Jump to content

Jens Lehmann


Guest jensemann

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Replies 795
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...

Om jeg ikke har innbilt meg dette ble han kåret til årets keeper i den tyske ligaen, (kåret 1 Jan eller noe sånt)

Dette i såfall foran Adler og Neuer som flere her har ønsket seg lenge, det sier det meste om den kvaliteten han fortsatt holder.

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Rykter; Jens Lehmann skal være cover for Almunia!

 

Interessant og en smule tøft. B)

 

Hehe.. Mad Jens i buret igjen? Tja, tror ikke det akkurat er den beste løsningen.. men fuck it! Vi sparer jo penger! "Sitat Wenger"

 

;)

 

Nei, jeg har ikke helt tro på dette. Dessuten, Jens tilbake i klubben kommer til å gjøre Almunia til et nervevrak!

 

Hevntokt på Arsenal/Wenger og Manuel fra den gale tysker !? B)

Link to comment
Share on other sites

Hehe.. Mad Jens i buret igjen? Tja, tror ikke det akkurat er den beste løsningen.. men fuck it! Vi sparer jo penger! "Sitat Wenger"

 

;)

 

Nei, jeg har ikke helt tro på dette. Dessuten, Jens tilbake i klubben kommer til å gjøre Almunia til et nervevrak!

 

Hevntokt på Arsenal/Wenger og Manuel fra den gale tysker !? B)

 

Hadde vært konge om Jens ble hentet inn, og ble en helt i forbindelse med seriegullet B)

 

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...ing-crisis.html

Link to comment
Share on other sites

Om så skjer, hvem håper vi blir førstevalg??? :huh:

 

Hvis Jensemann holder sånn ca det nivået han holdt når Almunia av en uforståelig grunn tok plassen hans, så hadde jeg ønsket at han ble satt rett inn i førsteelleveren. En av mine yndlingsspillere og kanskje den sjefen vi trenger bak der når verken Kos eller Squi klarer å dirigere forsvaret?

Link to comment
Share on other sites

En keeper som kan plukke baller i feltet og kan kaste ballen så langt han vil lyder bra, refleksene er jeg usikker på derimot, holder han seg like godt som vds? En av mine absolutte favoritter gjennom tidene dog, går fra grusom til fantastisk i løpet av sekunder, et av mine beste øyeblikk var når han reddet straffen til riquelme

Link to comment
Share on other sites

En keeper som kan plukke baller i feltet og kan kaste ballen så langt han vil lyder bra, refleksene er jeg usikker på derimot, holder han seg like godt som vds? En av mine absolutte favoritter gjennom tidene dog, går fra grusom til fantastisk i løpet av sekunder, et av mine beste øyeblikk var når han reddet straffen til riquelme

 

Må si som deg at jeg "digger" Lehmann og at han gå fra fantastisk til elendig i løpet av få sekunder, men mtp. luftstyrken han har så er det sånn at jeg nesten heller vil se han enn Almunia. Almunia gjorde sakene sine godt mot Barcelona og United, men i kamper hvor han blir utfordret mer i luftrommet tror jeg fort han blir meget meget usikker.

Link to comment
Share on other sites

Med Lehmann bak der vil vi iallefall være styrket på de områdene Almunia sliter... I tillegg til styrke på høye baller i feltet vil han mest sannsynlig også klare å banke litt fandenivoldskhet inn i de andre spillerne. Han pleide aldri å gi medspillerne rundt seg ro om de gjorde noe han ikke likte. Akkurat sånn som en keeper skal være. Han står der for å hjelpe laget, og om ikke laget hjelper han så får de tåle å høre det skikkelig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...