Jump to content

Jens Lehmann


Guest jensemann

Recommended Posts

  • Replies 795
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...

Altså, nå har Lehmann på kort tid klart å pådro seg en bot på 340 000 kr, urinert bak et mål i en kamp og kostet Stuttgart to poeng etter en idioitisk hendelse i slutten av kampen mot Mainz. Har han fullstendig mistet hodet? Enig med Oliver Kahn, kanskje er det på tide å gi seg...

Link to comment
Share on other sites

Virker nesten som om Wenger valgte ca riktig tidspunkt å la Lehmann gå...

 

Han har jo tatt helt av den siste tiden med usportslig opptreden og tabber av "høy" klasse.

Han spiller for ett bunnlag likevel har han holdt nullen i hver 4. kamp. etter hva jeg har fått med meg så har han hatt en meget god sesong, men i forrige kamp kostet han laget 2 poeng. Selv etter den kampen sa treneren at han håper Lehmann fortsetter en stund til fordi han har spilt så bra i det siste.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Han spiller for ett bunnlag likevel har han holdt nullen i hver 4. kamp. etter hva jeg har fått med meg så har han hatt en meget god sesong, men i forrige kamp kostet han laget 2 poeng. Selv etter den kampen sa treneren at han håper Lehmann fortsetter en stund til fordi han har spilt så bra i det siste.

 

BE

Boaz Myhill kan også vise gode statistikker på den fronten. 3 Clean sheets på 11 kamper og 49 redninger mot Lehmanns 47 på 16...

 

Likevel har Stuttgart sluppet inn 22 mål på 16 kamper, mens Hull har sluppet inn 34 på 17. Mener det vitner mer om at Lehmann har et sterkere forsvar foran seg enn det Hull har.

 

At Jens fortsatt er en bra keeper sier jeg ingenting på, men tror han hadde kostet oss minst like mange poeng som Almunia har gjort så langt i år. I tillegg til å lage store oppslag i avisene for hendelser som ikke har noenting med fotball å gjøre og i tillegg gjør giganttabber med jevne mellomrom.

Link to comment
Share on other sites

Altså, nå har Lehmann på kort tid klart å pådro seg en bot på 340 000 kr, urinert bak et mål i en kamp og kostet Stuttgart to poeng etter en idioitisk hendelse i slutten av kampen mot Mainz. Har han fullstendig mistet hodet? Enig med Oliver Kahn, kanskje er det på tide å gi seg...

Som om at ikke det var nok... Etter at han ble utvist tok han brillene (!) fra en supporter som sikkert hadde kritisert ham. Ikke før noen andre klagde ga ham dem tilbake.

 

Dårlig forklart historie (Mirror Football), men man skjønner at "Lehmann's still f*cking mental"!

 

 

Jeg har ikke tenkt å melde meg inn i noen form for keeperdebatt her, men ingen tvil om at jeg tror Lehmann ville vært et bedre valg enn Almunia, de to siste og kanskje også denne sesongen, grunnet at jeg føler Almunia har tatt steg tilbake i det siste. Og hadde det ikke vært for de to tabbene til Lehmann (Fulham og B'burn 07/08) kunne han fremdeles vært 1.keeper i Arsenal, når man ser på hvordan Wenger tviholder på Almunia.

 

At Jens lager overskrifter er bare gøy, mtp på at det ikke er en 17 år gammel partygutt fra England, ala Bentley, men en godt voksen, 40 år gammel tobarnsfar fra Tyskland. Eller kanskje det burde vært motsatt? :) Mannen oser av profesjonalitet PÅ fotballbanen... (obs, det ble feil det også...)

 

Når det gjelder trening, kosthold, tøyning osv., da oser han av profesjonalitet! Og det er vel det viktigste. Se bare på hvor langt han er kommet!

Link to comment
Share on other sites

Håper Lehmann aldri gir seg! Herregud for en underholdende spiller skal du lete godt å lenge etter. Det virker som han rett og slett gir mer og mer f i alt han foretar seg på banen, noe som bare gjør klovnen enda mer morsommere å følge. Han går utvilsomt inn i historien som en av de mest underholdene keeperne, en spiller jeg aldri kommer til å glemme.

 

Håper virkelig han tar et par sesonger til, kan vanskelig forestille meg aviser uten en liten rute med Lehmann skandaler annenhver måned.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ja, eg så dette i forrige uke der Lehmann var gjest hos "Kerner Talkshow", Tysklands svar på "The Tonight Show with Conan O'Brien" eller "Late Show with David Letterman".

 

Last ned å se programmet her i sin helhet...-på tysk vel og merke. :o ;)

 

 

Jens Lehmann at Kerner Talkshow 17.12.2009 - German

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...