Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

Conte hadde litt av et utbrudd mot dommeren i går, blir spennenee å se FAs reaksjon på det mtp reaksjonene mot Wenger nylig.

 

Han tok han vel i handa etter kampen, samt neppe var inne i garderoben etterpå?

Men det bør være likhet for loven ja....

Link to comment
Share on other sites

 

Han tok han vel i handa etter kampen, samt neppe var inne i garderoben etterpå?

Men det bør være likhet for loven ja....

 

----

likhet for loven fremstår som en utopi i engelsk fotball.... når det er sagt, så forsvarer ikke det en del av Wengers reaksjonsmåter, selv om man kan forstå AT han har reagert. Generelt bør det være en viss takhøyde, men hvor høy den faktisk er fremstår som forskjellig avhengig av hvem det er snakk om...

Link to comment
Share on other sites

 

Han tok han vel i handa etter kampen, samt neppe var inne i garderoben etterpå?

Men det bør være likhet for loven ja....

Var nok ikke inne i garderoben men måtte trekkes unna dommerne utpå banen. Jeg vet ikke hva som er verst eller om det er noen forskjell, åpenlyst på banen eller på kammerset.

Når først listen er lagt bør det være likhet for loven ja, men generelt vil jeg si at takhøyden kanskje er blitt noe lav. (?) Eller som piscator påpeker takhøyden er noe inkonsekvent.

 

Pedros og Moratas røde kort betyr vel at de er ute mot oss i semien i ligacupen?

Edited by Ulfagrafr
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Merkelig nok har vi fan meg heng på topp fire plass.

Jeg er helt enig med deg, det er merkelig at vi fremdeles har heng på 4. plassen.

 

Det minner meg på mange måter om ett par sesonger tilbake da vi klarte 2. plassen bak Leicester til tross for at vi egentlig ikke var noe spesielt gode den sesongen. Akkurat som den sesongen så er det utrolig mange av "topplagene" som er ustabile, men jeg finner ingen trøst i det faktum at vi fremdeles har en (teoretisk) mulighet til topp fire når jeg ser hva som blir levert på banen av Arsenal.

Edited by Polljen
Link to comment
Share on other sites

Fryktelig periode for Chelsea også! Skal si resultater faller vår vei for tiden. De er dog fremdeles i top4 og 5p forran oss, så ser ikke helt effekten de skal få med å sparke en relativt ny trener på brua. Men de driver jo med litt vel hyppige utskiftninger der i gården.

 

Uansett gledlig at det ser ut til å være fler og fler som kan snuble seg ut av top4, så får vi bare sørge for å ikke gjøre det ennå værre selv.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
×
×
  • Create New...