Jump to content

Let's all laugh at Chelsea


Guest Kroken:D

Recommended Posts

En ting er å kjøpe spillere, en annen ting er å få dem til å fungere sammen. Wenger har klart å fått kjøpte spillere til å fungere sammen, samme har Mourinho. Er i samme båt igrunn, bare vi betaler med mye større summer.

3364[/snapback]

 

Og har fått pengene "gratis". Vi har faktisk måttet jobbe for pundene. ;)

Link to comment
Share on other sites

Og har fått pengene "gratis". Vi har faktisk måttet jobbe for pundene.

3371[/snapback]

 

Nå er vel dette en sannhet med visse modifikasjoner. ALLE klubber får vel tilført ('friske') midler fra sine eiere og sponsorer. Forskjellen på Chelsea og de andre er vel primært størrelsesklassen på pengestøtten. Det er ikke lett å bestemme hvor en eventuell grense skal gå! ;) Jeg liker heller ikke at Chelseas pengepolitikk har gitt slik suksess. Dette skader fotballen, desverre. Men så lenge det ikke er ulovlig har jeg problemer med å se hva som kan eller bør gjøres. Og ser man kun på det som har skjedd ute på banen er det liten tvil om at Chelsea har vært best denne sesongen. Sånn er det, enten vi liker det eller ikke. Og uansett hvor mye penger RA har sprøytet inn, penger alene gir ikke et godt fotballag, de er kun en god forutsetning for å lykkes. Man skal gjøre jobben også, og få spillerne til å fungere sammen. Og det har Mourinho lykkes med. Liten tvil om at han er en svært dyktig manager, selv om han roter seg stadig mer ut i 'gjørma' med sin kontroversielle væremåte. Han er i ferd med å gå AF en høy gang! :(

Link to comment
Share on other sites

Må få gratulere med hundreårsjubileumet, Simen-CFC.

 

Kva syns du om at Ken Bates, mannen som redda klubben frå konkurs i 1982, ikkje var invitert til jubileumsfesten i går kveld, mens ein såpass uviktig person som supermodellen Claudia Schiffer var på gjestelista?

Link to comment
Share on other sites

Det spiller ingen rolle hvordan man vinner ligaen bare man ikke jukser! :( Å prøve å nappe spillere uten tillatelse er å jukse o det lager kaos hos en rivaliserendes lag. Håper Chelsea for sin straff. Men Tittelen har de fortjent, og det er bare å gratulere.

3368[/snapback]

 

 

Helt enig også da såklart rett før kampen mot Man-U det må jo ha vært et opplagt godt tispunkt og hekte oss av ved å stille fokuset vårt på noe annet en kampen med å drive med "tap up" av våre spillere.

 

Dessuten har de fått mye gratis av russeren i form av penger og uten de hadde de fortsatt liggi på plassen sin nemlig fra 8-5.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hvis Chelsea vinner PL, blir det som om en tidligere deltaker av Extreme-Makeover vinner Miss Universe....

 

 

 

Dog skal en huske på at det i tidligere tider var et krav at deltakerne i disse Missekåringene var jomfru. Det er med andre ord moralen som står for fall, både her og der.

 

Spillerne til Chelsea vil selvfølgelig på papiret være verdige vinnere.

Klubben Chelsea; så avgjort ikke !!!

Link to comment
Share on other sites

men de spiller god fotball, de gjør de.

2530[/snapback]

 

Det som teller, og det vet dere alle.

2710[/snapback]

 

Hver eneste gang Chealsea spiller kamp på tv scorer de først 1 mål og da er det ikke noe vits å se resten av kampen, fordi da vet du at de legger seg bakpå og det blir 1-0 til slutt. Utrolig feigt og kjedelig å gjøre med et lag som har så store ressurser. Jeg er helt enig i Utsagnet til Johan Cruyf om at Chealsea er en skam for fotballen

Link to comment
Share on other sites

men de spiller god fotball, de gjør de.

2530[/snapback]

 

Det som teller, og det vet dere alle.

2710[/snapback]

 

Hver eneste gang Chealsea spiller kamp på tv scorer de først 1 mål og da er det ikke noe vits å se resten av kampen, fordi da vet du at de legger seg bakpå og det blir 1-0 til slutt. Utrolig feigt og kjedelig å gjøre med et lag som har så store ressurser. Jeg er helt enig i Utsagnet til Johan Cruyf om at Chealsea er en skam for fotballen

4260[/snapback]

 

 

Det utsagnet støtter jeg også!!!!

Link to comment
Share on other sites

Hver eneste gang Chealsea spiller kamp på tv scorer de først 1 mål og da er det ikke noe vits å se resten av kampen, fordi da vet du at de legger seg bakpå og det blir 1-0 til slutt. Utrolig feigt og kjedelig å gjøre med et lag som har så store ressurser. Jeg er helt enig i Utsagnet til Johan Cruyf om at Chealsea er en skam for fotballen

 

ahem.

"1-0 to the arsenal...1-0 to the arsenal...." er ikke mer enn 10 år siden arsenal var "en skam for fotballen", isåfall.

Link to comment
Share on other sites

Hver eneste gang Chealsea spiller kamp på tv scorer de først 1 mål og da er det ikke noe vits å se resten av kampen, fordi da vet du at de legger seg bakpå og det blir 1-0 til slutt. Utrolig feigt og kjedelig å gjøre med et lag som har så store ressurser. Jeg er helt enig i Utsagnet til Johan Cruyf om at Chealsea er en skam for fotballen

 

ahem.

"1-0 to the arsenal...1-0 to the arsenal...." er ikke mer enn 10 år siden arsenal var "en skam for fotballen", isåfall.

4560[/snapback]

Vi snakker om 2005, ikke 10 år siden. Vi diskuterer laget Chealsea Pr dags dato.

Link to comment
Share on other sites

Om det å spille på 1-0 er en 'skam for fotballen' eller ikke forandrer seg da ikke med tiden, eller er det slik at det er avhengig av hvilken klubb som bruker en slik taktikk? Man kan kritisere Chelsea for mye, og man kan påpeke uheldige konsekvenser for fotballen på grunn av det som nå skjer i Chelsea, men å kritisere dem fordi de vinner mange kamper med 1-0 er vel litt 'far off'? Blir det ikke helt feil å bruke vår egen frustrasjon som argument mot en rival? Det eneste måtte i så fall være hvis Chelsea hadde vært urimelig heldige med dommeravgjørelser eller hadde hatt urimelig mye flaks for øvrig. Men det er da ikke ulovlig å ha flaks, og jeg kan ikke se at dette har vært tilfelle med Chelsea. For selv om Chelsea har fått en så enorm poenguttelling delvis fordi de har vært heldige, og har hatt flyt, hare de stort sett vunnet sine kamper fortjent, og man har sittet med et inntrykk av at laget har hatt mer å gå på. Hvorfor vise mer enn nødvendig for å vinne? Det er helt fortjent at laget leder, og trolig vinner PL. Det er mange lag opp gjennom historien som har vunnet mer ufortjent enn det Chelsea kommer til å gjøre, faktisk et stort flertall av tidligere ligavinnere, for årets seier kommer antakelig til å bli blant tidenes mest suverene...?

Link to comment
Share on other sites

Om det å spille på 1-0 er en 'skam for fotballen' eller ikke forandrer seg da ikke med tiden, eller er det slik at det er avhengig av hvilken klubb som bruker en slik taktikk? Man kan kritisere Chelsea for mye, og man kan påpeke uheldige konsekvenser for fotballen på grunn av det som nå skjer i Chelsea, men å kritisere dem fordi de vinner mange kamper med 1-0 er vel litt 'far off'? Blir det ikke helt feil å bruke vår egen frustrasjon som argument mot en rival? Det eneste måtte i så fall være hvis Chelsea hadde vært urimelig heldige med dommeravgjørelser eller hadde hatt urimelig mye flaks for øvrig. Men det er da ikke ulovlig å ha flaks, og jeg kan ikke se at dette har vært tilfelle med Chelsea. For selv om Chelsea har fått en så enorm poenguttelling delvis fordi de har vært heldige, og har hatt flyt, hare de stort sett vunnet sine kamper fortjent, og man har sittet med et inntrykk av at laget har hatt mer å gå på. Hvorfor vise mer enn nødvendig for å vinne? Det er helt fortjent at laget leder, og trolig vinner PL. Det er mange lag opp gjennom historien som har vunnet mer ufortjent enn det Chelsea kommer til å gjøre, faktisk et stort flertall av tidligere ligavinnere, for årets seier kommer antakelig til å bli blant tidenes mest suverene...?

5047[/snapback]

Hvorfor vinne mer enn 1-0? Fordi fotball handler om Underholdning. Fotball skal glede og engasjere. Selvsagt er det jo viktig å vinne kamper, men like viktig for veldig mange mennesker er at det skal være morsomt å se på. Men det kan jo være vanskelig å forstå for inngrodde Nordmenn som har blitt hjernvasket med at "å vinne er det viktigste". og ikke minst skap Chealsea supportere???

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor vinne mer enn 1-0? Fordi fotball handler om Underholdning. Fotball skal glede og engasjere. Selvsagt er det jo viktig å vinne kamper, men like viktig for veldig mange mennesker er at det skal være morsomt å se på. Men det kan jo være vanskelig å forstå for inngrodde Nordmenn som har blitt hjernvasket med at "å vinne er det viktigste". og ikke minst skap Chealsea supportere???

5179[/snapback]

 

Naturligvis er det flott og viktig at laget underholder, hvis muligheten er tilstede for det, men underholdningen må aldri gå ut over resultatene. Å vinne er ALLTID det viktigste i fotball. Som goonere har vi grunn til å glede oss over at laget vårt pr i dag er det mest underholdende laget i engelsk fotball, og de oppnår resultater. Men gudene skal vite at det ikke alltid har vært slik! Og selv om Arsenal har vært svært så underholdende denne sesongen, kritikk har det ikke manglet på, rett og slett fordi resultatene ikke har vært gode nok i år! Det hjelper ikke å spille underholdende dersom man taper på naive forsvarsfeil! Og enhver klubb må velge de løsninger som passer best for seg selv. Ved å satse på 'riktig' strategi kan lag kompensere for manglende dyktighet og oppnå bedre resultater enn de kanskje er gode for på papiret. Jeg synes det blir feil å kritisere dette. Arsenal har jo selv vært hovedeksponent for en slik strategi opp gjennom historien, og derfor blir det litt historieløst av oss å kritisere Chelsea for deres 'valg' nå. Og selv om Chelsea har vunnet mange 1-0 seire denne sesongen, hvis man går bak resultatene, så har Chelsea stort sett vunnet fortjent. Det hadde vært verre om de hadde hatt urimelig mye flaks og fått urimelig mye hjelp av dommerne. Ikke har de blitt opphauset av media heller. Chelsea har rett og slett gjort jobben sin denne sesongen, og det må vi respektere. At Arsenal ikke vinner i år kan de først og fremst takke seg selv for....

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor vinne mer enn 1-0? Fordi fotball handler om Underholdning. Fotball skal glede og engasjere. Selvsagt er det jo viktig å vinne kamper, men like viktig for veldig mange mennesker er at det skal være morsomt å se på. Men det kan jo være vanskelig å forstå for inngrodde Nordmenn som har blitt hjernvasket med at "å vinne er det viktigste". og ikke minst skap Chealsea supportere???

5179[/snapback]

 

Naturligvis er det flott og viktig at laget underholder, hvis muligheten er tilstede for det, men underholdningen må aldri gå ut over resultatene. Å vinne er ALLTID det viktigste i fotball. Som goonere har vi grunn til å glede oss over at laget vårt pr i dag er det mest underholdende laget i engelsk fotball, og de oppnår resultater. Men gudene skal vite at det ikke alltid har vært slik! Og selv om Arsenal har vært svært så underholdende denne sesongen, kritikk har det ikke manglet på, rett og slett fordi resultatene ikke har vært gode nok i år! Det hjelper ikke å spille underholdende dersom man taper på naive forsvarsfeil! Og enhver klubb må velge de løsninger som passer best for seg selv. Ved å satse på 'riktig' strategi kan lag kompensere for manglende dyktighet og oppnå bedre resultater enn de kanskje er gode for på papiret. Jeg synes det blir feil å kritisere dette. Arsenal har jo selv vært hovedeksponent for en slik strategi opp gjennom historien, og derfor blir det litt historieløst av oss å kritisere Chelsea for deres 'valg' nå. Og selv om Chelsea har vunnet mange 1-0 seire denne sesongen, hvis man går bak resultatene, så har Chelsea stort sett vunnet fortjent. Det hadde vært verre om de hadde hatt urimelig mye flaks og fått urimelig mye hjelp av dommerne. Ikke har de blitt opphauset av media heller. Chelsea har rett og slett gjort jobben sin denne sesongen, og det må vi respektere. At Arsenal ikke vinner i år kan de først og fremst takke seg selv for....

5211[/snapback]

 

Et lag med så mye ressurser i form av penger som Chealsea har bør de ha en plikt i å Underhold å gi mer er enn å bare vinne 1-0, slik er det bare. Lag som Real Madrid og Barcelona har heldigvis en stor tradisjon for dette og er lag som fortjener å vinne noe. Dessuten kan du ikke på noen som helst måte drive å bruke historien for 10 år siden som argument når man diskuterer et annet fotballag pr dags dato. Det er ulogisk. Det er en stor skam å se at fotballag som Inter og Milan + Juventus dominerer i CL. Grunnen til dette er at de gjør motstanderene dårlige istedenfor å spille sitt eget spill. Huffameg

Link to comment
Share on other sites

Det er ingen som har 'plikt' til å underholde noe som helst. Så lenge det er innenfor reglene må det være opp til hver enkelt hvordan man velger å spille. Siden det faktisk er slik at det er lettere å ødelegge for andre enn å være kreativ, og dette ofte er en kortere, billigere og enklere vei til suksess må man bare forvente at dette er en viktig del av fotballen. Det er opp til de andre å bevise at en slik taktikk spiller fallitt. Men det er nettopp de defensivt disiplinerte og kyniske som pleier å ende opp som vinnere i CL, og dette er ingen tilfeldighet. Og dette er også grunnen til at Arsenal under AW ikke lykkes i Europa. Men det blir helt feil å kritisere andre for at de er taktisk sluere enn Arsenal, de bør jo heller respekteres og beundres for at de spiller med hodet! Drømmen er at Arsenal skal klare å kombinere sin underholdende fotball med like mye kynisme som de beste lagene i CL oppviser. Den dagen blir Arsenal nærmest uslåelige. Men jeg tviler på at dette vil skje under AW. Og Chelsea er den klubben som er nærmewst å klare en slik kombinasjon i dag....

Link to comment
Share on other sites

Det er fult lovlig å kjøpe seg til suksess ,men det er grenser. Chelsea er greit men vi må jo også tnke på United de har jo kjpt Saha,Rooney,Smith og Heinze de har jo kjøpt endel de også. Ikke det at jeg er chelsea suporter , men det er faktisk mange andre i premier league som har brukt endel penger.

 

ARSENAL ARSENAL :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie

Syns ikke Chelsea er en verdig vinner av PL.

De kjøper rett og slett for mye.

 

Hadde vært moro om de hadde gått konkurs. De har jo en gjeld på 1 milliard kroner (riktig?).

 

Mourinho er en arrogant drittsekk! Likte han meget godt i fjor da han ledet Porto og tenkte: "Jaha, han kan kanskje være en ny trener for Arsenal om et par år"

 

Er bare glad for at han signerte for Chelsea. De trengte ham virkelig!

 

Utrolig amatørisk av Mourinho å bli utestengt. Men som han oppfører seg fortjener han det mer enn andre.

 

Irriterer meg over Erik Soler. "Chelsea fortjener ikke å bli stemplet som et kjøpelag"

 

????????

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunho

Drillostilen er ikke død..

 

Det var nesten litt komisk å se Chelsea i går. Nesten hver gang de hadde ballen, kom langpassnningen opp mot hode til Drogba. Det viste seg å være effektivt, ettersom 3 av målene ble skåret på denne måten.

 

Muligens noe å tenke på for Wenger foran viktige kamper i CL neste år ;)

 

Jeg syns jeg hører Wenger: I WILL NEVER PLAY THAT KIND OF FOOTBALL :P

 

Men vi trenger kanskje ikke løpe ballen i mål hver gang!

Link to comment
Share on other sites

Det er ingen som har 'plikt' til å underholde noe som helst. Så lenge det er innenfor reglene må det være opp til hver enkelt hvordan man velger å spille. Siden det faktisk er slik at det er lettere å ødelegge for andre enn å være kreativ, og dette ofte er en kortere, billigere og enklere vei til suksess må man bare forvente at dette er en viktig del av fotballen. Det er opp til de andre å bevise at en slik taktikk spiller fallitt. Men det er nettopp de defensivt disiplinerte og kyniske som pleier å ende opp som vinnere i CL, og dette er ingen tilfeldighet. Og dette er også grunnen til at Arsenal under AW ikke lykkes i Europa.  Men det blir helt feil å kritisere andre for at de er taktisk sluere enn Arsenal, de bør jo heller respekteres og beundres for at de spiller med hodet! Drømmen er at Arsenal skal klare å kombinere sin underholdende fotball med like mye kynisme som de beste lagene i CL oppviser. Den dagen blir Arsenal nærmest uslåelige. Men jeg tviler på at dette vil skje under AW. Og Chelsea er den klubben som er nærmewst å klare en slik kombinasjon i dag....

5233[/snapback]

Det er tydligvis vanskelig å diskutere fotball med mange nordmenn. Man har en MORALSK plikt til å gjøre det. Man kan ikke beundre enn klubb fordi de er feige å spiller kjedelig. Real Madrid for2-3 år siden var en fryd å se på. Valset over alle lag med Zidane i spissen. Han er en gud. Men du får bare fortsette å heie på Chealsea du.... ingen som nekter deg det.. så ifølge piscator så skal man beundre lag som ligger mest mulig bakpå.yippi

Link to comment
Share on other sites

Syns ikke Chelsea er en verdig vinner av PL.

De kjøper rett og slett for mye.

 

Hadde vært moro om de hadde gått konkurs. De har jo en gjeld på 1 milliard kroner (riktig?).

 

Mourinho er en arrogant drittsekk! Likte han meget godt i fjor da han ledet Porto og tenkte: "Jaha, han kan kanskje være en ny trener for Arsenal om et par år"

 

Er bare glad for at han signerte for Chelsea. De trengte ham virkelig!

 

Utrolig amatørisk av Mourinho å bli utestengt. Men som han oppfører seg fortjener han det mer enn andre.

 

Irriterer meg over Erik Soler. "Chelsea fortjener ikke å bli stemplet som et kjøpelag"

 

????????

5257[/snapback]

Helt enig med deg. Dessuten må vi jo tenke at vi har jo jobbe for de pengene vi har. Chealsea fikk de i løpet av 1 time.

Link to comment
Share on other sites

Guest Van Persie
Syns ikke Chelsea er en verdig vinner av PL.

De kjøper rett og slett for mye.

 

Hadde vært moro om de hadde gått konkurs. De har jo en gjeld på 1 milliard kroner (riktig?).

 

Mourinho er en arrogant drittsekk! Likte han meget godt i fjor da han ledet Porto og tenkte: "Jaha, han kan kanskje være en ny trener for Arsenal om et par år"

 

Er bare glad for at han signerte for Chelsea. De trengte ham virkelig!

 

Utrolig amatørisk av Mourinho å bli utestengt. Men som han oppfører seg fortjener han det mer enn andre.

 

Irriterer meg over Erik Soler. "Chelsea fortjener ikke å bli stemplet som et kjøpelag"

 

????????

5257[/snapback]

Helt enig med deg. Dessuten må vi jo tenke at vi har jo jobbe for de pengene vi har. Chealsea fikk de i løpet av 1 time.

5342[/snapback]

Ja og det irriterer meg

Link to comment
Share on other sites

Det er tydligvis vanskelig å diskutere fotball med mange nordmenn. Man har en MORALSK plikt til å gjøre det. Man kan ikke beundre enn klubb fordi de er feige å spiller kjedelig. Real Madrid for2-3 år siden var en fryd å se på. Valset over alle lag med Zidane i spissen. Han er en gud. Men du får bare fortsette å heie på Chealsea du.... ingen som nekter deg det.. så ifølge piscator så skal man beundre lag som ligger mest mulig bakpå.yippi

5341[/snapback]

 

At det er vanskelig å diskutere fotball med mange har du helt rett i, særlig når de konsekvent misforstår, eller kanksje ikke ønsker å forstå! :blink: :huh: Når har jeg sagt at jeg heier på Chelsea, eller at jeg beundrer Chelsea for den saks skyld? Jeg påpeker egentlig bare at mye av den kritikken som har blitt Chelsea til del denne sesongen er usaklig, og er et typisk utslag av frustrasjon fordi Chelsea er blitt bedre enn ens eget favorittlag. Chelsea får spille på den måten de finner mest formålstjenlig for å nå sine mål, og så får Arsenal og de andre klubbene feie for sin dør. Om andre klubber spiller underholdende eller ikke, gir jeg egentlig blaffen i, mitt fokus er på Arsenal! Chelsea har ikke noe moralsk ansvar for å underholde, ihvertfall ikke overfor andre enn sine egen fans. Og jeg er rimelig sikker på at Chelsea fansen synes det er viktigst å vinne, og jeg tror også at deres fans er rimelig fornøyd med underholdningsverdien denne sesongen! Jeg mener det blir helt feil å se seg blind på resultatene, og av typiske 1-0 lag opp gjennom historien er Chelsea langt unna å være det mest kjedelige, for å si det sånn. Alle liker vi vel underholdende fotball, men det viktigste er tross alt å vinne. Hvis vi ser på diskusjonen vedr Arsenals svakheter denne sesongen og hvor mye den engasjerer, er det tydelig at det er mange som kunne tenke seg å bytte ut litt underholdning med litt bedre resultater. For det er vel ingen som tror at Arsenal kunne blitt mer defensivt kyniske uten at dette hadde gått ut over den offensive styrken? Man kan kritisere Chelsea for mye, men dersom man ser hele sesongen under ett sportslig har de ikke hatt spesielt mye flaks, de har ikke vært spesielt kjedelige, og de har ikke blitt spesielt mye tilgodesett av dommerne. Derfor er det vanskelig å finne invendinger mot Chelseas prestasjoner, uansett hvor mye man skulle ønske å kunne gjøre dette!

Link to comment
Share on other sites

Det er tydligvis vanskelig å diskutere fotball med mange nordmenn. Man har en MORALSK plikt til å gjøre det. Man kan ikke beundre enn klubb fordi de er feige å spiller kjedelig. Real Madrid for2-3 år siden var en fryd å se på. Valset over alle lag med Zidane i spissen. Han er en gud. Men du får bare fortsette å heie på Chealsea du.... ingen som nekter deg det.. så ifølge piscator så skal man beundre lag som ligger mest mulig bakpå.yippi

5341[/snapback]

 

At det er vanskelig å diskutere fotball med mange har du helt rett i, særlig når de konsekvent misforstår, eller kanksje ikke ønsker å forstå! :D :D Når har jeg sagt at jeg heier på Chelsea, eller at jeg beundrer Chelsea for den saks skyld? Jeg påpeker egentlig bare at mye av den kritikken som har blitt Chelsea til del denne sesongen er usaklig, og er et typisk utslag av frustrasjon fordi Chelsea er blitt bedre enn ens eget favorittlag. Chelsea får spille på den måten de finner mest formålstjenlig for å nå sine mål, og så får Arsenal og de andre klubbene feie for sin dør. Om andre klubber spiller underholdende eller ikke, gir jeg egentlig blaffen i, mitt fokus er på Arsenal! Chelsea har ikke noe moralsk ansvar for å underholde, ihvertfall ikke overfor andre enn sine egen fans. Og jeg er rimelig sikker på at Chelsea fansen synes det er viktigst å vinne, og jeg tror også at deres fans er rimelig fornøyd med underholdningsverdien denne sesongen! Jeg mener det blir helt feil å se seg blind på resultatene, og av typiske 1-0 lag opp gjennom historien er Chelsea langt unna å være det mest kjedelige, for å si det sånn. Alle liker vi vel underholdende fotball, men det viktigste er tross alt å vinne. Hvis vi ser på diskusjonen vedr Arsenals svakheter denne sesongen og hvor mye den engasjerer, er det tydelig at det er mange som kunne tenke seg å bytte ut litt underholdning med litt bedre resultater. For det er vel ingen som tror at Arsenal kunne blitt mer defensivt kyniske uten at dette hadde gått ut over den offensive styrken? Man kan kritisere Chelsea for mye, men dersom man ser hele sesongen under ett sportslig har de ikke hatt spesielt mye flaks, de har ikke vært spesielt kjedelige, og de har ikke blitt spesielt mye tilgodesett av dommerne. Derfor er det vanskelig å finne invendinger mot Chelseas prestasjoner, uansett hvor mye man skulle ønske å kunne gjøre dette!

5382[/snapback]

Bare fortsett å hei på Chealsea du, men hvis du tar et lag som feks Man Utd så er det et lag som faktisk hadde fortjent å vinne mer enn Chealsea fordi de utvikler en rekke spillere selv. Jeg er sikker på at mange her ikke følte det samme hatet mot United når de vant ligaen. Chealsea har på ingen måter fortjent å vinne serien. Nå har jeg hørt rykter om Doping i Chealsea leieren.. og det forundrer meg ikke.......

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...