Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

Guest 8ljungberg8

herlig!!!

 

chelsea med nytt kjøp og denne gangen er det positivt!!! B) :D Chelsea kommer i nærmeste fremtid til å signe Asier Del Horno fra Athletic Bilbao. Han er venstreback og dermed får vi med sikkerhet beholde Cole!!! link her: http://skysports.planetfootball.com/list.a...l=Football_Home

 

 

PS: vet at denne topic`en allerede er lagt ut,men ville bare at alle skulle se denne nyheten. ;)

 

 

 

Fair enough, men nå er den flyttet inn dit den hører hjemme.

Mod

Link to comment
Share on other sites

ManU gjør jo egentlig det samma, de kjøper de som akkurat har blitt populære, f.eks Ruuuuuud, Rooooney, C.Ronaldo, det er jo flere ;)

8923[/snapback]

jada--Man utd er noe dritt

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Van Persie
Ligamesteren krever svimlende 30 £ for et skikkelig bilde av pokalen. Slike påfunn overbeviser meg at Kenyon skal klare sitt mål; å drive butikken på Brua med overskudd :D

10877[/snapback]

 

de er merkelige de chelski fyrene.

10881[/snapback]

Hele Chelsea er merkelige :huh:

Link to comment
Share on other sites

Guest espenstoele

Ser på SkySports at Chelsea har prøvd seg på Frank Arnesen også. Begynner å bli temmelig oppgitt over mafiametodene som råder hos Chelski...eneste positive er at de må starte sesongen på minus tre poeng dersom de blir funnet skydige her også.

 

Chelsea = verdige vinnere av PL? Mulig det, men moralsk ryggrad har de ikke!

Link to comment
Share on other sites

Ser på SkySports at Chelsea har prøvd seg på Frank Arnesen også. Begynner å bli temmelig oppgitt over mafiametodene som råder hos Chelski...eneste positive er at de må starte sesongen på minus tre poeng dersom de blir funnet skydige her også.

 

Chelsea = verdige vinnere av PL? Mulig det, men moralsk ryggrad har de ikke!

10895[/snapback]

 

 

Fra Spurs' offisielle hjemmeside

 

 

Chelsea har jo allerede en 'suspended 2 point deduction' hengende over seg. Vi får håpe Tottenham melder dette inn for Premier League og FA.

Link to comment
Share on other sites

Oppførselen til Chelsea tar seg stadig dårligere ut. Fremgangsmåten som de ser ut til a fortrekke, tar seg neppe særlig godt ut når historiebøkene deres skal skrives. Makan til arrogante fremgangsmetoder finnes ikke. Skikkelig mafiatakter over det hele.

Link to comment
Share on other sites

Problemet i denne situasjonen, er at for mange klubber er for feige til å gjøre noe med det. Jeg er ganske så sikker på at det er mange flere tilfeller enn det som kommer frem i media. Desverre er det for få klubber som har ressurser til å gjøre noe med det.

 

Håper Tottenham gjør noe med dette. Da vil man få frem en straff som kanskje kan ha innvirkning. Straks de ser at de taper poeng på å holde på sånn, så kanskje de skjønner at ærlighet varer lengst.

 

Hvis de fortsetter å holde på sånn, selv etter å ha blitt fratrekt poeng, så bør neste steg være å sende laget ned en divisjon. Det bør også ses på transferforbud i en lengre periode

 

Man kan ikke holde på å gi den klubben bøter. Det virker ikke, da de har en utømmelig pengepose

Link to comment
Share on other sites

Problemet i denne situasjonen, er at for mange klubber er for feige til å gjøre noe med det. Jeg er ganske så sikker på at det er mange flere tilfeller enn det som kommer frem i media. Desverre er det for få klubber som har ressurser til å gjøre noe med det.

 

Håper Tottenham gjør noe med dette. Da vil man få frem en straff som kanskje kan ha innvirkning. Straks de ser at de taper poeng på å holde på sånn, så kanskje de skjønner at ærlighet varer lengst.

 

Hvis de fortsetter å holde på sånn, selv etter å ha blitt fratrekt poeng, så bør neste steg være å sende laget ned en divisjon. Det bør også ses på transferforbud i en lengre periode

 

Man kan ikke holde på å gi den klubben bøter. Det virker ikke, da de har en utømmelig pengepose

10915[/snapback]

 

Enig..

Link to comment
Share on other sites

Ligamesteren krever svimlende 30 £ for et skikkelig bilde av pokalen. Slike påfunn overbeviser meg at Kenyon skal klare sitt mål; å drive butikken på Brua med overskudd  ;)

10877[/snapback]

£ tegnet skal stå foran pound summen og ikke etter :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

herlig!!!

 

chelsea med nytt kjøp og denne gangen er det positivt!!! ;)  :D  Chelsea kommer i nærmeste fremtid til å signe Asier Del Horno fra Athletic Bilbao. Han er venstreback og dermed får vi med sikkerhet beholde Cole!!!    link her:  http://skysports.planetfootball.com/list.a...l=Football_Home

 

 

PS: vet at denne topic`en allerede er lagt ut,men ville bare at alle skulle se denne nyheten. :rolleyes:

 

 

 

Fair enough, men nå er den flyttet inn dit den hører hjemme.

Mod

9794[/snapback]

 

eh...dette er vel egentlig "litt" feil... Cole kan vel forsvinne uten å gå til Chelski forde... ;)

Det er noe sørens DRITT, men jeg tror at han er gått...! ;) :D

Link to comment
Share on other sites

Syns FA burde slutte med sånne små, usle straffer. Chelsea må snart skjønne at de gjør noe som de ikke har lov til! Virker som om de tror de kan gjøre alt siden de har rææva full av penger! FA burde statuere et eksempel, både ovenfor Chelsea og andre klubber som kunne la seg friste over å gjøre sånt i fremtiden. Trekk Chelsea med 20 poeng og la dem få en bot på £20 mill. Da svir det litt i alle fall, i stedet for noen usle penger.

 

Og gi dem en kraftig advarlsen om at hvis sånt skjer igjen, så vil ytterligere tiltak måtte gjøres. Da tenker jeg de kanskje hadde skjønt litt av dette.

Link to comment
Share on other sites

Syns FA burde slutte med sånne små, usle straffer. Chelsea må snart skjønne at de gjør noe som de ikke har lov til! Virker som om de tror de kan gjøre alt siden de har rææva full av penger! FA burde statuere et eksempel, både ovenfor Chelsea og andre klubber som kunne la seg friste over å gjøre sånt i fremtiden. Trekk Chelsea med 20 poeng og la dem få en bot på £20 mill. Da svir det litt i alle fall, i stedet for noen usle penger.

 

Og gi dem en kraftig advarlsen om at hvis sånt skjer igjen, så vil ytterligere tiltak måtte gjøres. Da tenker jeg de kanskje hadde skjønt litt av dette.

11105[/snapback]

 

ENIG!

Link to comment
Share on other sites

Ta fra de CL plassen og gi plassen til Liverpool.

11141[/snapback]

 

Dette er et mye bedre forslag enn poengfratrekk. Ikke fordi jeg synes det er galt å straffe Chelsea, men fordi jeg ikke synes det vil være noen tilfredstillelse å "vinne" fordi en rival har blitt trukket poeng.

Link to comment
Share on other sites

Ta fra de CL plassen og gi plassen til Liverpool.

11141[/snapback]

 

Dette er et mye bedre forslag enn poengfratrekk. Ikke fordi jeg synes det er galt å straffe Chelsea, men fordi jeg ikke synes det vil være noen tilfredstillelse å "vinne" fordi en rival har blitt trukket poeng.

11157[/snapback]

 

En perfekt løsning. :D

Link to comment
Share on other sites

Ta fra de CL plassen og gi plassen til Liverpool.

11141[/snapback]

 

Dette er et mye bedre forslag enn poengfratrekk. Ikke fordi jeg synes det er galt å straffe Chelsea, men fordi jeg ikke synes det vil være noen tilfredstillelse å "vinne" fordi en rival har blitt trukket poeng.

11157[/snapback]

 

 

Nettopp. Dessuten slipper det å bli sånn at de engelske klubbene må tape penger på at LFC er med.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...