Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

 

Prøv å sett hatet ditt til Wenger til side og se på fakta da Marius! Vi får en mann sendt av feilaktig, en feilaktig straffe mot oss, og villa skulle hatt en mann utvist. Evner du virkelig ikke å se at slikt påvirker en fotballkamp?

 

Legg til at Wilshere skulle hatt straffe så er farsen komplett

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Maurinho var jo etter flere debattanters syn mannen som burde erstatte "inkompetente" Wenger. Han er visst en mester i å foreta bytter for å snu kampbilder, i motsetning til Wenger som alltid venter til det har gått 70 min av kampen. Han har alltid en plan B osv osv.

På et mirakuløst vis så går det ikke så godt for hans Chelsea, selvom de har handlet stort i år også. Etablerte stjerner som "idioten" Wenger var for gjerrig til å kjøpe inn, som f.eks reservene deres som Juan Mata og Demba Ba.

Jeg syns vel The Guradian gir et greit bilde av Chelsea så langt:

At times this season, for all their promisingly intricate approach work, Chelsea have resembled a brilliantly armoured cavalryman riding into battle waving a baguette.

Link to comment
Share on other sites

Ja la oss bestride Mourinhos ferdigheter som manager etter hans resultater de siste 10 år.

 

Nesten så du tar en liten Arshavin her nå, onkel..

 

Men Wenger skal få kudos for det han har gjort nå - veldig bra! Men de 6 sesongene før denne var ikke bra.. Da plukket Mourinho pokal på pokal med flere lag.

 

Hadde det vært andr veien hadde man fått beskjed om å la det gå litt lenger enn 1 måned av sesongen :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Magikeren Mourinho vartet opp med både enkle grep og plan B i dag, uten at det hjalp. Poenget fikk Chelski i gave fra dommer Mariner.

 

Steve Clarke, the West Brom manager, has received an apology from referees chief Mike Riley for the penalty awarded in the match against Chelsea..

Link

 

Den slags er det ikke ofte man ser. Er det prinsippløst av dommersjefen, all den tid dommerfeil tross alt begås i hver eneste kamp, hver eneste uke?! Eller sier det bare noe om hvor grov denne feilen var?!

I Mourinhos øyne var det uansett straffespark, selv efter å ha sett 2-3 repriser. "I have watched it two or three times and it was a clear penalty," Mourinho told BBC Sport.".. For en gjøk!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Av toppkandidatene er det Chelsea som virkelig går på snørra i denne runden. Håper virkelig de kniper poeng mot City dog.

 

Jepp. Det er mye verre å avgi poeng mot West Ham hjemme, enn å avgi poeng borte mot Southampton.

Link to comment
Share on other sites

Jepp. Det er mye verre å avgi poeng mot West Ham hjemme, enn å avgi poeng borte mot Southampton.

 

Helt klart. Jeg forventet intet annet enn Chelsea seier her. Utrolig bra av West Ham!

 

Chelsea - West Ham

 

72% Ballbesittelse 28%

39 Avslutninger 1

9 Avslutninger på mål 1

13 Cornere 3

 

89% Ballbesittelse siste 5 min 11%

 

Lol :D

Edited by Stefan B
Link to comment
Share on other sites

Når jeg hører 39-1 i avslutninger tenker jeg automatisk 0-0 kamp.

 

BE

 

Minner meg forøvrig på vår første hjemmekamp på Emirates mot West Ham. Da vi hadde over 20 avslutninger på mål og West Ham hadde 1 og vant 0-1. En av de mest frusterende kampene jeg har sett noen gang.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
×
×
  • Create New...