Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

Det er jo lov å håpe at en tredje sjanse er mulig 😝

Det som hadde vært en bonus er om anken som Chelsea har levert (eller kommer til å levere) ble ferdigbehandlet før kommende sommer slik at overgangsnekten ble rettskraftig fra kommende vindu.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ved sesongstart var Sarri den "store" managersigneringen, Emery var litt mer "så der", hvis jeg husker mediaskriveriene korrekt. Det er selvsagt ikke bare Sarri som har slitt til tider denne sesongen, det har også Emery, forskjellen slik jeg ser det er at Emery i større grad har en "plan" med det han gjør i sin klubb. På sikt har jeg større tro på at Emery lykkes i engelsk fotball enn at Sarri gjør det. 

Det er selvsagt også en fordel for en ny manager at vedkommende nok får større arbeidsro i en klubb som Arsenal en det en får i en "sparkeklubb" som Chelsea. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Spørsmålet er om overgangsnekten blir rettskraftig til sommerens vindu. Chelsea har anket saken inn for CAS og i lignende saker tidligere så har slike straffer blitt utsatt inntil CAS har behandlet ankene. 

Link to comment
Share on other sites

Du har helt rett i det, Noname. FIFA avslo tidligere å utsette straffen hvis/når Chelsea anket saken videre.

Slik jeg har forstått det så ble den formelle anken til CAS først levert nå nylig, så pessimisten i meg blir ikke forbauset hvis Chelsea likevel klarer å få utsatt straffen til etter at CAS kommer med sin avgjørelse. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 6 months later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...
×
×
  • Create New...