygan.

 

Lehmann gjør stadig vekk kjempetabber, og nå er det nok!

Kanskje det går en faen i tyskeren, og at han med vilje gjør disse brølerene....det er jo merkelig at han skal være så veldig dårlig....??!!

2032[/snapback]

 

 

Jeg er av den oppfatning at Cech er den beste keeperen i prem.league.

Allikevel gjør han altså tilsvarende tabber som den Lehmann gjorde.

Poenget mitt er at man ikke BARE må peke på enten Lehmann eller van Persie etter en slik begrederlig kamp. Det største problemet etter min mening, er at vi ofrer det nødvendige av innsats i kun ti min.

Da smuldret forsvaret til Soton opp, gang etter gang.

Hadde vi kjørt samme tempo og presisjon i 90 min, ville kampen vært avgjort tidlig.

Muligens vil unggutta slå tilbake allerede i kveld, det er utrolig viktig å komme tilbake på vinnersporet før returkampen mot tyskerne.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
UT MED LEHMANN EN GANG FOR ALLE. Det er på tide å prøve Stuart Taylor, verre enn tyskeren går det ikke an å bli anyway!!!

 

....og Cygan; send rotekoppen tilbake til Frankrike.

1754[/snapback]

 

 

 

Ser du har vært ute med storslegga igjen Oscar ;)

Blir verre og verre å forsvare Jensemann nå....

Sannheten er imidlertid at Cech i chelsky gjorde akkurat den samme tabben som Jens, mot Pool i ligacupfinalen.

På det andre målet til pool går han ut og taper en luftduell, som fører til mål.

Ingen som ønsker Cechs død for det, hvorfor???

Jo, fordi chelsky klarer å score tre mål, slik at det allikevel holder.

Utenom målet spilte jo Lehmann meget bra, men det er jo litt typisk da....

Det største problemet tror jeg ligger oppi hodet til spillerne nå.

Hvorfor startet man ikke å spille med glød og intensitet før det var ti minutter igjen??

Initiativene og presisjonen de siste ti var jo fremragende.

2003[/snapback]

 

Jo Lehmann spilte bra...utenom tabben! Det er bare det at han ble ikke satt på de store prøvene heller.

Men å sammenligne Lehmann med Cech er som å sammenligne Terry med Cygan.

 

Lehmann gjør stadig vekk kjempetabber, og nå er det nok!

Kanskje det går en faen i tyskeren, og at han med vilje gjør disse brølerene....det er jo merkelig at han skal være så veldig dårlig....??!!

2032[/snapback]

 

 

Jeg er av den oppfatning at Cech er den beste keeperen i prem.league.

Allikevel gjør han altså tilsvarende tabber som den Lehmann gjorde.

Poenget mitt er at man ikke BARE må peke på enten Lehmann eller van Persie etter en slik begrederlig kamp. Det største problemet etter min mening, er at vi ofrer det nødvendige av innsats i kun ti min.

Da smuldret forsvaret til Soton opp, gang etter gang.

Hadde vi kjørt samme tempo og presisjon i 90 min, ville kampen vært avgjort tidlig.

Muligens vil unggutta slå tilbake allerede i kveld, det er utrolig viktig å komme tilbake på vinnersporet før returkampen mot tyskerne.

2045[/snapback]

 

Nå må du gi deg!!!!!

Du må vel snart innrømme at Lehmann bør erstattes. En klassekeeper er vred 10-15 poeng alene.

Og vi ser jo hva Lehmann forårsaker med sine stadige tabber. Lehmann sprer usikkerhet i hele forsvaret.

Og du som gammel midtstopper må vel nå krype til korset ........ å innrømme at Lehmann ikke er ønsket enda en sesong for Arsenal.

2055[/snapback]

 

Skjønner at det er Lehmann og KUN Lehmann som er interessant for deg Oscar.

Jeg er derimot langt i fra den oppfatning at et keeperbytte er det eneste saliggjørende.

Vi har adskillig større problemer enn bare en dårlig keeper for tiden.

Imidlertid har jeg sagt flere ganger at jeg håper på en ny keeper til sommeren, men tror allikevel at Lehmann blir å finne i arsenal også neste år.

Dette pga at han er klubbens desidert beste keeper per i dag.

Kåre Edøy var heller ingen stor keeper i gamle dager, men il nordlandet var jo et stort lag for det :(

Link to comment
Share on other sites

Guest john s
jeg mener at vi burde få solgt han. kanskje et tysk annen divisjonslag vil kjøpe ham?

 

var selv på Highbury i høst og da kom han løpende mot oss for å klarere en ball som forsvaret kunne tatt seg av. :D  :D

2651[/snapback]

Me kan gi han gratis til en annen klubb. Har forresten eit stort keeperproblem synest eg. Me skulle vært på hugget og kjøpt Check før han gjekk til Chelsea

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Etter å ha sett kampen mot bayern m, har jeg en ting å si:

GI MANNEN EN LIVSTIDSKONTRAKT!!!!!

Han var helt fantastisk, jeg har aldri sett en så bra keeper før.

Link to comment
Share on other sites

Guest Viggo Viking
Etter å ha sett kampen mot bayern m, har jeg en ting å si:

GI MANNEN EN LIVSTIDSKONTRAKT!!!!!

Han var helt fantastisk, jeg har aldri sett en så bra keeper før.

2946[/snapback]

 

 

:D I kampen mot Bayern M var det ingen tegn til keeperproblemer, nei! :D

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
send han til Chelsea så kan det bli spennende i Premier League igjen..

2952[/snapback]

 

 

hehehe , det hadde vært spenning igjen. Spilte ellers en bra kamp mot munchen, men en kamp er ikke nok til å rette opp på dusintall av tabber. Kanskje det er vende punkte for Arsenal? VI vant jo over Munchen. Vi slo Munchen. Men faen altså, det holdt ikke. Jeg forventer at vi reiser oss i dag. Vi må støtte ham til han forsvinner til sommeren.

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Ny meget god kamp av Lehmann i dag, feilfritt - rett og slett.

Til alle dere som har viklet dere inn i negativt prat om Jens; DET ER INGEN SKAM Å SNU!!!

Jeg lo rått når han terget på lamaen diouf rødkortet <_< :unsure:

Jensemann er arsenal trough and trough.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Ny meget god kamp av Lehmann i dag, feilfritt - rett og slett.

Til alle dere som har viklet dere inn i negativt prat om Jens; DET ER INGEN SKAM Å SNU!!!

Jeg lo rått når han terget på lamaen diouf rødkortet <_<  :unsure:

Jensemann er arsenal trough and trough.

3083[/snapback]

 

Vet du hva Jensemann? Hadde lehmann spilt som som han har gjort de 2-3 siste kampene så hadde jeg likt og sett ham her neste år :) Men desverre vet alle at det ikke er sannsynlig. Syns han har fått roen nå og vi har blitt bedre defensivt. VI får støtte ham så lenge han er Arsenal. Ps; Syns ikke Lehmann var man of the match i dag ei heller mot BM. I dag var Vieira,Pires og clichy de beste. Mot BM var senderos man of the match med Lehmann på andre plass. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann

Dette lover bra, hvis ric håper å se Lehmann på Highbury neste år, håper vel alle her inne det <_< :unsure:

Men for å være seriøs, Jensemann er fortsatt ikke verdens beste keeper, men han er en av premier leagues beste, etter min mening.

Jeg tror det er tre årsaker til oppblomstringen de siste kampene.

1. Senderos, gutten er jo genial, han DIRIGERER forsvaret som Adams gjorde i sine velmaktsdager ;)

Dette fører igjen til at Kolo spiller godt, og forsvaret vårt virker mye tryggere.

Da blir det faktisk en mye enklere jobb å stå helt bakerst der.

2. Wenger, satte ham ut av laget og bidro til full skjerping på treningsfeltet og ikke minst oppi topplokket til Jensemann.

Helt tydelig at mannen er maksimalt skjerpet, og måten han taklet de ufyselige bolton-spillerne, var beundringsverdig, men samtidig helt nødvendig.

3. Vieira, captain fantastic har igjen inntatt sjefsrollen, og balanserer vår midtbane på en måte som gjør at vi blir mere kompakt defensivt.

 

Og sist men ikke minst, Lehmann er arsenal trough and trough :) :)

Link to comment
Share on other sites

Guest jensemann
Syns han har stått bra de siste kampene...men mener fortsatt at vi burde skaffe en ny keeper!

 

 

 

 

 

Torgis

3100[/snapback]

 

 

Ny keeper kommer, vær du trygg.

Vi trenger tre gode keepere, og Sturart Taylor forsvinner helt sikkert i løpet av sommeren.

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsene

Lehmann er en god keeper som desverre har lidd kolossalt bak ett frynsete forsvar. Toure/Cygan kombinasjonen har spredd usikkerhet i hele laget.

 

Nå har Senderos kommet inn. Han spiller med autoritet og tar stort ansvar. Dette smitter over på hele laget og ikke minst Lehmann. Synes vi ser gamle gode Jens fra i fjor (jada, jeg vet han var medskyldig i Champ League exiten).

 

Enig med jensemann i at Lehmann er Arsenal through and through. Han har hodet hevet og blør for laget vårt i rødt og hvit, ingen tvil om det.

 

Om Lehmann vokter målet neste sessong er jeg imidlertid usikker på. Har en følelse av at Wenger har andre planer... B)

Link to comment
Share on other sites

Skal vi vinne CL og PL igjen neste sesong må vi ha en ny Keeper som presterer på et stabilt høgt nivå sesongen igjennom.

Men som det har blitt nevnt tidligere i tråden så har faktisk godeste Lehmann vore rimelig feilfri dei siste kampane, men dette er vel en gjennomgangsmelodi for han.

Spiller godt noen kampen, så kommer plutselig ei tabbe igjen som koster oss 2 og 3 poeng.

Dette er unødvendig på et sånt nivå.

 

Men hadde vi igjen vore enda bedre framover (les: scora på alle sjansene vi kommer til),

så hadde ikkje keeperproblemet vore så stort.

Men når vi kamp etter kamp skaper sjanse etter sjanse uten og goale og får et unødvendig baklengs så er det enkelt å skylde på keeperen, noe som ikkje er så rart når han tabber seg gang på gang.

 

Men sjå på Chelsea 9 mål på 28 kamper, dette er fenomentalt.

Dei har også skapt sjanse etter sjanse og ofte fått uttelling på berre en av dei, men dei slepp ikkje inn tabbemål som fører til poengtap.

Skal vi vinne serien igjen må vi også vere så effektive.

Men sjøl så foretrekker eg at vi scorer mange mål og underholder, istadenfor å gå fra clean sheet til clean sheet, men bare vinne 1-0.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ric_IMITOP.COM
Skal vi vinne CL og PL igjen neste sesong må vi ha en ny Keeper som presterer på et stabilt høgt nivå sesongen igjennom.

Men som det har blitt nevnt tidligere i tråden så har faktisk godeste Lehmann vore rimelig feilfri dei siste kampane, men dette er vel en gjennomgangsmelodi for han.

Spiller godt noen kampen, så kommer plutselig ei tabbe igjen som koster oss 2 og 3 poeng.

Dette er unødvendig på et sånt nivå.

 

Men hadde vi igjen vore enda bedre framover (les: scora på alle sjansene vi kommer til),

så hadde ikkje keeperproblemet vore så stort.

Men når vi kamp etter kamp skaper sjanse etter sjanse uten og goale og får et unødvendig baklengs så er det enkelt å skylde på keeperen, noe som ikkje er så rart når han tabber seg gang på gang.

 

Men sjå på Chelsea 9 mål på 28 kamper, dette er fenomentalt.

Dei har også skapt sjanse etter sjanse og ofte fått uttelling på berre en av dei, men dei slepp ikkje inn tabbemål som fører til poengtap.

Skal vi vinne serien igjen må vi også vere så effektive.

Men sjøl så foretrekker eg at vi scorer mange mål og underholder, istadenfor å gå fra clean sheet til clean sheet, men bare vinne 1-0.

3126[/snapback]

 

 

Akkurat det samme mener jeg, det nytter ikke å spille bra noen kamper for så å tabbe seg ut .Vi har spilt bra de siste gangene, Defensiven har vært kanon bra, noe som har gjort at vi som regel har vunnet uten å ha trengt å spille gode kamper. Chelsea hadde vært i samme situasjon som oss om de hadde tabbet seg ut.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...